Hoi Linda, Vervelend voor jullie dat niet alles verlopen is zoals gewenst! Hoop in ieder geval toch voor je dat je goed nieuws krijgt over de bevruchting en terugplaatsing. Bij ons in het ziekenhuis vertellen je ze bij tp hoe de kwaliteit van de emmy's is voor dat ze terugplaatsen maar dan verschilt misschien? Sterkte met alles, Liefs Mirjam
Mirjam ik bedoel idd ook de dag van de tp, maar ze vragen ons voor de zekerheid of je het wel wilt weten. Maar goed waar maak ik me druk om als er maar emmies zijn, dan zijn er kansen!
hey meissie, je hebt het er weer op zitten. jammer dat de oogst naar jullie zin tegenviel. maar je hebt er 5 meid, en die doen nu lekker hun best om in jou buikje te mogen komen wonen voor de komende 8 maanden. bij ons zeiden ze voor de tp welke kwaliteit de embryo's hadden. er werd niet gevraagd of we het wilden weten. mss moet je maar denken als ze tp gaan worden heb ik de kans zwanger te worden. en dan doet de kwaliteit er niet toe. mss ga je je er de rest van de wachtweken alleen maar druk over maken, en dan zou ik zeggen laat het achterwege meid. ik ga keihard voor je duimen voor een tp. krijg je die dan ook vrijdag of wordt dat zaterdag. kruip maar weer lekker op de bank en laat je lekker verwennen. je hebt het toch maar weer gefikst meid, daar mag je al trots op zijn. dikke knuffel lisa.
Heb je er dan geen moeite mee als je het niet weet! We zullen allemaal heel hard voor je duimen? Liefs mirjam
Linda, ik heb al op je berichtje gereageerd in het IVF/ICSI topic, maar ook hier nog ff...Ik kan me voorstellen dat 5 een beetje teleurstellend is, maar wat jezelf ook al schreef er hoeft er maar 1 bij te zitten en daar gaan we gewoon voor! Mijn duimen draaien nu al overuren voor je! En wat betreft de kwaliteit, wij hebben de vorig 3 behandelingen in Nijmegen gehad en daar vertelede ze ons steeds de kwaliteit voor de TP. Ik zelf vind wel prettig om te weten, al weet dat de kwaliteit niet veel zegt.
Hey meid, fijn dat de punctie zelf goed is verlopen. Kan me voorstellen dat 5 eitjes een beetje tegenvallen. Maar uiteindelijk heb je er maar één goede nodig. Ik zal voor je duimen dat je vrijdag een goed bericht krijgt. En tja, over de kwaliteit, ik weet het niet. Bij ons in het ziekenhuis zeiden ze dat de kwaliteit bepaald wordt aan de hand van de buitenkant van de eitjes en dat dat nog niets hoeft te zeggen over de binnenkant. Dus een matige kan nog heel goed uitpakken en een goede kan heel erg tegenvallen. Je bent in ieder geval weer een stap verder in de juiste richting en ik hoop dat je vanaf hier alleen maar vooruit gaat. Veel liefs en een dikke knuffel
Thnx meiden, het gaat wel weer wat beter, straks nog even een paracetamol en lekker slapen. Had het even helemaal gehad met mijn lichaam vanmiddag maar we gaan nu duimen en wachten op een mooi telefoontje en zaterdag dan hopelijk een paar mooie emmies ophalen.
He Linda, Kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor! Hou je haaks. Er hoeft idd maar 1 goede tussen te zitten, bij ons was het ook even een domper: er was geen 1 topper tussen de 7 bevruchte eitjes. Dus ja, we hebben 2 emmy's terug laten plaatsen en ik hoop gewoon dat ze het heel goed gaan doen, maar ik heb deze keer minder hoop als vorige keer.... Nou meid, rust uit, zorg dat je wat beter in je vel komt te zitten en blijf positief, het komt vast goed!
Merel bah zeg, natuurlijk het zijn kansen, maar je wilt zo graag dat het er een keer heel ideaal uitziet, had je de vorige keer wel een topper? Ik ga ook niet uit van een topper want die hadden we de vorige keer ook niet. We hadden toen ook geen cryos. Maar het zijn gewoon vechtertjes hoor meid! Ik duim voor je!
Linda, duim ook voor jou meid, fijn dat de punctie er weer op zit. Wel rot dat je er niet zo'n goed gevoel bij haf, maar bij jou zitten er ook gewoon een paar vechtertjes tussen, dat moet gewoon. Liefs Zora
Hoi Linda, ik was een tijdje niet op het forum geweest dus lees nupas dat je inmiddels je punctie achter de rug hebt! Een score van 5 uit 13 dus, en nu hopen dat er goede bevruchtingen bijztten! Ik zal voor je duimen op een posutief telefoontje (morgen toch?) Eef
Linda hoe is het? Hoop morgen op een positief telefoontje het geluk mag nu wel voor jullie zijn toch...
Gelukkig is het een beetje meegevallen dan, weet je dan morgen meer? Ik denk dat de kwaliteit misschien beter is als het er minder zijn, ik meen me dit van ergens te herinneren. Dus hou de moed erin want deze ronde gaat dé ronde zijn voor jou! Knuf *
Ik duim voor een positief telefoontje en ook dat ze een beetje vroeg bellen, anders zit je helemaal zo lang in spanning! X
Thx meiden, hoop dat je gelijk hebt didlina, morgen wordt spannend, ik post zsm op het forum! Verder gaat het redelijk, eigenlijk niet heel veel pijn maar als ik een uurtje rondloop begint alles te steken, verder nog veel geslapen en lig ik dus veel op bed/bank.
hoi linda, heb je mooi goed, lekker rustig aan doen. spannend morgen, hoe laat bellen ze? hoop dat ze je niet de halve dag in spanning laten wachten [-o< [-o< [-o< x lisa