Ik houd van pure chocola. Liefst 85 procent of hoger (99% is zalig met koffie). Smaakjes leiden vaak maar af van de chocolade. Van tony vind ik de puur amandel zeezout het lekkerst, en de gewoon pure lust ik ook wel. Ik denk niet dat ik de smaakjes ga proberen.
Ik hou helemaal niet zo van Tony. Geef mij maar chocolade van Rousseau, echt zo heerlijk. Ik hou sowieso niet van chocolade met vulling of andere poespas, tenzij het kinderchocolade is .
Nee, deze smaken gaan écht te ver! Wel leuk is de nieuwe maak-je-eigen-reep op de website! Ik eet zelf nauwelijks chocolade, maar ik heb een vriendinnetje die fan is - en daar kon ik de perfecte reep voor maken en opsturen
Ik heb Tony 1X geprobeerd , volgens mij was dat de gewone hazelnoot. Wat bij mij is blijven hangen is de chaos van de voorgedrukte stukjes. Wie heeft bedacht om zulke scheve 'blokjes' te maken? De smaak is niet blijven hangen dus ik gok dat het prima chocola is
Ik zag ze vandaag liggen met kaneelbiscuit, die lijkt me wel lekker om eens te proberen (maar ben na even kwijlen hard doorgelopen). Maar de allerlekkerste repen vind ik van Bonbonbloc. Alsof je bon bons eet, zonder al die rare smaakjes uit de doos waar ik toch niet van hou.
Achter de ongelijke blokjes zit een verhaal! Van de site van Tony's Chocolonely: De chocoladeketen is ongelijk verdeeld. Miljoenen boeren aan ’t begin van de keten produceren cacao. Miljarden consumenten aan ’t eind van de keten genieten van chocolade. En in ’t midden? Daar zit ’n handvol chocogiganten dat 'r baat bij heeft de inkoopprijs van cacao onmenselijk laag te houden. De cacaoboer leeft hierdoor in armoede.. met kinderarbeid en moderne slavernij tot gevolg. "Zolang de cacaoketen ongelijk verdeeld is, blijft onze reep dat ook"
Scheelt een hoop onderling geruzie in huis als je normale blokjes hebt hahaha. Heb er zo'n hekel aan die rare verdeling dat ik liever vreemd ga qua merk haha. man en ik zijn net kleine kinderen als het gaat om chocolade, bakje chips of lekker stuk vlees verdelen (We tellen zelfs de bitterballen als we die bestellen en houden bij hoeveel we gehad hebben hahahahaha) 2 repen kopen van Tony's vind ik te prijzig. Maar deze nieuwe smaken brrrr nee. Laat ik liggen. De puur amandel zeezout vind ik heerlijk
Ik snap de smaak karamel zeezout totaal niet! En alles is nu in een karamel zeezout variant. Ik ben sowieso niet van de aparte smaken en al die vullingen in chocolade.
Ik vind ook maar weinig smaken Tony's lekker. Karamel zeezout en Coffee crunch vind ik de lekkerste. Hun visie sta ik wel helemaal achter! Ik heb deze week trouwens een hele lekkere karamel zeezout reep bij Lidl gekocht. (met ongelijke stukjes) Ze hebben nieuwe repen in hun assortiment.
Ja..... Ik hou dus niet van chocola M’n man zegt altijd dat ik een halve kerel ben; waarschijnlijk ligt het daaraan Maar áls ik een Tony eet, dan zo’n roze. Wit met framboos en knettersuiker. Mijn manager had voor iedereen toen ze met verlof ging een Tony gekocht en voor mij een stuk spekkoek Ze kent me geloof ik
Melk Amandel kletskop vind ik echt tè lekker! En melk met hazelnoten. En de melk karamel shortbread, en caramel zeezout. Maar deze nieuwe smaakjes laat ik ook aan me voorbij gaan, heb echt helemaal niks met deze combi’s
Eens!! Laatst ook met Hertog ijs. Cheesecake met caramel. Kwam er thuis met eten pas achter dat de caramelsaus gezouten was. Wie dat heeft bedacht...