ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger . heb het idee al echt een buik te hebben . kunnen jullie ff in me album kijken . is het een zw buikje of ben ik gewoon vet geworden ? en wie had dit nog meer zo snel ?
hihi hou er rekening mee dat het buikje dat je nu ziet of de eerste komende week ziet, meeral darmen en maag zijn Beebje zit onder je schaambot en drukt je ingewanden omhoog maar wel leuk dat je het al iets ziet!
Hier hetzelfde! Vooral in de avonden heb ik een hele opgezette buik. Dan lijk ik echt een zwangere van zo'n 3 a 4 maanden. Tis idd je darmen en maag
Haha! Is inderdaad opgezet doordat je ingewanden zich verplaatsen. Je buik is al druk bezig met ruimte te maken voor de baby. Geweldig he, hoe het lichaam werkt!
Pas na 12 weken komt je beeb boven je schaambot uit, wat je dan gaat zien (meestal vanaf week 13), dat is de baby. De rest is idd darmen en andere ingewanden Kan ook zijn dat je na een grote beurt op de wc al een stukje buik 'kwijt' bent
t lijken mij ook je darmen.. maar die koemn omhoog door je zwangerschap dus is t een zwangerschapsbuikje geniet er lekker van
dit is echt een zwangerschapsbuikje, ik heb hetzelfde. maar dit zijn vooral ingewanden wat zich hebben verplaatst.
Ik had het ook. Met 10 weken kon ik toen opeens mijn eigen broeken weer aan, tot een week of 14, toen voelde ik echt mijn baarmoeder onderin mijn buik. Het voelt toch anders aan qua hardheid van je buik! Mijn darmenbuik was meer opgeblazen, alsof je steeds te veel gegeten hebt. Mijn buik is nu echt aan de onderkant harder en ik kan het niet meer intrekken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het zullen idd je darmen zijn. Bij mij begint mijn buik nu pas echt te groeien. Maar het hoort erbij, geniet ervan. XX
Maakt jou t uit wat is, ziet er gewoon prachtig uit! Kijk maar in mijn album, gaat hier ook mega snel
Leuk hoor! Nu zit je buikje nog hoog, zijn idd darmen en maag... straks gaat het zakken...Krijg je zo'n laag puntbuikje Ik moet ook eens buikenfoto's gaan verzamelen want het gaat nu snel