Ik heb nog meidenkleding staan in maat 74 tot 86. Het hele pakket mag weg voor 15 euro. Hieronde plaats ik de foto`s. Ik wil het snel weg hebben want heb opruimwoede
Ik probeer vanavond nog de laatste foto van kleren erop te zetten, hier zit ook zomerkleding bij. Ik moet nu weg. Ben vanavond weer online.
Het is zonder verzendkosten. Die zijn 6,75. De andere foto ga ik er nu proberen op te zetten. (snap niet waarom ik die niet kan uploaden)
goh ook al heb altijd pech zit ik daarom de hele tijd berichtjes te schrijven zag je je pb berichten niet
Ze moet eerst kijken of ze geld geld er momenteel voor heeft. Zo niet dan is ie voor jou hoor ! Heb ook al een 3e die het pakket wil hebben maar jij gaat voor als de 1e hem niet wil. Ik heb het er er een beetje tussen neus en lippen opgezet had mijn pb niet door en dacht opeens oeps die moet ik natuurlijk ook in de gaten houden. Vind het wel zo eerlijk dat de eerste die reageerd ook de eerste is die het mag kopen. Ik laat je nog weten of het pakket weg is of dat hij voor jou is. Sorry... hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt !