Hoi Linda, fijn (hoewel die bijwerkingen minder zijn natuurlijk) dat je met de Puregon bent gestart! Ik houd je in de gaten, ik duim voor je en wens je alle succes voor deze ronde! Liefs Eef
Spannend naatje jij ook een uitgangsecho! Wilde jullie even tot later wensen omdat het forum even uit de lucht gaat. Hier alles ok, spuiten gaat goed, geen last van bijwerkingen. Straks weer acupunctuur, lekker relaxen vlak voor het weekend. Ciao!
Fijn dat je geen last hebt van de bijwerkingen! Succes bij de acu, laat je maar lekker relaxen! Liefs Nikkie
Hey Linda, fijn dat je weer mag beginnen. Ik zal voor je duimen en hoop dat we allebei het jaar heel mooi zullen beginnen.
Je was gister heel kortaf op hyves, ik heb toch niets verkeerds gezegd, dat ik me in de dag had vergist? Fijn weekend, heel veel succes!
oeps echt? natuurlijk niet! nee hoor echt niet, was een beetje onhandig misschien want ik zat op de bank met de spuiten omdat het in de badkamer zo koud was en tegelijk met de laptop, niet echt handig hihi. hoe is het? aan het aftellen? ben je al misselijk? duim me echt een ongeluk voor de echo's voor jou en meisje! nou jij ook fijn weekend, gelukkig is de site nog even online
Net weer acu gehad, volgens haar gaat het steeds beter, ze richt zich nu erg op de doorbloeding, ze is wel heel flexibel wat betreft straks de tp dus daar ben ik wel blij om. Nu lekker weekend, ben benieuwd naar volgende week vrijdag! Liefs aan jullie allemaal!
hey linda, fijn dat de hoofdpijn weer wat minder is. ik lees net je berichtje over dat het forum er dit weekend uit ligt, bah zeg was ik ff vergeten. nou tot na het weekend. liefs lisa.
hey linda, het forum doet het vandaag nog. had me al helemaal voorbereid op een avond zonder zp, hihi.
Gisteren deed de site het niet en ik las dat we nu weer later gaan verhuizen ofzo. Nouja kunnen wij weer lekker schrijven! Hier weinig bijzonders, begin volgens mij al wel wat te voelen van de stimulatie. Lekker broeden dus deze week
Heey Linda, Hoe gaat 'ie meis? Voel je de eitjes goed? Vrijdag heb je alweer je eerste FM! Succes meis en broedse he! Liefs Nikkie
VRAAGJE:ik heb sinds gisteren menstruatie-achtige buikpijn, beetje krampen, herkend iemand dit na een aantal dagen puregon? zelf gooi ik het maar op het feit dat er weer bms wordt aangemaakt...