Limburgse Peel

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ntje, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wij willen in november een weekendje naar centerparcs met de familie en nu willen we waarschijnlijk naar de Limburgse Peel.

Wie is er hier geweest en kan ons wat vertellen over het park?

Is het leuk voor een kindje van 2 en bijna een jaar? Hoe zijn de huisjes (wij gaan zelf in een VIP huisje maar m'n zusje misschien niet)

Hoe is het zwembad en de market dome ed.

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt voor jullie reacties:).

2. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het park en de huisjes zijn gedateerd... Het Meerdal ligt er naast en is veel beter!

3. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Inderdaad, was blij met een VIP huisje, maar qua uiterlijk maakt het niet uit. Wel was het ontbijt pakket fijn en het beddenpakket.

De dome is leuk, maar had er wel wat meer van verwacht. Al is dit de enige Centerparcs waar ik ben geweest... toch had ik wat meer verwachtingen, ook van het zwembad bijv. Wel leuk, maar niet super.

4. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    vind dit persoonlijk het minste park van cp.
    Ik zou iets bijleggen en een ander park boeken..

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Het is ook officieel pas later van cp geworden
    Dus daarom verschilt het met andere cp

Ook huisjes op meerdal vind ik gedateerd

Meerdal heeft wel leuker zwembad met wildwaterbaan.

6. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Wij vonden het een vreselijk park. Vooral als je de "echte" centerparcs gewend bent. Het zwembad is nog kleiner dan plaatselijke zwembad in kleine dorpjes. Ik begreep ook niet waar doe mooie plaatjes van de site vandaan kwamen. Entertainment was ook niks in onze week.
    Wij hadden buiten de vakantie geboekt dus niet alle restaurantjes enz waren ook open en we werden doodleuk naar meerdal gestuurd. (en dan wel parkeergeld en extra geld voor zwembad rekenen)

Echter hadden we toen nog geen kleintje dus van de speeltuinen enz weet ik niks.

Maargoed ik kan wel klagen maar de prijzen zijn er ook naar. Limburgs peel is de goedkoopste en als je denkt aan wat je krijgt voor het geld is het redelijk.

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hmm... Nou dan ga ik nog maar even verder zoeken.

Dit was de enige park waar we nog niet waren geweest die dat weekend via de ovn beschikbaar was dat weekend.

Maar t is nog een eind weg dus hopelijk komen er nog parken bij.

In ieder geval bedankt voor de adviezen!

Deel Deze Pagina