Wel lastig dat je nog steeds pijn hebt, was dit vorige keer ook zo?! Veel rusten (en drinken ), hopelijk ben je snel weer de oude... Met een zwanger buikje dan
hey meissie, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. goed dat je lekker thuis blijft. lekker laten verwennen door vriendlief. knuf lisa.
Hey meis, ik ga heel hard duimen, nee, ik ben al heel hard aan het duimen dat je 2 emmy's lekker warm blijven zitten. Sterkte met de pijn, hoop dat het snel wat beter gaat. Liefs Zora
@Linda: bedankt voor de info over overstimulatie... wel grappig.. ik zag dat het artikel geschreven was door mijn eigen fertiliteitsarts... ook toevallig!
Linda, naar dat je zo'n pijn hebt! Misschien een kruikje er tegenaan? Ga maar lekker je bedje in en goed op je emmys passen. Sterkte!
Zojuist bij de acu geweest, voel me nu wel ok, ze merkte ook dat ik nog erg moe ben dus veel rusten gaat deze oma hihi. Het gaat met de steken al wat beter, dat drinken slaat dus aan. Nicoletta, gebruik idd veel mijn kruikie alleen niet te veel direct bij mijn buik want nu de emmys erin zitten mag het geloof ik niet té warm.
Oke, dan is dat geen goede tip! . Weet je, als ik me zo klote voelde na zo'n MK of wat dan ook voor andere ingreep deed ik wel altijd een kruikje in een zak en legde die bij mijn voeten. Op een bepaalde manier maakt dat me wat rustiger en ontspannender en kon ik ook wat meer mijn rust lichamelijk vinden. Geen idee of dit wel mag maar is een ideetje. Goed dat je ook acupunctuur doet! Die zoek ik ook nog! Momenteel ben ik onder behandeling bij de homeopaat en dat is ook heel fijn.
Ja maar dan mag het wel, juist goed! Goed voor je ontspanning Alleen zeg maar in de wachtweken niet direct tegen je buik. Tijdens mijn stimulatie heb ik elke nacht met en kruik tegen mijn buik geslapen. Maar nu dus geen hete baden en hete kruiken. Als de kruik in de loop van de nacht wat afgekoeld is leg ik 'm nu vaak wel tegen m'n buik. Mijn acupuncturist zegt ook altijd: alleen in een warme buik kan een babytje groeien. Ik draag dus ook nu bewust een extra hemdje zodat ik maar geen koude buik heb hihi. Hoop dat acupunctuur jouw ook een goed gevoel geeft.
Oooo dan ben ik niet de enige die dol is op een kruik en het fenomeen van een warme of danwel koude buik kent . Ik weet van heel vroeger, voor ik voor het eerst ongesteld werd, die pijnen altijd omschreef als een koude buik . Wist ik veel dat ongesteldheid zo voelt . Maar aan hempjes ben ik ook verslaafd hoor! Die van de Hema in alle kleurtjes . Acupunctuur heb ik helaas nog niet (heb ook geen idee waar ik die goed kan vinden), wel homeopaat die ook aan iriscopie doet! Dat klinkt wat zweverig maar ze heeft me toen zeven jaar aangezen waar mijn litteken van mijn hart loopt op mijn iris en die vorm klopte precies! Ze heeft me druppeltjes gegeven om wat lekkerder in mijn vel te zitten na dat rot nieuws over mijn vriend zijn chromosoomafwijking. En óf ik geloof er gewoon heilig in, óf ze helpen echt! Slik ze sinds donderdag 3x daags en eigenlijk zie ik alles wat zonniger in. Voel me gewoon lekkerder.
Linda, wil je alleen even laten weten dat ik veel aan je denk en keihard aan het duimen ben voor je dat je emmy's een heerlijk nestje aan het maken zijn en uitgroeien tot mooie baby(s)! Dikke kus!
oje merel ik wil je natuurlijk niet onzeker maken met mijn berichtjes! het staat alleen hier in een boek van mij, ik doe het dus ook wel hoor op mijn buik alleen niet gloeiheet. verder is volgens mij warm altijd beter! volgens mij moet je ook gewoon op je gevoel afgaan hoor dus niet door mijn gekletst onzeker worden! makkie lief dat je aan me denkt en fijn dat het nu zo goed gaat met seth! nicoletta, fijn dat je daar zo rustig van wordt, ik heb ook altijd het gevoel dat mensen vinden dat acu zweverig is, je moet eens op www.acupunctuur.nl kijken daar kan je met je postcode zoeken naar iemand bij jou in de buurt (en die dan misschien je verzekeraar ook (deels vergoed).
O nee Merel, dat is dan niet fijn he om dit nu te lezen. Probeer niet gelijk het ergste te denken (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan)
Fieuw... ik wist niet dat overstimulatie zo ernstig kon zijn... Nu word ik weer bang (Ik had bijna 20 beginnende eitjes zitten, ik moest nu ietsje minder spuiten en woensdag terug, dan waarcsheinlijk coasting en vrij of maandag punctie...) Gelukkig gaat het nu beter met je, misschien krijg je de komende dagen last van zwangerschapskwaaltjes
hihi stuur je net een pb das ook toevallig, kan je alleen maar adviseren, drink maar veel! met pco groeit misschien niet alles door hoor, bij mij zagen de 1e fms er ook heel dramatisch uit maar een groot deel blijft klein. In totaal had ik er de afgelopen keren steeds wel 30 maar rond de 11 echt serieuse follikels bleek een aantal dagen later (dan springen de wat grotere er meer uit). spannend ik duim voor woensdag! laat je het me weer weten?