Met sappen ben ik juist erg fan van die niet zo standaard smaken. Of ze moeten juist weer super eenvoudig zijn zoals bananensap ofzo. Alles wat daar tussenin zit vind ik meestal niets (dubbelfrisss mango ananas bijvoorbeeld: brrrrrr ) Met chips hou ik juist enkel van naturel en cheese onion (oké, die is ook "bijzonder") en paprika lust ik dan ook nog wel. Alle andere smaken vind ik niet te hachen. Uit dit rijtje lijkt mij die met tijm de lekkerste smaakcombi. De pure zou ik niet gauw nemen vanwege de peper. De witte niet vanwege a. de witte chocola en b. de kokos. Heb geen favoriete Tony's want eet het vrijwel nooit omdat ik bij Tony's er vaak na 1 stukje wel op uitgekeken ben. Doe mij maar gewoon een simpele, pure reep.
Ik vind tony lekker, alleen de normale smaken. Dus de witte, de melk, de melk met hazelnoot en puur. De rest vind ik heel vies.
O ik ben wel een grote fan! Ik hou van de gekste combi's. Gewoon een keer wat anders dan al dat standaard. Ik heb het drie-pak in huis, sinds vrijdag, maar weet niet wat er met me aan de hand is, maar alles is nog dicht... Niet alle smaken vind ik een blijvertje, maar ik vind het al een groot feest om die nieuwe smaken te proeven.
Ik koop zelden de limited versies. De gluhwein versie met kerst was wennen en toen toch wel lekker. Maar ik hou het het liefst bij karamel zeezout en de coffee crunch. En de framboos met knetterspul vind ik stiekem ook erg lekker.
Ik heb hier allemaal Tony repen liggen. Maar ik mag ze niet vanwege ‘hele’ noten allergie (sporen kan ik wel eten, hele noten/pinda’s niet). Ze liggen hier dus te liggen. Voor mijn vriend. Die niet door eet. Frustrerend ik ben pas sinds een paar jaar op de hoogte van mijn voedsel-allergie en weet dus hoe lekker ze zijn
Hier ook, snap eerlijk gezegd ook niet waarom het zo populair is. Karamel/zeezout 1 keer geprobeerd en nooit weer . Doe mij maar gewoon melkchocolade en daarvoor hoef ik niet zo'n dure reep te kopen
Haha, die vind ik juist heerlijk . Smaken verschillen blijkbaar. Maar die nieuwste smaken vind ik ook niet heel lekker klinken eerlijk gezegd. Pas hadden ze zo’n limited edition met citroen en maanzaad, klonk wel lekker maar was echt goor!
Ja ze slaan door. Ik ben dol op Tonys maar bij die drie nieuwe smaken had ik totaal niet de neiging om ze te gaan kopen. Was eigenlijk zelfs teleurgesteld.
Snap de hele tony's hype niet. Het is qua smaak niet een hele lekkerr soort chocolade. Doe mij maar Lindt of Cote d'or
Die rare smaken bestaan al veel langer, eigenlijk een beetje oud dat nu pas Tony ermee komt.. niet nodig om daaraan mee te doen vind ik; maar het zal ongetwijfeld in de smaak vallen onder de foodies. Dan kunnen ze niet achterblijven. Ik vind Tony niet de lekkerste choco, vindt de repen te hard en te dik.
Ik ben helemaal niet zo'n chocolade fan, wel snickers, mars, twix enz maar een reep chocola maak je mij gewoon echt niet blij mee.. Ik heb afgelopen week voor het eerst een stukje tony gegeten en dat was gewoon de melk met noten maar bijzonder vond ik het niet.. Dus ik vind zeker dat ze te ver door slaan met al die (vieze) smaakjes!
Ja ik kreeg eens een box met allerlei smaken. 80% vond ik niet te vreten. Wie stopt er nou zeezout in een chocoladereep?! bleghhhhh! Doe mij maar verkade melk.