Hoi, Ik heb nu al een poosje dat de pagina vast staat als ik van forum wissel of pagina's doorklik. Ik kan er dan helemaal niets mee en moet dat heel internet afsluiten. Heeft dit een reden, want het wordt wat vervelend? (aan mijn cookies/geschiedenis ed kan het niet liggen, die leeg ik elke keer) Groet, Lieverd86
Ik heb het ook, en ook alleen met de site van zwangerschapspagina. Hyves, Facebook, Telegraaf en andere sites waar ik op zit, daar heb ik totaal geen problemen mee, dus hier ligt het inderdaad ook niet aan cookies of iets dergelijks. Het is best vervelend. Steeds als ik een reactie wil plaatsen loopt hij vast, gaat hij heel lang laden en uiteindelijk word de reactie dan geplaatst (gelukkig, anders kon ik ook nog alles opnieuw typen.) Dus het lijkt erop dat meerdere mensen er last mee hebben.
Jel, wat gebeurd er bij jou dan precies? Je plaatst namelijk het eerste bericht om 17:23 en de tweede om 17:24. Lotte
Ik typ een bericht, klik op 'snel reageren' en dan gaat hij heel lang laden. Inmiddels ben ik er achter dat ik op het symbool vernieuwen moet klikken, dat hij dan het bericht sneller plaatst. Maar normaal is dit nooit zo. Als ik niet op het symbool vernieuwen zou drukken tijdens het verzenden van een nieuw bericht, dan zou hij er minuten lang over doen met laden. Hij doet het in ieder geval anders als anders..
Ik heb het ook sinds een paar weken. Wil ik naar beneden scrollen, loopt hij vast. Bericht plaatsen duurt enorm lang en een foto uploaden gaat ook niet meer zo vlug. Ook alleen op deze site.