Vol trots kan ik jullie melden dat ik op 26 Januari moeder ben geworden van onze zoon Linc! Het is een heerlijk ventje! Binnekort de foto's want ik lig nog in het ziekenhuis vanwege mn bloedstollingsafwijking. Ik heb veel last van de knip die ze me gegeven hebben, want ze hebben hem uiteindelijk moeten halen met een vacuumpomp, door zijn tanende hartslag. Maar hij is kerngezond geboren. Hij is 50 cm en weegt 3130 gram. Ik ben totally in love... liefs Iris (1 heel klein fotootje in mn album)
Whahaha.... nou, zit ik je net een pb te sturen of jullie boefje er nog niet is! Had het hier nog helemaal niet gezien. Van harte gefeliciteerd met jullie kanjer! Leuke naam ook! Ik duim meteen ff in je album. Geniet van je kraamtijd! Elmo
gefeliciteerd met jullie mooie ventje linc. mooie aparte naam trouwens. geniet er lekker van. liefs tamara
Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie weer snel naar huis mogen. (zat me ook af te vragen of je al bijna bevalln zou zijn ) Stoere naam, Linc! Leuk hoor. Groet van kiki