Lime groen behang met print

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loe, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

pfffffffff................wie weet waar te vinden?
    Heb alle behangsites al doorgeplozen, ik kan het niet vinden. Wel blauw en roze met leuke prints, geel, maar geen lime groen.....
    Heeft iemand een idee waar ik leuk lime groen behang kan vinden?

2. Loe

Loe Niet meer actief

dank je wel, dat is snel! Ik heb deze inderdaad ook allemaal gezien. Vind ze niet zo, dat is balen. Zoek eigenlijk zeg maar, zo'n soort disney behang, maar dan lime kleurig.
    Ik heb wel ruitjes behang in lime hier liggen thuis (een staal ervan), is ook erg leuk, maar vroeg me toch af, of er nog leuk rustig lime behang is, met een echt kinderprintje erin......
    Die van esprit zijn leuk, maar degenen die ik gezien heb waren alleen in roze en blauw.....

maar dank je wel voor het zoeken!:D

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    man is werken dus had niks te doen hihi

en een effen lime behang waar je zelf van andere kleur behang figuurtjes opmaakt of disnyestickers ofzo

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb een effen lime behang aan de ene kant van de kamer en aan de andere kant behang met boederijdieren . Op die effen muur komt later nog een strook met diezelfde boederderijdieren maar dan wat groter. Maar dat komt later want het ledikantje staat tegen die kant en daarhangt nu een hemeltje en dan vind ik het zo druk gelijk.

Behang Animal Farm | bedbad.nl - beddengoed - badtextiel - behang

Alleen dat groen dat ziet er hier heel anders uit dan het in het echt is.

Je maakt het jezelf wel meoilijk meid hihihi! Lastig als je dan wat in je hoofd hebt en je het dan niet kan vinden he? Misschien kun je eens een behangzaak ingaan en vragen of ze boeken hebben. Vaak hebben ze niet alles liggen maar kunnen ze wel aan heel veel komen of weet de verkoper een adres waar je kan slagen. Succes!! xxxx sas

5. Loe

Loe Niet meer actief

hihi, ik maak het mezelf heeeeeeeeel moeilijk ja. Hoe ziet het groen er anders uit? Heb je misschien een fotootje? Want ik vind dit wel leuk.:)

6. Loe

Loe Niet meer actief

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Ik zal ff voor je kijken of ik een fotootje kan uploaden van ons kamertje. Het is niet echt lime groen, wat meer mint groen maar dan feller van tint zeg maar. Whahah lastig uit te leggen! Het is niet het groen wat op die site staat volgens mij... Ik heb het bij de zoetermeerse behanghal gekocht, ook die rollen boerderijdieren en die strook.
    Hier zie je ook wat ik bedoel met die strook. Nu het hemeltje nog boven het bed hangt, doe ik die strook er nog niet op omdat ik het dan zo druk/vol vind. Later zag ik ook dat ze die dieren ook nog veel groter los hadden. Kan er nu ff niet zo snel een voorbeeld van vinden!

xxx sas

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik vond het zo super lief behang en mijn vriend en ik waren er meteen helemaal weg van. Dat oranje behang kan er ook super goed bij, maar dat vond mn vriend een beetje te heftig voor in de kinderkamer.
    Ik zou gewoon ff kijken naar die kleurtjes van die balletjes tussen die dieren en zo'n kleurtje erbij zoeken.

xxx sas

9. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik heb zelf lime groen behang gehaald bij praxis...
    en dna met winnie de pooh dingetjes erbij

foto bij gevoeg maar je ziet niet eg goed...

Deel Deze Pagina