Hallo meiden, Wij zijn druk bezig met het "niet al te grote" kamertje voor de beeb. Nu moet de commode in een nisje in dat kamertje komen, en hierdoor mag de commode niet breder zijn dan 85 cm. De enige winkel waar ik commodes heb gezien die evt. zouden passen is bij Ikea, maar daar ben ik nog niet helemaal enthousiast over. Iemand nog een tip? (het liefst met link/plaatje oid) Alvast bedankt!!!
De preciese afmetingen weet ik niet, maar bij babydump hebben ze een kleinere commode. En er is ook ergens zo'n bedje+commode in 1 te koop, is dat niet wat voor jullie?
Je kunt ook nog naar een gewoon kastje kijken. Evt pootjes eronder, zodat het wat hoger is, en je met je voeten eronder kunt staan (dat is fijner). Alleen even opletten op het kastje wel diep genoeg is..
kijk naar gewone kastjes hebben wij ook hier.....trouwens wel kastjes van ikea maar geen kleinere ofzo...
Kijk ff op babywalz, daar hebben ze verschillende staan van 85 cm breed. Of het je smaak is weet ik niet, maar praktisch is het wel als je zo weinig ruimte hebt. Succes!
Thnx meiden, ik ga even kijken. Dat commode en bedje in één vond ik erg leuk, maar manlief verschrikkelijk. En anders idd misschien een gewoon kastje.
of je maakt planken in het nisje! Kun je zelf de, ideale, hoogte bepalen. Leuke mandjes erin en klaar! Later kun je de onderste planken eventueel weg halen en heb je een 'bureautje'
kijk eens bij babypark das echt een grote en fijne winkel en ze hebben daar echt vanalles.... misschien zit daar iets bij.. ze hebben daar echt een overvloed aan babykamers