milla: dat was toch een mooie maand volgens jou? kan ik me herinneren. floor: heel veel succes meid morgen, ik vond de punctie dit keer iets beter te doen als de vorige keer, maarja leuk is het niet. ik dacht steeds aan een lief babytje en keek dan naar mijn vriend, en zo hield ik het vol, zet 'm op!
ah goed zo meid, 5 iniminikindjes! vanaf morgen ben je een mooie broedplaats! sterkte morgen! voel he trouwens iets van de tp? ik denk aan je!
Wauw Linda, wat een mooie score! Ga ontzettend hard voor jullie duimen! Heel veel succes! Gr. Sabrien
Linda wat een goed nieuws zeg, krijg er een brok van in mijn keel eindelijk heb je eens goed nieuws dat is je zo gegunt, nu op naar morgen en dan hoop ik echt dat de 2 kleintjes blijven zitten en mooi groeien tot oktober! Ik blijf voor je duimen Linda! En succes met de tp.
Linda wat goooooeeeeeeddddd! Wauw wat een fantastisch nieuws meid! Op naar de terugplaatsing en duimen dat alles gaat lukken!
Oh, Linda wat goed zeg. Door mijn eigen tranen heen ben ik heel blij voor je. Ik gun het je zo. Heel veel succes morgen en ik zal de komende tijd voor je duimen. Liefs Mar
Heb je nog pijn van de punctie? Ik ga morgen een kaarsje branden en een gebedje zeggen aan het middagmaal Veel succes en vertel hen alvast dat ze zich goed moeten vasthouden!
JOEPIE DE POEPIE! Lieve Linda, wat ben ik blij voor jou! Heel veel succes morgen en ik ga duimen voor 2 streepjes op 8 feb!