flessen en spenen hergebruiken voor broertje/zusje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door happy2, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2

happy2 Lid

16 apr 2010
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb bij mijn eerste borstvoeding gegeven, maar mijn man gaf soms afgekolfde melk uit een fles.
    Ik heb deze en bijbehorende spenen bewaard. Zou ik deze voor broertje of zusje wat in aantocht is kunnen hergebruiken (na uitkoken natuurlijk) of zouden jullie nieuwe kopen?

2. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Ik zou die flesjes gewoon weer gebruiken hoor. Na uitkoken is het toch schoon? Misschien zou ik alleen de spenen vervangen.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Flessen kun je gewoon hergebruiken en de spenen tja als ze bijna nooit zijn gebruikt zou het kunnen. Denk dat ik zelf liever nieuwe spenen zou kopen, lijkt me toch lekkerder om met een nieuwe frisse speen te beginnen.

4. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    flessen hergebruiken, spenen nieuw kopen omdat ze uitgedroogd kunnen zijn en kleine barstje gunnen hebben.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik sluit me hierbij aan, flessen hergebruiken, spenen vervangen.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier gebruik ik de flesjes weer opnieuw met nieuwe spenen. Ik had zelfs nog spenen die nooit gebruikt zijn, maar zelfs die vervang ik (verpakking was wel open geweest en ik had ze ook uitgekookt).

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb nieuwe flessen en spenen gekocht en als ik zwanger mag raken van de 3e koop ik weer nieuwe...

8. misa

misa Niet meer actief

Ik zou het gewoon hergebruiken en misschien nieuwe spenen kopen.

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

Het duurt nog even voor ik er weer aan toe ben maar ik ga de flessen hergebruiken met nieuwe spenen. Vind ik wel zo'n prettig idee.

Deel Deze Pagina