ik zei het gisteravond ook al tegen m'n vriend, ze lijkt wel zwanger maar anders had het wel in de media gestaan en inderdaad op die leeftijd zal ze niet meer zwanger worden denk ik.
Hoezo? Dat moet iedereen toch lekker zelf weten? Als zij en haar vriend er nog voor willen gaan dan moeten ze dat wat mij betreft vooral doen!
tja ik vind 45 toch ook niet meteen dat t echt niet meer kan. en helemaal in een wereld dat de gemiddelde vrouw 30 is bij 1e geboorte
Hoe kom je daar bij? Volgens het CBR is het van de afgelopen 8 jaar als volgt: 2000 124 2001 144 2002 152 2003 158 2004 134 2005 167 2006 179 2007 175 2008 201 (Dit zijn cijfers van levendgeborenen en doodgeborenen (bij een zwangerschapsduur van 24 weken of langer), voor vrouwen van de leeftijd 45 en ouder, in Nederland.)
Ik was toch bezig... Voor Nederland is de gemiddelde leeftijd van een vrouw bij de bevalling van haar eerste nog geen 29. Hierbij even in een grafiekje de gemiddelde leeftijden. De blauwe lijn is gemiddelde leeftijd bij de bevalling. De rode lijn is gemiddelde leeftijd bij de bevalling van het 1e kind. Hierbij een link naar een (iets) grotere versie.
je vraagt hoe ik erbij kwam. stond op een site vermeld die ik aan het google was. maar had t beter meteen aan jou kunnen overlaten zie ik al weer
Volgens mij ging het er niet over wat je vindt van een zwangerschap op welke leeftijd dan ook en al helemaal niet over statistieken Het was gewoon een smeuige roddel...