Wildlands met baby van 4/5 maanden

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Beschuitje87, Mar 11, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beschuitje87

Beschuitje87 Actief lid

Jul 10, 2016
    111
    0
    16
    Beste leden,

Wij gaan in september naar centerparcs Parc Sandur
    Tevens hebben we een meerdaagse pas erbij aangeschaft voor Wildlands

Nu vroegen wij ons toch wel af of het park goed te doen is met een baby van dan 4 a 5 maanden???
    Waar moeten we aan denken om echt mee te nemen??
    Kunnen we alles zien/doen in Wildlands?

2. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,467
    3,913
    113
    Female
    Onze jongste zoon is er voor het eerst geweest toen ie een maand was. Het park heeft prima faciliteiten voor de kleintjes. Paden zijn goed toegankelijk met kinderwagen. Soms heb je wat smallere zijpaadjes, daar past onze kinderwagen niet door. Dus een draagdoek/zak zou nog makkelijker zijn.
    Wat je met een baby niet kunt doen is in de safaritruck. Hiervoor moeten ze 80 cm zijn dacht ik, maar dat wordt niet heel streng gecontroleerd, maar het schudt best wel voor zo'n kleintje en je hebt een veiligheidsbeugel om, dus mijn jongste (inmiddels een jaar) is daar nog niet in geweest. En er is in Nortica een 4D show en nog een reis door de tijd waar je niet met hem in kunt. Die 4D show vind ik wel leuk, dus daar zou ik zeker wel even een kijkje nemen.
    Veel plezier!

3. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

Feb 17, 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wij zijn daarheen geweest toen ze 6 mnd was. opzich goed te doen hoor idd safari, bootjes en 4d show konden we niet in. Maar dat heb ik eigenlijk ook niet gemist denk niet dat het veel toevoeging zou hebben gehad. Verder kan je alles goed zien maar zelf vonden we het erg tegen vallen. Wilde het wel een keertje gedaan hebben maar gaan er niet meer heen. Voor ons liever amersfoort of arhnem.

En mee nemen wat je zelf mee neemt als je een dagje op visite gaat bij iemand. Wij hadden dus fles enz mee potje fruit, luiertas ed.

4. Beschuitje87

Beschuitje87 Actief lid

Jul 10, 2016
    111
    0
    16
    Dank jullie wel voor de uitgebreide reacties 😊

Share This Page