zwangerschapspagina slaat vast

Discussie in 'Over deze site' gestart door lieverd86, 28 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Hoi,

Ik heb nu al een poosje dat de pagina vast staat als ik van forum wissel of pagina's doorklik. Ik kan er dan helemaal niets mee en moet dat heel internet afsluiten.
    Heeft dit een reden, want het wordt wat vervelend?

(aan mijn cookies/geschiedenis ed kan het niet liggen, die leeg ik elke keer)

Groet,
    Lieverd86

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Misschien ligt het aan de instellingen van de firewall of virusscanner?

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.285
    2.984
    113
    Hoi,

welke browser gebruik je? Hier helemaal geen problemen.

Lotte

4. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb het ook, en ook alleen met de site van zwangerschapspagina. Hyves, Facebook, Telegraaf en andere sites waar ik op zit, daar heb ik totaal geen problemen mee, dus hier ligt het inderdaad ook niet aan cookies of iets dergelijks.

Het is best vervelend. Steeds als ik een reactie wil plaatsen loopt hij vast, gaat hij heel lang laden en uiteindelijk word de reactie dan geplaatst (gelukkig, anders kon ik ook nog alles opnieuw typen.) Dus het lijkt erop dat meerdere mensen er last mee hebben.

5. Jel

Jel Niet meer actief

Het gebeurde dus weer, toen ik bovenstaande reactie wilde plaatsen. Ik gebruik internet explorer.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.285
    2.984
    113
    Jel, wat gebeurd er bij jou dan precies? Je plaatst namelijk het eerste bericht om 17:23 en de tweede om 17:24.

Lotte

7. Jel

Jel Niet meer actief

Ik typ een bericht, klik op 'snel reageren' en dan gaat hij heel lang laden. Inmiddels ben ik er achter dat ik op het symbool vernieuwen moet klikken, dat hij dan het bericht sneller plaatst. Maar normaal is dit nooit zo.

Als ik niet op het symbool vernieuwen zou drukken tijdens het verzenden van een nieuw bericht, dan zou hij er minuten lang over doen met laden.

Hij doet het in ieder geval anders als anders..

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.285
    2.984
    113
    Ja oké .. duidelijk! Dank je. We gaan aan de slag.

Lotte

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik heb het ook sinds een paar weken. Wil ik naar beneden scrollen, loopt hij vast. Bericht plaatsen duurt enorm lang en een foto uploaden gaat ook niet meer zo vlug. Ook alleen op deze site.

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.285
    2.984
    113
    Dank jullie meiden, we kijken ernaar.

Lotte

Deel Deze Pagina