Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Linda, Succes!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Wat zijn jullie lief meiden, dat doet echt heel goed!

Ze zijn dus aan boord! Weet niet meer wie het vroeg maar je voelt er niks van (behalve eendenbek) alleen ze worden teruggeplaatst met een volle blaas (zodat de bm goed ligt) daarna had ik wel erge buikpijn omdat alle daaronder nog gevoelig is. Nu is het gelukkig al weg, lig weer in m'n bedje want ik moest heel erg rustig aan doen want ze zijn wel bang voor overstimulatie. Mijn eierstokken waren flink vergroot. Dus veeeeeeeel drinken.

Ze hebben niks gezegd over invriezen dus die hebben we weer niet, nouja op zich al rekenin mee gehouden. De kwaliteit wilden we dus nu niet weten, voelt op zich wel goed nu.

Dit zijn gewoon onze toppers!

3. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Rust maar lekker uit en dan kan dat ellendige wachten beginnen, dat vind ik nou echt het ergste van al!
    Duimerdeduim meid en nu maar aftellen tot jullie 2 streepjes zien ;)

4. Milla

Milla Niet meer actief

Nu dus in de wachtweken! Spannend!
    Hopelijk gaan ze allebei lekker innestelen.
    Doe lekker rustig aan.
    Heel veel succes! Ik blijf doorduimen!

5. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    We gaan gewoon weer samen wachten, meid enne... oktober wordt DE maand voor ons! ;)

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Precies!

Ik heb maar een gelijk een banner gemaakt, eerder durfde ik het nooit (bijgeloof) maar nu Alles voor het positieve!

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    lINDA TIS JE ZO GEGUNT MEID IK GA HIER SUPER HARD DUIMEN!

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda doe rustig aan en we leven met je mee de komende wachtweken. Hoop zo voor jullie dat de emmy's lekker blijven zitten! [-o<

9. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    linda, goed nieuws meid, 2 emmy's aan boord. lekker genieten nu van het embryo mama zijn. laat je lekker verwennen de komende 2 weken. en op naar een positief resultaat meid.
    x lisa.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    lieve Linda,

ik hoop zo dat deze wondertjes gewoon blijven zitten!
    Dikke knuffel,
    Taliaa

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    linda wat spannend!Ben blij dat je nu tenminste kans maakt!
    Moet je nog wat spuiten of slikken aan hormonen of is het nu gewoon afwachten>

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik gebruik nu nog utrogestan (progesteron)

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    aaaaaaaaaaaaah daar zitten ze dan lekker warm in jouw buikie!
    Doe lekker rustig aan, ik hoop dat de aankomende weken voorbij zullen vliegen...

Go emmy's Go!

14. Niet meer actief

Linda, mooi 2 emmy's aan boord...ik hoop dat ze een mooi plekje gaan zoeken om de komende maanden te verblijven! [-o<

15. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Linda en Merel, ik duim super hard voor jullie! Houd jullie embryo'tjes goed warm, praat er veel tegen en doe er leuke dingen mee, dan willen ze zeker blijven!

groetjes en veel succes!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx meiden en chantje ik vind je krabbels altijd super lief!

Hier een vervelende nacht gehad, veel last van mijn eierstokken, ze lijken toch weer groter te worden, mijn lief zet me constant aan de thee want ik moet dus veeeeeeeeeel drinken, de hele nacht dus vervolgens naar het toilet. Die volle blaas drukt vervolgens steeds tegen alle beurse plekken. Gisteren had ik dus na de tp ook voor het eerst buikpijn en 'gaan' zitten is nu ook gevoeliger. Nouja in ieder geval voel ik me nu niet meer schuldig dat ik me voorlopig nog ziek heb gemeld want het gaat dus echt nog niet.

Morgen weer acu.

17. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    He Linda,

Goed he, 2 embryo's teruggeplaatst gekregen! Laat ze maar lekker innestelen nu!
    Wel vervelend dat je last hebt van je eierstokken. Veel drinken is goed!
    Ben je in gewicht aangekomen? Hou jezelf maar goed in de gaten, volgens mij zorgt je man ook goed voor je!

Met mij gaat het wel goed. Ik doe vandaag maar rustig aan, die punctie gisteren verliep wel vlot, hele aardige artsen die me ook erg op mijn gemak stelden. Ze hebben wel 14 eicellen gevonden!
    Waren we erg blij mee. Nu is het afwachten hoeveel er bevrucht worden. Dit horen we dinsdag, ook horen we dan op hoeveel embryo's ze biopsie hebben kunnen doen. Woensdag hoor ik dan of er gezonde embryo's bij zij en of ik een terugplaatsing heb.

Vorige keer had ik ook veel eicellen, 13 stuks, maar uiteindelijk was er maar 1 bij die gezond was, het is dus altijd een grote afvalrace.
    Ik zal jullie op de hoogte houden, het wordt weer spannend......

Liefs Floor

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda vervelend dat je zo'n pijn heb en wat lief dat je vriend zo goed voor je zorgt. Rustig aan en denk aan je in de wachtweken.

Emmy's blijf alsjeblieft lekker warm in mama haar buikje zitten en zoek een lekker warm plekje daar!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lief Lot dat je zo meeleeft!

Floor: jeetje wat spannend zeg, nou gelukkig heb je dus wel lekker wat eitjes zodat er ook wat af kunnen vallen, liever natuurlijk niet maar als je maar een mooie kanjer hebt! Ik duim voor je! Laat je het weten? Worden spannende dagen!

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Misschien een domme vraag... maar ik lees vaak dat je veel moet drinken na de punctie/tp. Waarom is dit?

Deel Deze Pagina