Ik heb hier een heleboel speelgoed liggen wat nog niet op Marktplaats staat. Misschien zit er wat voor je bij. Ik plaats hieronder foto's. Verder staat er een heleboel jongens- en meidenkleding op Marktplaats http://verkopers.marktplaats.nl/12025800. Zie je wat leuks, doe een bod!!
My Little Pony zacht knuffelpony Pinkie Pie Ze is de zoetste, kleinste pony die er is - een speciale pasgeboren ponybaby die jouw extra goede zorg en liefde nodig heeft! Pinkie Pie kan verschillende zinnetjes zeggen Voer haar met haar flesje Wieg haar in je armen en knuffel haar zoveel je maar wilt Pinkie Pie is roze van kleur met een schattig jurkje aan Vraagprijs 7,50 euro (nieuwprijs 19,99 euro)
en dit is de foto van degene die ik te koop aanbied, maar dit is wat onduidelijk vandaar de vorige foto
Hello Kitty bouwhuisje Maak je eigen huisje voor Hello Kitty met deze set! Je kunt het huisje zelf in elkaar zetten met de blokjes, inclusief drie figuurtjes en uitgevoerd in vrolijke kleuren. De vraagprijs is 7,50 euro. Winkelprijs is 21,99 euro.
2 babypoppen (mogen los op samen weg). De poppen zeggen woordjes, huilen, etc. Vraagprijs 5 euro per stuk.
Op deze foto even drie dingen: - apenspel, vraagprijs 5 euro; - ministeck, vraagprijs 5 euro; - mens erger je niet Winnie The Pooh, vraagprijs 5 euro; Alles mag los of samen weg.
Mooie prinses cd-speler en juwelenbox. Hartstikke leuke cd-speler welke je als je deze opendoet ook je juwelen in kan opbergen. Alles werkt nog prima en is in goede staat. Vraagprijs 15 euro.
Mooie barbie fee. De jurk kan worden omgetoverd in feeënvleugels welke licht geven en dergelijke. Vraagprijs 20 euro, nieuwprijs was 70 euro.
Diverse toverstafjes en leuke prinsessenschoentjes welke allemaal lichtgeven en sommige maken ook geluidjes. Daarnaast ook nog een leuk kroontje. De toverstafjes mogen los of in 1 koop weg. Doe maar een leuk bod.
Allemaal leuke boekjes. De boekjes zien er allemaal nog goed uit en de pagina's zijn niet gescheurd of gekleurd.
Diverse puzzels (allemaal compleet), waaronder: - Puzzle bal van Disney; - Disney prinsessen puzzels; - Dora puzzels; - Winnie the Pooh.
Diverse houten insteekpuzzels. Ik heb er zeven, bij interesse kan ik foto's van rest via de mail toesturen.