Linda, veel sterkte met het verwerken van de 1e mislukte poging. Ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven en weer genoeg kracht hebt om verder te gaan. Ik volg je, liefs Hope
@makkie: nee niet iedereen weet het op hyves, sommigen doen ene verkapte krabbel met smiles over een privetik @mona: moed houden hoor, het KAN echt alleen was het bij ons helaas niet de 1e keer @all: wauw wat veel reacties, voel me gewoon vereerd, heel erg bedankt, had nooit gedacht dat zoveel steun via internet zo goed kan doen, denk toch dat jullie het ECHT begrijpen
Hey Linda, Ik lees af en te mee en wil graag bij deze nog even zeggen dat ik het heel erg evrvelend voor je vindt. Hopelijk snel een nieuwe kans die wel gaat lukken! Veel sterkte. Liefs Mia
hey Linda, ik ga je eigen topic volgen meid! En ik hoop dat hij heel, heel snel dichtkan! Dikke knuffel, Taliaa
Ook in je eigen topic wil ik je veel sterkte wensen met alles en hopelijk bestaat je eigen topic maar heeeeeeel kort
Heb je al met het ziekenhuis gebeld? Jammer dat je pas in januari weer kunt beginnen, maar ik ga heel hard met je mee aftellen! Hopelijk vind je de komende maanden rust en vertrouwen! In tussen tijd, kom ik hier lekker veel met je schrijven!
Lieve Linda, Ik blijf je volgen! Fijn dat het forum je zo steunt en dat je je zo begrepen voelt! Veel succes!
Hey meiske Ik ga jou ook zeker weten volgen Hoop voor jullie dat het binnenkort ook gaat lukken Wou je nog een pb'tje sturen maar ik dacht van nee laat maar niet doen Wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd En wat afleiding zoeken is niet verkeerd Liefs Tijgertje23
Lieve Linda Ik hoop dat je dit topic snel mag laten sluiten. Het is jullie echt zo gegund. Ik il je nog even een hele dikke knuffel geven!
Meiden, 9 december gesprek en tussentijdse echo. Nu weer orgametril ivm endometriose. Vanochtend braaf getest maar dat was natuurlijk negatief. Deed nog wel even pijn, had een mooie dag moeten zijn. In ieder geval mag ik eind december weer beginnen.
hey linda, wat fijn dat je weer een datum hebt, kun je weer ergens naar toe leven he' en tuurlijk doet zo'n test pijn, je wordt toch weer even met je neus op de harde feiten gedrukt. heb je dan ook ik dec. nog een punctie, of valt dat dan in jan?
Dat zal wel januari worden want rond de kerst doen ze geen punctie maar eind december kan ik dan wel met de decapeptyl beginnen. Nu dus november ff doorkomen.
Hey meiske Wil je echt heel veel sterkte wensen en hoop voor jullie dat de 2de ivf wel aanslaat liefs tijgertje23
kun je igg weer ff lekker op adem komen, de eerste ivf op je laten inwerken, is ook niet niks allemaal.
Bagger Linda, mijn test ook negatief. Heb al wel 17 november mijn gesprek met C. L. gelukkig, want ga even aangeven dat ik alles behalve blij ben met hoe deze poging ging. Heb jij ook gesprek met C. L. of met J. P. ? Ik ga proberen om ook in dec nog te starten met de deca. Succes en sterkte deze tijd....letterlijk k*tzooi
Linda heel veel sterkte, en ik ga je hier ook zeer zeker volgen. Hopelijk vliegt de mnd november voorbij en kun je met je volgende poging beginnen. Liefs dikke knuff Thamara
@mona, meen je niet! shitzooi! ik met CL want van JP krijg ik de kriebels! Anders pb-en we wel even over het zkh! gaan we samen verder!
goh waarom verbaasd me dat nu helemaal niet. Mijn moeder ging wel eens mee als man niet kon, vond ik gezellig. Wat een botte hork was het dan, en ik maar klagen tegen de man over JP. Gaat man mee, meegaand en aardig dat ze was... Moet zeggen nu ze zelf een kind heeft kan ik haar beter verdragen, misschien omdat ze nu weet hoe het is om een kind te hebben en zich beter in ons kan verplaatsen? wanneer had jij de intake? Zaten we misschien in hetzelfde groepje hihi
denk het ook 2 september! jij ook hihi? zo ja waar zaten jullie? nou mijn vriend heeft ruzie met haar gemaakt omdat ze van die domme antwoorden gaf