Go Lina Go Lina, Succes meid. En mijn duimen gaan alweer overoveruren draaien. Ik hou geen vingers meer over. Liefs, Elvira
TP is goed gegaan. Was iets eerder aan de beurt maar om 9:40 precies is het (hopelijk) toekomstige brusje van Glenn in mijn baarmoeder gezet. Vrijdag 21 dec is de bloedtest in het zh.
Lina, ik volg je al (nee niet stalken ) vanaf de terugplaatsing van Glenn, en ook nu weer: meid, hou de beentjes bijeen en ik duim mee dat je over een dikke week een positieve test in handen hebt (of doorgebeld krijgt) En nu niet stiekem zelf al van te voren testen, want straks tikt de gyn je weer op de vingers Groet van Kiki
Dat doet bijna iedereen in de MMM Maar meid, ik hoop dat je tot 21 dec. geen duiveltjes treft en dat er echt een Brusje op komst is voor je mannetje! Heel veel succes meid!
Oeps......... meiden met een perfect geheugen. Ik moet uitkijken dus. Wist jij het ook nog dan Elmo? ( ik hoopte bij jou dat je (nog) zwangerschapsdementie zou hebben ) Hoe gaat het met jou en met je zoon Ruben?
Tja...heb een selectieve dementie geloof ik Hier gaat het super! Oh, tis ook etenstijd...dus ik zoef er weer vandoor! Elmo
Ik ben volop aan het duimen dat ie lekker blijft zitten! Je mag trouwens al best snel testen zeg! al 10 dagen na tp! DUIM DUIM DUIM DUIM Knuf
Klopt Scat, geeft nix dat je dat even gemist hebt hoor. Je steunt me al zoooooooooveel, je bent een schat Scat. Jootje, het is idd snel. Maar het is tóch 15 dagen ná de eisprong. Dus het klopt wél. Ik ga mijn best doen om niet eerder te testen. Bij Glenn heb ik ook eerder getest. (zoals je al kon lezen in het bericht van KIKI ) Ik denk trouwens dat ik buikgriep ga krijgen: diaree, zwaar gevoel in mijn buik, en wat andere vage klachten. Laat het dan nu maar gauw komen, dan is het over voordat we zaterdag Sint gaan vieren. Hij komt speciaal voor ons nog even terug uit Spanje.
Beterschap dan maar met je buikgriep weet je waar ik maar niet over uitgefilosofeerd raak? Je teruggeplaatste cryo, is tegelijk met die van Glenn bevrucht, theoretisch is het dan een tweeling. Stel dat de cryo-brus lekker 8,5 maanden bij je blijft plakken, dan heb je een 2-ling met 2 jaar leeftijdsverschil. Maar wanneer is het een 2-ling? Als ze tegelijk verwekt/bevrucht zijn of als ze tegelijk in je buik gegroeid zijn? :-k Hier ben ik nu wel nieuwsgierig naar Groetjes van Kiki PS duim duim duim
Oei, Kiki, dáár zeg je me wat. Leuk verhaal voor later: jij Glenn, én je brusje zijn tweeling! Terwijl ik dit typ, vertel ik aan mijn man wat je getypt hebt. Zijn vraag: zou het dan ook zo zijn dat er 2 jaar van zijn/haar levensverwachting af gaan? Oei, dit zijn vragen, dingen waarover ik nu niet wil nadenken. Ik wil proberen zoveel mogelijk van Glenn te genieten zónder aan die kl*te wachtweken te moeten denken.
Dat is even een doordenker zeg... dat het dan theoretisch gezien een tweeling is..hahah.. maar dan kan het dus ook bijna niet mis gaan, want met Glenn is het ook allemaal helemaal goed gekomen! Bijna weekend. Ga maar lekker genieten! xxxx
Kom op Lina, alweer een wachtdag voorbij. Voor je het weet mag je spieken of je 2 streepjes hebt. En ondertussen duimen wij hier ook mee hoor. Groet van Kiki