Nou dat mag best hoor. had ik ook. Maandag heel lichte posi test en dinsdag in ziekenhuis getest en ook posi! ga jij mooi voor de kerst nog even goed nieuws krijgen!
Lina, Fantastisch dit. Geniet van je positieve test. Nu nog de bloedtest en een knaller afsluiting van 2007.
Volgens mij..als ik het wel heb... heb ik net een berichtje gelezen op het algemene topic waarvan jij waarschijnlijk zelf ook een beetje bij moet komen. Mag ik je ook al officieel feliciteren op je eigen topic. Ik ga nog even wachten ....... ........ nee ..ik wacht niet meer.. GEFELICITEERD JOEPIE Groetjes Scat
Wow Lina.......Dat is echt wel een positieve test.......Super, morgen ook nog een mooie bloedtest en dan komen er hele fijne feestdagen voor jullie! Ik zeg ook alvast: gefeliciteerd!
IK had je al op het algemene forum gefeliciteerd, maar bij deze nog maar een keertje hier! Want we kunnen het niet vaak genoeg doen natuurlijk! GEFELICITEERD! HELEMAAL TOPPIE! Lekker genieten he? Dan geniet dat kleine beebje in je buik ook! xxx
Mijn eisprong was op 6 dec en daar tel je 14 dagen bij op= 20 dec maar voor bloedtest is het 21 december. Sybje, heb jij dan niet nagevraagd wanneer je eisprong was? Je testdatum is niet 14 dagen na de tp hoor.
ik had ook geen tp hoor dacht alleen dat we een beetje gelijk opliepen ...maar zal wel weer in de bonen zijn geweest hihi ...met de kerst valt mijn nod....
Haha, die Lina! Gefeliciteerd hoor, zit ik even een dagje niet te kijken want ik dacht dat je je wel zou kunnen beheersen.... Toch getest he Foei Super hoor, dat wordt een super test morgen en een heeeeeeele fijne kerst, zonder wijntje voor jou Geniet van je zwangerschap, Groetjes van Kiki
Beste Lina, Ik volg je ook omdat ik er zelf ook midden in zit. Je bent echt een wondermoeder - twee keer cryo sucess! En de kansen op slagen bij cryo zijn ook zo klein - echt geweldig. Ik hoop dat het goed blijft gaan.
Hey Lina, Gefeliciteerd! Dat is echt mooi nieuws zo vlak voor de feestdagen! Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest? Meteen, of moet je daar het hele weekend op wachten? Sterkte nog even voor de bloedtest! Liefs, Doortje
Doortje. Voor de bloedtest moet ik morgen telefoonwacht houden van 13:00 tot 17:00. Audrey, wauw......vind het lief dat je me wondermoeder noemt. Eigenlijk zijn álle mama's met kindjes uit de mmm wondermoeders. Vind je niet? Maar er is nog niets zeker hoor meiden! Eerst morgen afwachten en dán nog een kloppend hartje zien met de echo. Sorry Kiki, ik zal je voortaan eerst op de hoogte brengen voor ik test. Sybje, safe voel ik me pas na de 13 weken denk ik. Heb met de zwangerschap van Glenn al een hoop meegemaakt en hoop dat ik nu in rustiger vaarwater mag komen. Maar omdat ik nog geen officiele bevestiging heb dat ik écht zwanger ben, blijf ik hier meetypen. Ook de banner komt (als het goed mag gaan) morgenavond pas. (voorzichtigheid/zelfbescherming)
En wat betreft die wijn Kiki, ik ga weer zwangerschapswijn halen hoor! Zo hebben ze nog niets door en 'drink' ik gewoon mee.