Ik was vandaag bij de ETOS en zag van die Lilypads liggen,van die doorzichtige "plak op je tiet dingen" Ach jullie zullen vast wel weten welke ik bedoel. Wie gebruikt ze? En wat zijn jullie ervaringen ermee? Plakken ze goed ect......? Vond ze best wel prijzig Maar ja daar in tegen gebruik ik nu zo'n 8 compressen per dag en zo'n doos kost ook al 2 euro.
Ik heb ze, maar lek meestal niet meer, dus heb ze maar heel kort gebruikt. Wist ik veel . Als je veel lekt, lijkt het me niet fijn, want er komt dan toch melk in te staan en zit je telkens die dingen schoon te maken, want dat vond ik niet fris. Dat had ik dus... Ze bleven trouwens wel goed plakken, maar echt lekker zitten vond ik het niet. Maar morgen ga ik ze weer gebruiken, moet werken en met die warme weer bleek vanmiddag dat mijn borsten wel weer lekten . Gelukkig zat ik gewoon in de tuin... Kan je niet beter wasbare zoogcompressen kopen? Die heb ik van Avent, vond ik echt ideaal! Het voordeel van Lilypadz vind ik dat je ze eigenlijk niet zit zitten, en zoogcompressen wel.
Ik voel ze niet zitten en lekken doe ik ook niet. Dit zou niet mogen als je ze op de juiste manier aanbrengt. Ze zijn ook gemakkelijk naar onderhoud toe. Knuf van zuurtje
Als je zelf genoeg lekt, komt het echt wel naar buiten... maar je lekt dan niet door de pad heen zeg maar. Wat ik ook irritant vond, als ik voed, lekt de andere borst ook en zat die pad weer helemaal vol met melk. Dan vind ik het makkelijker er een spuugdoekje tussen te proppen en daarna in de was te doen, dan dat ik de pad weer moest schoonspoelen.
Lilipadz heb ik geen ervaring mee. Maar als jij zoogcompressen duur vind kun je ook uitwasbare nemen is een stuk goedkoper. En de uitwasbare "broeien" ook minder vinc ik.
Oke...uitwasbare.....wist niet dat die ook bestonden. Van Avent? Zal eens kijken of ze die hier ergens verkopen
Ja Avent en Medela en ook nog wel andere merken. Ze hebben ze bij ons in de buurt in de groene winkels. Geen idee of prenetal ofzo ze ook verkoopt. Via internet zijn ze ook prima te bestellen.
heb ook lilypadz maar haast nooit gebruikt. in het begin gebruikte ik gewone compressen en daarna af en toe lilypadz, vooral omdat je ze niet ziet, wel fijn in de zomer! ze plakken goed maar verder vind ik ze inderdaad niet zo handig omdat je ze steeds schoon moet maken.
Volgens mij is het de bedoeling van de lilypads dat je helemaal niet lekt. Ik heb er geen ervaring mee, want ik heb ze nooit gebruikt.