Hallo mama's, Heeft iemand ervaring met Lilypadz? En zo ja, met wat voor zeep maak je ze schoon? Ik heb ze onlangs gekocht omdat ik bv wil gaan geven, maar vaak lek en ik de borstcompressen moet aanslepen! (was in ieder geval zo bij mijn zoon). Ik ben bang dat als ik de verkeerde zeep gebruik ik ze dadelijk weg kan gooien na 1 keer! En daar vind ik ze echt te duur voor. Ik kom maar niet op de site, dus ik hoop dat iemand me hier kan helpen!
Ik heb ze ook maar gebruik ze niet veel meer. Volgens Lillypadz zelf moet je ze schoonmaken met wat afwasmiddel om te ontvetten. En dan goed laten drogen, evt fohnen. Dat gaat ook prima en ze werken ook goed, hoor! Alleen bij mij na een paar weken plakten ze niet zo super meer. Hopelijk heb jij daar geen last van. gr Sanna
Oh? Maar op het doosje staat dat ze maanden meegaan? Hoe kan dat dan weer? Heb je ze ook wel eens gesteriliseerd? Ik heb nogal last van lekkende borsten als ik bv aan het geven ben, werken ze dan ook goed? Want ik kan me voorstellen dat als je veel toeschiet je dat ding toch wegduwt en je dus alsnog gaat lekken.
hihi, veel toeschieten kan best een lekkage opleveren. Ik heb een paar keer erbij gezeten, dat ik opeens iets voelde lopen. De pad had losgelaten! Het verzamelt zich tot hij overloopt, dus een flinke plens in een keer. Ja dat maanden meegaan... Ik weet het niet. Misschien heeft de een ook een vettere huid dan de ander en ligt het daaraan. Maar ik gebruikte expres geen zalf en lotion en alles. trouwens ook snachts droeg ik ze echt niet vanwege de stuwing. Veel te groot risico op lekkage wat mij betreft. Leek me wel heerlijk weer eens zonder BH slapen... gr Sanna
hmmm, nou het klinkt alsof ik ze weer terug ga brengen...ik heb altijd lekkende borsten gehad 's nachts en stuwing en toeschieten heb ik ook behoorlijk last van. Dus misschien toch niets voor mij. Nou ja, ik ga maar eens kijken of het wat wordt, anders worden het gewoon weer de compressen van de Etos! haha Bedankt he!
HIer was het geen succes. Iedere keer schoonmaken en laten drogen en dan zit je een tijdje zonder. Ik vond het niks. Ik had compressen van de Hema. Maar mijn borsten zijn sinds een maand of 2 zindelijk en ik gebruik nu geen compressen meer. Ik slaap weer naakt
dit had ik dus ook steeds.. vind het daarom echt ondingen! was laatst wezen zwemmen en dacht dan doe ik ze onder mijn bikini, voor het geval dat.... kreeg ik door de warmte ineens een toeschietreflex, waardoor ik dus in mijn bikini met een flinke plons melk zat.... gelukkig zag niemand het en ik heb maar meteen mijn handdoek eromheen gedaan
Ik zie het helemaal voor me. Vervelend he? Ik dacht dat het fijn zou zijn, en het idee is ook wel zo, maar in de praktijk... Jammer
Ik heb ze tien maanden gebruikt en was er heel tevreden over! Ik maakte ze 's morgens schoon met lauw/warm water en soms wat zeep (gewone handzeep), dan konden ze drogen als ik onder de douche stond (even uitschudden en een beetje droogdeppen voor ik ze neerlegde). Nu moet ik wel zeggen dat ik niet erg lekte en dus maar heel zelden ze tussendoor moest schoonmaken. Ongeveer 1 keer per week deed ik ze een minuut of twee in een pannetje kokend water. Ik heb ze uitgekookt en bij de kolf gelegd, hopelijk kan ik ze straks weer gebruiken...