leuk opbergmandje of iets dergelijks voor op commode, wandrekje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bunchy, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Hoi, op commode of daarboven wil ik graag iets van leuke opbergdoosje, mandje zetten om luiers, babydoekjes, badspulletjes etc te bewaren etc te bewaren...
    ik heb de mandjes gezien van handmade ofzo of handby maar die zijn duur en niet eens heel leuk...
    iemand een idee?

2. Sijke

Sijke Bekend lid

Bij Xenos hebbben ze regelmatig leuke, met stof erin en riet of gevlochten spul aan de buitenkant.

En bij Ikea hebben ze leuke van stof, ik heb rood met wit geblokt. Je kunt ze als je ze niet gebruikt helemaal plat maken.

3. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Je moet eens kijken op de site van www.handedby.com. Hier hebben wij mandjes van zowel op de kamer van onze dochter als in de douche. Je zou alleen even moeten googlen waar ze ze hebben. Ze zijn erg handig en praktisch

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb ze zelf gemaakt.

5. Sijke

Sijke Bekend lid

mooi LT20!

6. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    wat gaat LT20!!!
    echt heel erg cool!!!
    misschien dat iemand ze ook wel maakt en verkoopt???

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ga er naar de zwangerschap een eigen webwinkeltje mee beginnen :).

Weet niet of je er haast bij hebt en in de omgeving woont maar anders wil ik ze wel maken voor je?

8. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    ik zie dat jouw bevaldatum nadert.... en ik volg in september dus wordt beetje krap lijkt me..
    ik wil ook niet dezelfde als die van jou, maar met andere stof enzo, dus niet zomaar gepiept lijkt me..
    ik woon in regio utrecht.

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

September gaat inderdaad krap worden. Stofjes waren geen probleem geweest. Hoop dat je iets leuks kan vinden!

Deel Deze Pagina