Welke moeten we kopen. Kleine badkamer Geen afvoer naar buiten. Zullen m voor beddengoed en handdoeken met name gebruiken. Zomers niet. 1x pw gemiddeld..
Ik zou zeker een warmtepomp kiezen. Wij hebben er 1 van bosch. Geen bloedhitte en vocht meer. Hij doet wel iets langer over het drogen
Ik heb een droger die nu gewoon binnen in de kast kan staan (grote inloopkast). Ik ben er zo blij mee! Hiervoor hadden we er eentje waarbij de slang naar buiten moest maar die vond ik echt minder fijn. Die was ook wat ouder dus dat kan ook meespelen. Onze droger nu verwarmt de ruimte wel behoorlijk, dat zou ik wel meenemen in je overweging. In de winter is dat wel lekker in de badkamer natuurlijk.
Hier ook een warmptepompdroger van Bosch ecologixx. Ik gebruik deze voor alles. Warmptepompdroger is ook wel iets zuiniger dan een condens.
Wij hebben een warmtepomp droger van Miele, erg fijn! Minder heet, minder schadelijk voor je kleding, energie zuiniger. Overigens doet hij er bij mij niet langer over dan mijn oude condensdroger.
Als je toch een nieuwe moet kopen zou ik zeker voor een warmtepompdroger gaan. Zijn energie zuiniger. Wij hebben een beco. Via wehkamp. Zijn erg tevreden.
Wij hebben sinds kort ook een warmtepompdroger, van Beko, erg tevreden over. Hij doet iets langer over een was drogen, maar veel zuiniger (en stiller in vergelijking met de vorige (condens)droger). Hij staat bij ons ook in een kleine badkamer en het wordt er nu geen sauna meer.
wij hebben een condens. dat wij die kochten waren de warmtepomp drogers net nieuw dus nog hartstikke duur. condens duurt ook langer dan met afvoerslang maar wel weer zuiniger. als ze toen niet zo vreselijk duur waren geweest hadden we de warmtepomp genomen. maar wij gebruiken hem ook meerdere keren per week
Wij hebben voor een condens gekozen begin dit jaar. Hier gaan ook alleen de handdoeken en beddengoed er in, en ook niet in de zomer. Dus een warmtedroger was qua kosten echt veel duurder. Heb nu wel een 8 kilo trommel, dus kan er 2 wassen tegelijk in doen. Daarom draait ie maximaal 2x in de week.
Hier warmtepomp van 9kg en echt blij mee. Duurt idd langer om te drogen maar verbruikt bijna niks. De onze is van AEG
Warmtepompdroger van Miele hier, ben heel tevreden. Maar hij wordt hier wel elke dag gebruikt, als ik hem minder zou gebruiken had ik misschien wel voor een goedkopere gekozen.
Wij hebben nu een condens van 3 jaar oud maar ik gebruik deze best veel. Nadeel vind ik dat alles zo bloedheet wordt in die ruimte ondanks dat het raam openstaat. Geeft een warmtepomp veel minder hitte af in de ruimte?
Ik heb 'n condens in de open keuken staan. Vind alleen dat ie heel veel stof veroorzaakt.... Meer mensen met condence die dat hebben? Warmte geeft ie idd ook veel af, maar in de open keuken/woonkamer merk je dat niet zo. De reden van condence is dat ik geen afvoerslang naar buiten kan leggen. Gebruik hem 2x per week; slaapzak van de kleine meid & handdoeken enz. De rest hang ik allemaal gewoon op. Slaapzak duurt te lang eer hij droog is zonder droger & handdoeken worden hard zonder droger, vind ik, haha.
bij een condensdroger is het niet nodig om een slang naar buiten te doen. mijn moeder heeft er 1 en die slang gaat gewoon in een bakje die eraan vast zit. ik weet niet wat voor een droger ik heb. er zit onderin een bak waar het water in opgevangen wordt. deze moet je normaal gezien legen. ik heb voor 10 euro een slangsetje gekocht die van de droger in de afvoer van de wasmachine loopt. geen gedoe meer met legen van bakje wat altijd vergeten wordt.