Ik heb bij mijn eerste borstvoeding gegeven, maar mijn man gaf soms afgekolfde melk uit een fles. Ik heb deze en bijbehorende spenen bewaard. Zou ik deze voor broertje of zusje wat in aantocht is kunnen hergebruiken (na uitkoken natuurlijk) of zouden jullie nieuwe kopen?
Ik zou die flesjes gewoon weer gebruiken hoor. Na uitkoken is het toch schoon? Misschien zou ik alleen de spenen vervangen.
Flessen kun je gewoon hergebruiken en de spenen tja als ze bijna nooit zijn gebruikt zou het kunnen. Denk dat ik zelf liever nieuwe spenen zou kopen, lijkt me toch lekkerder om met een nieuwe frisse speen te beginnen.
flessen hergebruiken, spenen nieuw kopen omdat ze uitgedroogd kunnen zijn en kleine barstje gunnen hebben.
Hier gebruik ik de flesjes weer opnieuw met nieuwe spenen. Ik had zelfs nog spenen die nooit gebruikt zijn, maar zelfs die vervang ik (verpakking was wel open geweest en ik had ze ook uitgekookt).
Het duurt nog even voor ik er weer aan toe ben maar ik ga de flessen hergebruiken met nieuwe spenen. Vind ik wel zo'n prettig idee.