Twente meiden topic nummer 2!

Discussion in 'Algemene clubs' started by silvia009, Dec 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ons vorige topic is plotseling gesloten dus ik heb maar een nieuwe aangemaakt, en ik hoop dat we dit topic wel levend houden weer. Was altijd wel gezellig natuurlijk :D

2. sjors75

sjors75 Niet meer actief

was erg gezellig, ik ben erbij ;)

3. Knijn

Knijn Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joehoeoe! Mag ik ook even inbreken? :D
    Ik ben Knijn (;)), getrouwd en moeder van 2 meisjes. Mijn eerste is van oktober 2010 en mijn jongste van 6 augustus 2012. Uiteraard wonen we in twente, net als jullie. Mijn exacte woonplaats zet ik liever niet op het openbare forum maar we gaan in januari verhuizen! Nu wonen we ook wel in twente, we hoppen alleen even naar een ander dorp :)
    Ik begreep al wel dat vele van jullie ook in onze nieuwe woonplaats wonen, jahoe! :D

Mag ik meekletsen?

4. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Welkom Kijn, gezellig dat je meekomt kletsen. Wij hebben ook een afgesloten facebook. Daar praat het iets makkelijker. We hebben regelmatig leuke meetings. Dus heb je interesse dan horen we het wel ;)

5. kieke77

kieke77 Actief lid

Jul 5, 2008
    467
    7
    18
    Welkom knijn.
    Ik ben ook weer van de partij!

6. Knijn

Knijn Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zeker interesse Sjors! Ik ken welgeteld 4 mensen in onze nieuwe woonplaats, dus das nog nie zoveel ;)
    Thnx voor het warme welkom Sjors en Kieke! :D

7. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,658
    1,417
    113
    He sil, verveel je je? :D

@ Knijn, welkom hier, we kletsen inderdaad toch meer op fb en in real life :D, maar we gaan ons best hier weer doen :D.
    Silvia is de beheerder van onze fb dus mocht je daar bij willen damoet je har hebben ;)

@ Sjors en Kieke, ook hier lang niet gesproken :p

Hier eigenlijk weinig nieuws, nog aan het bijkomen van Quinten zijn verjaardag, het was erg gezellig ;). Morgen weer infuus tijd dus denk dat ik er de komende paar dagen niet ben ;)

8. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,658
    1,417
    113
    E toen dacht ik misschien is een abbo handig dus bij deze

9. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,383
    0
    0
    Hengelo
    Hey gezellig meiden!

Ik ben ook weer van de partij. De laatste tijd niet erg actief geweest. Sofie is erg veel aan het huilen, dus dat is erg vermoeiend. Met Lucas gaat wel alles goed.

Knijn, welkom hier en veel kletsplezier. We hebben het altijd heel gezellig samen.

10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank Blaine en Guusje!
    @Guusje; Zeker vermoeiend die fases. Nieke (mijn jongste) zit nu weer in rustig vaarwater gelukkig, dat maakt alles meteen een stukje makkelijker ;)
    Maud (de oudste) heeft net een piek van de peuterpuberteit achter de rug. Jeeeetje wat een rotfase zeg! Goed voor d'r ontwikkeling enzo hoor maar minder goed voor mama ;)
    Je zal het wel kennen van Lucas denk ik, haha.

Vanmorgen 3 uurtjes gewerkt. Ik werk maar 2x 3u therapeutisch vanwege bekkenklachten. Jammer maar ach... voordeel is dat ik Nieke niet zolang hoef weg te brengen. Elk nadeel hep z'n voordeel hé ;)
    Maud gaat naar een kdv, Nieke breng ik bij een gastouder. Ik werk trouwens op een dag activiteitencentrum met gehandicapten. (of nee, 'beperkte mensen' heet het tegenwoordig...) Normaal gesproken 21 uur, in het eerste jaar van Nieke 14 uur omdat ik 7u ouderschapsverlof heb.

11. kieke77

kieke77 Actief lid

Jul 5, 2008
    467
    7
    18
    Knijn, mmm, volgens mij zitten onze kinderen bij elkaar op het kdv, op het platteland? Mijn oudste heet jelmer en zit op de donderdag, is een paar keer op de dinsdag geweest. Combinatie van jouw namen komt me wel erg bekend voor.

12. Knijn

Knijn Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat kan best Kieke, ze zit op een kleinschalig kdv met 2 groepen. Leuke bult in de tuin, konijnen, paarden, kippen, bijtjes ;)
    Jelmer komt me niet bekend voor, Maud ging altijd op de dinsdag en woensdag. Nu wisselen de dagen omdat ik wisselend de therapeutische uren werk.
    Best gek, misschien zijn we elkaar al tegengekomen. :D

Is Jelmer er vandaag ook?

13. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    1,522
    0
    0
    enschede
    Jaa een nieuw topic!

Volgens mij verveeld Sil zich een beetje inderdaad ;)

@knijn gezellig een nieuwe mee schrijver !! Welkom hier en veel klets plezier ;)

Hier erg drukke dagen dus zal niet veel mee schrijven.

14. kieke77

kieke77 Actief lid

Jul 5, 2008
    467
    7
    18
    Ja, hij is nu ook daar. Per 1 jan gaat hij naar de dinsdag en zjjn broertje tieme ook.
    Zo te zien hebben we wel over hetzelfde, juf leonie en juf jennie?
    Kan zij dat je hem niet hebt gezien, want je was net bevallen, stond erbij dat je man het hyper stond te vertellen.

Ik werk trouwens ook in de gehandicaptenzorg, alleen op een woongroep met oudere en rolstoelen. Zit nu thuis met de nasleep van mijn bevalling, bekken gekneusd en schaambot breukje in.

15. Knijn

Knijn Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Noh wat grappig, ja klopt die juffen :)
    De naam Tieme herken ik wel, vind ik leuk! :D

Jeetje, jij ook al bekkenpech :(
    Haha, was mijn man hyper ja? 't Arme schaap :p

Hoe oud zijn je jongens?

16. kieke77

kieke77 Actief lid

Jul 5, 2008
    467
    7
    18
    Jelmer is bijna 3 1/2, Tieme is ruim 14 weken.

Tieme vond ik gelijk ja,man wilde Timo, maar we wooooonen in twente dus now way, gelukkig was hij ook enthousiast over Tieme.

Haha, je man was een stuiterbal, vandaar dat ik het onthield.
    Jij ook bekken problematiek?

Ik woon trouwens in w, kun je wel raden wat het is. En jij?

17. Knijn

Knijn Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha, tis ook niet niks voor die mannen, een bevalling :p
    Jep, hier ook bekkenproblemen. Ach... met wat geduld en oefenen word het vast vanzelf beter. ;)

Nu wonen we nog in w, in januari verhuizen we naar b ;)
    Net Maud opgehaald, zag het geboortekaartje van Tieme nog wel hangen. :D
    Jelmer was al weg? Of zat hij op de andere groep?

18. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    1,522
    0
    0
    enschede
    Wat toevallig zeg dat jullie kinderen samen naar de opvang gaan ;)

19. kieke77

kieke77 Actief lid

Jul 5, 2008
    467
    7
    18
    Jelmer werd rond kwart voor 5 opgehaald. Hij zit in de groep met het grote raam, geloof groep 1? Dunne jongen blond haar, had gekleurde trui met muts aan. Haha kaartje hangt er nog steeds.
    Stond je ook vast voor de paardetrailer?
    Man haalde hem op en kwam met dat verhaal.

Aha,dus naar b, wonen sylvia en lynn ook. Dan blijft maud ook niet op het kinderdagverblijf?

Trouwens we praten veel op facebook in een gesloten groep, moet je bij silvia zijn.

Bekken, tja het blijft een probleemzone, mijne moeten veel rusten, lukt goedmet 2 kids:)
    Wel vervelend voor je.

20. kieke77

kieke77 Actief lid

Jul 5, 2008
    467
    7
    18
    Liftrasa, kleine wereld. Haha

Share This Page