Ben beetje inspiratieloos.... Efteling vinden we heel leuk maar ze mogen nog bijna nergens in. Onze oudste dochter is 5 en de jongste wordt bijna 3. Hebben jullie een leuke tip? Manlief had het over het strand ... Inkie
Efteling bijna nergens in?! volgens mij is de Efteling juist heel erg leuk voor deze leeftijd! En het fijne van de efteling is, je hieft niet perse ergens in, er is daar echt meer als genoeg te zien om je een hele dag te vermakwn Dus ik zou naar de Efteling gaan
Haha, ja zei ik in eerste instantie ook hoor. Maar hoorde ook iemand over dippie doe? Misschien keer wat anders.
Voor die kleintjes is efteling juist heel leuk! Sprookjesbos, carnavalfestival, droom vlucht.. En ja in die paar achtbanen mogen ze nog niet in. Beekse bergen, hilvarenbeek Zwemmen bij kempervennen (westerhoven) of vennenbos (Hapert) Spelen bij de hooiberg in bladel Ballorig in veldhoven Cirsus City in tilburg Dippie doe, nog nooit geweest maar blijkt wel heel leuk te zijn.
Kijk anders eens op mamyloe.nl. Staan allemaal uitjes en tips in voor kids in o.a. Den Bosch en Eindhoven.
Efteling, juist hartstikke leuk met die leeftijden! Anders: Beekse Bergen Loonse en drunense duinen Oertijdmuseum Boxtel
hihi - in onze familie vinden ze de Efteling vanaf 1,5 al fantastisch . ('vroeger' met onze jonge neefjes en nichtjes -abonnement!) en tegenwoordig dus onze eigen kinderen van jongs af aan en met die van mijn broer (net 1 en 2,5) Mijn nichtje van 2,5 is pas nog in het schip geweest. Deden we met onze 3 jarige overigens ook. Zelfs de bob mogen ze in vanaf dat ze kunnen lopen. Tegenwoordig is er zelfs 'babyswitch' . Ook leuk: Loonse en Drunense duinen... lekker struinen, zonder dat je helemaal naar de zee hoeft . Emmertjes, schepjes mee, eten en drinken en maar gaan.. heerlijk rond sjouwen met takken, van de heuvels hollen en rollen etc.
Dippie doe is echt heel erg leuk. Met mooi weer ook heerlijk vertoeven op het terras. Bijna alles is geschikt voor de kleintjes behalve de achtbaan.
Ja ik ben helemaal fan van dippiedoe! Hoewel ik denk dat je een driejarige nog best in de gaten moet houden daar.. Het is daar echt gaaf!
De Efteling is juist hartstikke leuk hoor. Onze dochter was 2,5 toen we er waren en we zijn echt in heel veel attracties geweest! Deze zomer gaan we weer een dagje. Wat ik ook heel leuk vond was beekse bergen.
Er is niets leukers dan de Efteling! Het enige waar ze niet in mag zijn JEDD, de Vliegende Hollander, de Python en de Vogelrok.. Dat zijn 4 dingen op ál die attracties die er zijn. Zelfs in de Bob mag ze mee.. Ik zou écht voor de Efteling gaan, zeker als je aangeeft dat ze dat zo leuk vinden Tivoli in Berg en Dal is inderdaad ook heel leuk en echt gebaseerd op kleintjes