Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wat een goed nieuws meid! Op naar een hele mooie oogst, succes!

2. Milla

Milla Niet meer actief

Wat vreselijk spannend weer! en maar liefst 13 follikels, goed zeg! Hopelijk zit daar jullie kindje bij! Ik hoop zo dat het gaat lukken!

Ik wens je alvast een pijnloze punctie toe en een hele goede score!
    Ik DUIM!

3. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Hoi Linda,

Wat goed woensdag al de punctie! Dus vanavond wordt het Pregnyl zetten? Mooi 13 follikels! Ben blij voor je en duim voor een hoop mooie eicellen!

Floor

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    13 follikels! Goed gedaan meissie!
    Succes morgen!

5. Milla

Milla Niet meer actief

Lieve Linda,

Wij (zwanger en bevallen dames van het PCO-clubje) hebben gezamelijk besloten met ons allen morgen tussen 10.45 en 12.00 een kaarsje voor je te branden.
    Weet dat we aan je denken en hopen op zo min mogelijk pijn en een goede score! We denken en duimen allemaal voor je!

We missen jou bij ons, hopelijk kom je snel!

Dikke knuf!

6. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    JAAAAAA, wat goed zeg. Ik zal voor je duimen meid. Veel succes morgen.
    Liefs van Mar

7. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Wat super zeg 13 stuks
    Heel veel succes morgen.

Mijn kaarsjes branden hier morgen.

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wat super lief van jullie :oops: dat voelt echt heel fijn!

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda ik plaats hier niet zo vaak maar weet dat ik zeker aan je denk en voor je hoop! Heel veel succes morgen en hoop dat het goed gaat.

10. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    JOEPIE!
    Morgen kan niet anders dan een super dag worden!
    Er zullen blijkbaar veel duimen draaien en kaasrjes branden voor je, dus dat zit zeker goed! ;)
    En ik duim natuurlijk ook heel hard mee!
    Laat ons weten hoe het ging (ik hoop voor jou zo pijnloos mogelijk!)
    p.s.: ik word al bang als ik jou zo hoor... :(

Veel succes xxx liefs

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    lieve Linda,

heel, heel veel succes morgen! ik denk aan je! wat een boel eitjes, daar zit jullie ei tussen!wauwie!
    Hoe gaat het dan verder? bevruchten en wanneer hoor je daar iets van? en moet je nu hormonen blijven nemen/ spuiten?

Liefss, Taliaa

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Linda,nheel veel succes vandaag en sterkte! Ik denk aan je!

Liefs Zora

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes voor straks met de punctie!
    hopelijk vinden ze een paar mooie eitjes ;)

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Heel veel succes straks!

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meis, spannend nog een uurtje. ik zal voor je duimen voor een mooi aantal.

en laat je de rest van de dag maar lekker verwennen.

denk aan je , x lisa.

16. Milla

Milla Niet meer actief

Kaarsje gaat zo aan!

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Heel veel succes, hopelijk doet het niet of nauwelijks pijn en komt er een hele goede score!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hey Linda,

ik kwam even kijken hoe het vandaag was geweest, maar je bent er niet. Lig je lekker met een dekentje op de bank?
    ik kom vanavond nog een keer kijken, heb de hele dag aan je moeten denken...

Liefss, Taliaa

18. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ben ook erg benieuwd, net als Taliaa hele dag aan je gedacht. Hopelijk viel het heel erg mee, en heb je een goede score! Ik hoop gauw iets van je te horen. Rust maar lekker uit.
    P.s. Kaarsje is net uitgegaan.

19. Niet meer actief

hey meis, ik was ook benieuwd hoe het was gegaan...we horen het later wel, rust maar lekker ui!

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi lieve meiden,

Alleereerst bedankt voor het lieve meeleven en duimen!

De punctie zelf ging goed, het deed wel weer erg zeer vanwege de aantallen maar het ging stukken beter dus ik heb het overleefd.

Er zijn 5 eicellen gevonden en dat was helaas wel weer teleurstellend, zoveel follikels... De arts vond het ook weinig, vorige keer had ik er 8 waarvan 6 bevrucht en waarvan maar 1 gemiddelde goede embryo ontstaan is. De rest was ondergemiddeld. De moed zakte me dus behoorlijk in de schoenen :(

Ik was ook een beetje boos=machteloos, deze arts in Nijmegen zei ook weer een paar nieuwe dingen die we niet wisten, ik kan het niet helemaal uitleggen maar dan begin ik weer te denken hadden we dan toch niet zus zen zo, moeten doen... Al met al werd het wat veel en heb ik in de auto terug een beetje zitten janken.

Natuurlijk het hoeft maar 1 goed te zijn maar ik ben nu wel een beetje bang voor het telefoontje vrijdag.

Ivm alle stress ben ik door vriendlief in bed gestuurd en heb 2,5 uur geslapen. Vanaf nu ga ik me dus maar oppeppen voor vrijdag en langzaam weer herstellen.

Verder nog een vraag aan jullie: stel de TP gaat door, daar gaan we natuurlijk vanuit! dan mag ik weer kiezen of ik de kwaliteit van de emmies wil weten. Nu zit ik dus te dubben wat ik zal doen.

Deel Deze Pagina