limango

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamaa6, 29 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Ik heb bij limango besteld
    45 euro en n code ingeleverd van 10€ bij besteding van 40€
    een van de twee artikelen blijkt uitverkocht
    krijg ik het aankoopbedrag terug min 10€ van de voucher van 1 artikel
    maar ik krijg niet de kans om bijv de bestelling aan te vullen tot weer 40 of annuleren en t ging mij om t artikel wat ze niet kunnen leveren
    dit artikel zonder code had ik nooit los besteld
    Hun noemen t artikel jas in de andere webshops blijkt t een vest te zijn dus dubbel zuur bah bah
    is dit nu zo krom of ben ik gek?

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik begrijp wel dat je nu geen 10 euro korting krijgt op het artikel dat overblijft. Het totaalbedrag is nu immers onder de 40 euro. Maar het is wel vreemd dat je het andere artikel nu niet kunt annuleren.

Het verbaast me wel, overigens. Ik heb juist goede ervaringen met de service van Limango. Ik had zelf een fout gemaakt (verkeerd vestje bij een broekje besteld, waardoor het geen setje was) en toen kon het nog voor verzending omgeruild worden met het artikel dat ik wilde hebben. Hoe heb je contact gehad? Via mail of telefoon? Als ik jou was, zou ik nog eens bellen. Want ik denk dat annuleren in deze situatie echt wel mogelijk is.

Afgezien daarvan... Je kunt het vest toch retourneren als het je niet bevalt? Dan krijg je het geld terug. Hier wordt trouwens regelmatig een vest als jas gebruikt. Dat kan toch prima?

Deel Deze Pagina