Limango; horloges zoveel afgeprijsd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sunbeam, 10 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Ik kwam per toeval op de site van Limango terecht en was daar eens op aan het rondkijken.

Ik ben nog op zoek naar een nieuw horloge, dus bekeek ze op de genoemde site. Zie ik horloges staan van het merk Reichenbach. Nooit van gehoord. Normale prijs € 1.169,-- op Limango voor € 126,49. Dat kan toch niet? Waarom zou iets zoveel afgeprijsd worden? Is Reichenbach wel een "echt" merk, of één of ander el cheapo iets waarvan wordt gedaan alsof het HEUL duur is en mensen denken "YES! Lekker afgeprijsd! Die neem ik!" en Reichenbach op die manier lekker veel geld binnen hengelt?

Ik vertrouw het voor geen cent. Of ben ik nu zo achterdochtig :(.

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ik heb er zelf nog nooit iets besteld, maar kijk er ook wel eens rond.
    Laatst ook een actie met oilily tassen. Die waren ook enorm afgeprijsd...

Hoe ze dat zo goedkoop aan kunnen bieden weet ik niet. Misschien kopen ze restpartijen op ofzo?

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik ken het merk niet (schijnt een Duits merk te zijn). Ik zie ze bij Amazon UK staan voor 750 pond.

Met Limango zelf heb ik geen problemen. Koop er best regelmatig. Sommige dingen zijn goedkoop en sommige dingen niet want dan heb ik ze elders goedkoper gezien.

4. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Heb laatst lakensetje daar gekocht voor peuterbedje.
    Originele prijs was 60€ en nu voor 17,50€ gekocht.
    Nette afhandeling ed. Behoort tot de OTTO groep

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Prima site. Wel even de prijzen checken. Vaak is de 'van'-prijs de adviesprijs van de fabrikant en zijn er legio sites waar je het ook goedkoop kan krijgen. Het lijkt dan enorm afgeprijsd, maar dat valt dan best mee. Toch al veel leuke dingen gekocht

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Laatst waren er bij Zalando Lounge ook schoenen afgeprijsd van 800 naar 150 ofzo. Zelfs de Bijenkorf heeft wel eens afprijzingen van 80%. Bij Limango heb ik ook al een aantal maal besteld en het behoort idd bij de Otto groep.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.654
    5.695
    113
    Kom ook regelmatig perongeluk op die site. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig maar als ik zie dat ik mij moet aanmelden haak ik eigenlijk af. Of is het de moeite waard?

8. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik vind het wel de moeite waard.
    Lilliputiens dingen koop ik wel eens daar. En kinderschoenen.

Voor mijzelf koop ik meer bij Zalando-Lounge.

9. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    De horloges van limango zijn vaak van die zogenaamde mushroom merken. Dat zijn horloge merken waarbij ze hele mooie gelikte websites hebben die doen voordoen dat het hele oude europese (duits, zwitsers etc) merken zijn. Het is vaak wel europese makelij, maar met goedkopere chinese onderdelen. Dit betekent niet dat het slechte horloges zijn, maar ze zijn ook zeker geen honderden euros waard. De prijs die je bij Limango betaald zijn prima prijzen en je krijgt er leuke horloges voor die het prima doen.
    Ik heb al een aantal keren bij Limango besteld (ook een horloge :)), prima site en terug sturen ging ook goed (kost wel geld).

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik koop redelijk vaak bij limango

laatst nog leren laarsjes voor DL met 80% korting.

ook al mijn oilily tassen komen er vanaf :)

11. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    niet intrappen! is hetzelfde als bvb het duitse merk Pioneer... zelfde marketing als watch2day!! je zult zien dat echt gerenomerde merken wel wat met korting te kopen zijn maar lange na niet met zulke kortingen als Reichenbach of pioneer etc etc... Kijk ook uit voor Invicta, opzich geen verkeerd merk, maar ook een mega prijsstunter.. was ooit zwitsers, maar inmiddels al en tijdje bij de amerikaanse geldwolven.. leuke websites, maar om daar slim te kopen moet je wel echt weten wat je koopt

Deel Deze Pagina