Nou, zondag dus de ontdooiing en maandag de tp. Word zondag gebeld met de tijd van de ontdooiing. Bedankt voor jullie lieve woorden meiden.
Het is alweer maandag... Ik ga er vanuit dat er een TP is geweest, dus vanaf nu maar goed de benen bij elkaar houden (alsof het zou helpen ) en duimen maar. Duim duim duim Groet van Kiki
Hallo lieve lieve lieiieieieieieive meiden. Mijn tp is maandag heel goed verlopen: 7cellig toen zij ( ) de vriezer inging, 8cellig na ontdooien, en de dag erna, dus maandag,, was het embryo zover gedeeld dat het niet meer te tellen was! 6 Maart is de bloedtest. Tot die tijd, zit ik in de verjaardagen. Hoe bedoel je goede afleiding. Dankjulliewel voor het duimen.
We blijven duimen hoor Wat een goed nieuws Lina! Veel succes komende weken, maar gelukkig heb je genoeg afleiding. Liefs Daffie
Wauw dus de tp is goed gegaan! En wat een toppertje van een emmy zeg! Die voelde warmte en dacht... joepieee aan de gang! Ik duim volop dat ze ( ) lekker blijft zitten! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< xxx
Oh, zal je zien, niet te tellen offe... misschien een keertje extra gedeeld? en worden het stiekem toch 2? Duimen draaien hier volop! Groet van Kiki
Horen we weer zo lang niks van je.....jammer. Het is dat lieve Kiki altijd zo trouw is! Ik hoop dat je inmiddels een brusje voor Glenn in je buikkie hebt zitten! Vandaag is je testdag! Elmo
Hallo allemaal, Ik heb een pb van Lina gehad. Helaas is het weer niet gelukt. Ze stoppen met de MMM en gaan verder met hun prachtige zoontje Glenn. Ze neemt afstand van het forum. Elmo