Het verlossende telefoontje is geweest! Vrijdag om 10:30 mag ik weer komen met urine, word er een echo gedaan en wéér bloedprikken. Ze verwachten dan dat ik morgen mijn eisprong heb. En dus wieweet het weekend mijn tp!
Zo heb ik de punctie ook ervaren. Ze geven mij de volgende keer meer pijnstilling en nu maar hopen dat dat helpt. Ik duim nog voor het eskimootje Groetjes Scat
He meid...heb nu ook je eigen topic gevonden Over een uurtje heb je je echo. Heel erg spannend! Ik duim me te pletter voor je Hopelijk hebben we allebei dit weekend onze emmytjes in de buikjes
Lina, hoe is het gegaan vandaag : Groetjes Scat en ik volg je even dit weekend want ik hoop voor jou dat er een TP is dus ik blijf door Groetjes Scat
Meiden, ik voel me niet zo happy. Ze hadden woensdag gezegt dat mijn ei 18 was, dus ik had goede hoop op een tp dit weekend. Nu kwam ik gister, en zei ze: je eitje is niet gegroeid, nog steeds 12. Ik zei: whaaaat? En je zei dat ie woensdag al 18 was! Ze had het verkeerd tegen me gezegt, eitje was toen 12 en gister dus ook. Alleen mijn bms is van 8 naar 9 gegaan. Moet nu tot dinsdag weer sparen van urine, en dan om 9 uur weer komen voor echo en bloed. Ik weet het niet meer, het is zóóóón domper. Sorry dat ik dus gister niet gereageerd, maar moest ff tot mezelf komen.
Hoi Lina Wat balen joh!Stomme artsen ook!Hoe voel je je vandaag? Kleine troost; dat eitje gaat echt nog wel megagroot worden hoor! Ik duim dat de cryo's goed ontdooien!
Heb nog steeds geen nieuws te melden. Morgen om 9 uur weer voor echo en de hele santemekraam. Heb geen oppas voor Glenn dus hij gaat daar naar de creche toe. Heb net even gebeld om te vragen vanaf hoelaat ze open zijn. En gelukkig zijn ze al om 8:30 open, dus moet ik Glenn daar om 8:45 brengen, formulieren invullen ed. Ookal zitten we in de mmm, manlief en ik hebben ons over onze dip heengezet en er een gezellig ( ) weekend van gemaakt. Tja, je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt.......toch? In het 'ergste' geval kunnen we dan een tweeling krijgen die niet 1-eiig is. (als het toch eens uit mocht komen: zélf zwanger zijn én een tp die goed gaat...... [-o< ) Ik voel vanalles in mijn buik, maar of het nu wél de eisprong is.....geen idee. Durf niets meer te denken.
Braaf vanmorgen alles gedaan: bloed gegeven, urine ingeleverd en echo gehad. Ze dénken dat ik een eisprong heb gehad omdat de follikel er raargevormd uitzag. Nou.........eerst zien, dán geloven. Dus vanmiddag telefoonwacht. Heb maar weer een hele rits urinepotjes meegenomen, want je zal zien dat ik tóch geen eisprong heb gehad. Morgen naar Enschede toe. Glenn zijn i-netvriendje word morgen 1 jaar. Zijn mama en ik hebben op een ander forum veel steun aan elkaar gehad.
Dus je krijgt vanmiddag via de telefoon de uitslag van de testen vanochtend : Begrijp ik dat goed : Ik hoop dat alles nu een beetje duidelijk is aan het eind van de dag. Ik lees nog wel even hoe het gegaan is. Groetjes Scat
Ja je begrijpt het goed Scat. De uitslag per foon. Ze belden net. Doorgaan met urine sparen en vrijdag weer terug. Om 9:45 op 7 dec. Ik baaaaaaaaaaaaal! Kan het nou nooit eens gaan zoals het moet gaan!
Nog 1 nachtje slapen en dan 'mag' ik weer. Zou het nu de laatste keer zijn? Of mag ik nóg een keer terug voor echo, urine en bloed? Ik vraag me af bij hoeveel vrouwen dit zo is. Voor mijn gevoel ben ik de enige die zo vaak terug moet voor alles te controleren. Waar ik stiekem bang voor ben, is dat mijn bms straks niet goed genoeg meer is om het embryo vast te houden, of dat het zh een foutje heeft gemaakt waardoor ik weer een maand moet wachten. Waarom spoken er van die nare gedachtes door mijn koppie, waarom kan ik niet positief zijn terwijl ik bij andere meiden zeg "Kop op, je hebt nog alle kansen!" Waarom volg ik mijn eigen advies niet op? Sorry voor mijn klaagzang, maar zo voel ik het vandaag.
Geeft niets hoor meid, iedereen heeft wel eens een dag of een paar dagen dat íe niet positief kan zijn. Het komt vast goed, en natuurlijk heb je nog kansen maar dat betekent niet dat je er altijd maar vanuit gaat dat het wel goed komt! Ik heb ook nog 2 pogingen te gaan maar soms denk ik ook dat het bij mij nooit lukt. Die rare gedachtes kun je niets aan doen dat overkomt je. Maar probeer moed te houden meid! Ik hoop dat je gauw beloond wordt met een positief bericht! Hou vol hoor!