He wat ontzettend jammer zeg! kruip lekker tegen je mannen aan! En dan maar op naar de nieuwe poging! xxxxx
Jammer Lina. Wat lief dat je gewoon naar het zh mocht voor een bloedtest. Had je nu nog cryo's of waren die nu op. Nieuwe poging doen jullie niet toch? Groetjes, Elvira
Zodra ik ongi word, gaan we weer verder. We hebben nog cryo's in de vriezer, dus daar gaan we voor. Maar eerlijk gezegt, mag de ongi nog een paar dagen weg blijven. Dan hoef ik nl niet een maand over te slaan met de tp. We gaan 4 feb op vakantie, en we zijn niet van plan om vanuit Belgie even terug te rijden naar Leiden voor een FM, urine en echo. Zit al druk te rekenen vanaf het moment dat ik wél ongi mag worden. Zou mijn lichaam daar wél naar luisteren? Als alle cryo's op zijn, en we zijn nog niet zwanger.... dan is het goed zo: We hebben Glenn! Zijn we wél zwanger van een cryo: Welkom brusje van Glenn! We doen dus niet nóg een behandeling met punctie/hormonen en de hele santemekraam. Voel me vandaag zo dubbel........het is zo'n mooie morgen, mooie lucht, ben gezond, manlief is gezond, Glenn is gezond........en dan tóch die bittere pil van geen goede innesteling. Maar aan de andere kant moet ik juist blij zijn: het is ons wél gelukt om tot een natuurlijke bevruchting te komen! We hadden bijna de loterij wéér gewonnen! ( de eerste x was Glenn natuurlijk!)
jeetje Lina, wat enorm jammer dat de innesteling niet goed is gegaan. wel fijn dat er nog cryotjes zijn maar nu even balen van deze poging, alhoewel het mooie weer inderdaad goed helpt om perspectief te zien in het geluk dat we al hebben: 1 mooi mannetje! ga je volgende keer iets van progestan ofzo erbij krijgen voor betere innesteling of krijg je ook al pregnyl oid? groetjes, charlie
Ik heb niets geen hormonen, geen Pregnyl, geen Progestan...... Had ik met Glenn ook niet. Heb wél Pregnyl in de koelkast liggen, maar die mag ik dus alleen gebruiken als de arts het zegt.
He dat is ff flink balen zeg. Ik hoop dat het gaat lukken met de cryo's. Ga straks lekker van jullie vakantie genieten, nog even en het is zover. Ik duim voor je! Liefs wolly
He Lina, had het zo gehoopt voor je Ik hoop dat met de terugplatsing van de cryo het raak gaat zijn, het is je zo gegund Ik duim er weer voor Groetjes Scat
He Lina, Hoop zo dat er toch nog een brusje inzit voor Glenn... Jullie hebben bijna vakantie, das toch ook wel erg lekker! Geniet er maar lekker van... Dikke knuffel Daffie
Red devils have found me. Helaas 2 dagen te vroeg. Kan nu waarschijnlijk niet starten deze maand. Hoe wrang kan deze maand nog worden?
Lieve Lina, Die stomme ongi komt ook altijd te vroeg wanneer ie later moet komen en later als ie vroeger moet komen he... Had ik in December ook en voelde echt niet fijn...... Dat brusje komt er wel hoor, moet nu alleen nog even wachten tot na de vakantie als jullie helemaal uitgerust zijn..Ik probeer het maar even positief te brengen, vindt het zo sneu voor jullie... Dikke knuffel Daffie
He jammer hoor, maar dat zal me niet weerhouden om de volgende cyclus weer voor je te duimen. Al dan niet een tp. Probeer lekker te genieten van jullie welverdiende vakantie. En inderdaad, jullie hebben je gezondheid en een superleuke gezonde knul. Dus blijkbaar weet je waar de winnende loten te krijgen zijn. Ook deze keer zul je weer een winnend lot vinden, daar ga ik voor duimen (wie weet helpt het een beetje) Groet van Kiki
Hoe kun je nou 2 dagen te vroeg ongi zijn dan....? Heb je dan getest voor je NOD (sorry als ik het even helemaal mis hoor...zit er niet echt in...)
Elmo, dit is te vroeg ivm de vakantie. Als ik 2 dagen later ongi zou worden, was dag 13 (de dag van echo, bloed en urinecontrole) op de dag dat we thuis zouden zijn/komen. En die dag valt nu dus ín onze vakantie. Heb dus niet vóór mijn NOD al getest, maar heb gewoon zitten rekenen.
Ik wacht op telefoon. Had vanmorgen gebeld, maar ik sta dus NIET OP DE LIJST om te mogen starten! Ik ben zó boos! Heb gelijk gezegt dat ik nooit/zelden een cyclus heb van 28 dagen en het dus ook wel een beetje vreemd vond dat ik dan tóch vanaf dag 11 urine moet sparen. Gelijk gevraagd of ik niet op dag 13 kan gaan beginnen met sparen en op dag 15/16 voor echo kom/kan komen. Moest ze allemaal navragen maar eerst word er gekeken óf ik wel op de lijst kom. Zoooooooooooooooo boos, zooooooooooo teleurgesteld.......zo zo zo......zo..... ja boos! (had ik al gezegt dat ik zooooooooooo boos ben?)