bij de Wehkamp nu 2 pakken pampers new born maat 1 of 2 voor 11 euro en geen verzendkosten. wel even goed kijken of de verzendkosten niet in rekening gebracht worden, was hier namelijk eerst wel het geval succes met inkopen
he verdorie, waarom nou niet de grotere maten Beetje voorbarig om nu al luiers te kopen terwijl ik nog niet eens zwanger ben
@supernurse: hoe heb je de verzendkosten er weer afgekregen? Hier krijg ik ze er namelijk ook bij berekend.....
Nee niet doen.... Mijn oudste zoon is 3,5 jaar en de jongste 3 maanden. Heb werkelijk nog NOOIT luiers gekocht voor de normale prijs, altijd is er wel ergens een leuke aanbieding .
Ik heb gebeld met klantenservice en zij hebben het eraf gehaald en zouden de website bekijken. Als ik jullie was zou ik een mail naar de klantenservice sturen dan corrigrren ze het nog
Ben nu aan het bestellen en moet ook verzendkosten betalen.... Maar dan bestel je dus eerst voor 15e nog wat en dan doe je een mail over de verzendkosten? Krijg je die 4,95 terug gestort dan?
Ik dor altijd achteraf betalen met acceptgiro. Dan wordt het bedrag nog bijgewerkt en betaal ik meestal via mijnwehkamp
Ik heb een maandbox voor iets van 40 euro bij Wehkamp, ook zonder verzendkosten. Dat zijn wel 240 luiers Weet iemand of de pampers billendoekjes lekker en makkelijk zijn? Anders weet ik ook nog wel n leuke aanbieding. Hopelijk is het dan nog niet op
nee er staat bij dat pampers gratis verzonden worden. Staat alleen nog niet goed in hun systeem. Ik heb hier al een melding van gemaakt en het geld teruggekregen. Ze zouden het aanpassen maar tot nu toe nog niet gedaan
Oohh dat word bestellen!! Kwebbel, ik vind tot nu toe de pamper doekjes het fijnste. (Heb alleen de sesitive gehad) vind ze fijner dan de zwitsal en kruidvat.