Ik heb nu 3 dagen Lilypadz tegen het lekken van mijn borsten, maar ik krijg uitslag rond mijn tepels. Hoewel ik ze alleen 's nachts draag. Wat kan ik hier tegen doen?
Klinkt gek maar ik ken iemand die dat ook had en knipte haar inlegkruisjes door de helft en gebruikte ze bij de borsten haha. Misschien kun je daar wel tegen of je maakt iets anders van stof waar je zeker weten tegen kan. Succes
Ja, probleem is dat ik niets aan heb 's nachts om andere pads op hun plaats te houden, vandaar dat ik voor Lilypads gekozen heb.
He loekie ik gebruik ook de lilipadz, en inde handleiding staat vermeld dat je de eerste keren last van irritatie kan hebben. Al het goed is verdwijnt dat hoor! Uitvinding he die dingen? ik gebruik ze nu sinds maandag, overdag en 's nachts. 's Ochtend spoel ik ze altijd af met heet water en laat ze drogen, terwijl ik aan de koffie zit en wakker wordt. Zijn ze weer lekker fis al ik heb gedouched
Dank je Sweetpee, ik vind het idd een uitvinding. Want ik wordt anders echt helemaal nat en ik draag 's nachts geen bh of pyama, dus dan is dit de enige oplossing.
hoi loeki2.....ik gebruikte altijd spuugdoekjes die ik dan tussen mij beha deed.....die pads plakte bij mij altijd aan mijn tepels vast.....wat dan heel veel pijn deed als ik ze moest verschonen voor de voeding.....met spuugdoekjes had ik daar geen last van......misschien ook wel een tip voor jou...suc6 ermee....groetjes tamara