Ik lees hier momenteel verhalen van mensen die op de bank zitten met hun sloffen aan en de verwarming ook aan hebben staan. Zelf zit ik momenteel in een korte broek en t-shirt op de bank, ben ik dan de enige?! Overigens is het hier momenteel 23.5 graden in huis.
Nu hier binnen 23 graden (zonder verwarming aan) ik zit in huispak met lange mouwen pantoffels en met dekentje op de bank en mijn man zit naast me met korte broek tshirt en blote voeten. Laten we het er maar op houden dat ik echt een koukleum ben.
Binnen is het op dit moment 20 graden. Prima temperatuur. Maar toch vind ik het voor een avond bankhangen (zoals vanavond ) fijn om een joggingbroek aan te hebben met een top en een vest. Vest trek ik makkelijker uit als ik het toch ineens warm krijg. Vanmiddag had ik het echt koud en stond ik op het punt om de verwarming aan te doen. Uiteindelijk toch maar niet gedaan.
Nu nog mijn kleding van overdag. Maar ik ga zo mijn huispak aandoen Huisbroek dus ( is wel een dunne broek ) Hemd + vest Nu nog geen deken.
Op zijn 'zwangerst'... Maw joggingbroek, trui, slippers.. Bh loos... Niet geschikt voor buiten/onverwacht bezoek/postbodes/verkopers/etc
Ik heb een hemd, een dunne blouse met lange mouwen, spijkerbroek en sokken aan. Huispak oid heb ik niet
Kort joggingsbroekje en shirt! Het was vandaag ook best warm.. Anders lange broek met pantoffels, vest en dekentje.
Best grappig al die verschillen! Ik ben benieuwd of al die verschillen er nog zijn als het straks buiten vriest.
Overdags had ik vandaag een spijkerbroek aan en een shirtje korte mouwen. Nu een joggingbroek en een dun shirt met lange mouwen.
Lange broek, dun truitje met half lange mouwen en blote voeten. Sokken draag ik enkel als het heel erg koud is.