Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    He Linda,

Fijn dat je nog thuis deze week en rustig de tijd voor jezelf kan nemen, dat vinden je emmy's vast ook fijn.
    Wel een raar antwoord dat je er maar vanuit moet gaan dat er geen cry's zijn. Wordt dit niet schriftelijk verder bevestigd?
    Je wilt toch weten waar je aan toe bent.
    Nou meissie hou je relaxed, ga lekker af en toe wandelen, buitenlucht is goed, ga ik ook doen!
    Ik duim voor je door!

Floor

2. grotewens

grotewens Lid

9 sep 2007
    52
    0
    0
    Noord-NL
    Hoi Linda,
    Wat raar van het telefoongesprek dat ze jou geen antwoorden kon geven :cry: .
    Ik heb sinds vanmiddag ook pijn boven in mn rug, voelt een beetje als spierpijn, wie weet komt het van ons vele rusten en liggen ;) .
    Ik heb vandaag via de post de brief gehad over onze 4 cryo's, als jullie die hebben dan krijg je ook wel bericht, zo niet dan zijn er geen cryo's ben ik bang. Raar dat ze niks gezegd hebben.

Ga koken.
    Doei

3. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Linda,

Zo te lezen gaat het best goed met je! Vind het ook een vaag antwoord, maar krijg van het Erasmus niet veel duidelijker antwoorden. Blijf maar lekker drinken en rusten op zijn tijd.

Hier gaat het best goed, ben wel veel moe en mn borsten zijn pijnlijk van de Utrogestan, maar verder klaag ik niet.

Het wachten ben ik alleen meer dan zat! Ik hoop dat mn ongesteldheid dit weekend uit blijft, want vorige keer werd ik al ongesteld voor de testdatum. Ik heb niet zo veel hoop dat het deze keer anders is, maar goed, positief denken is natuurlijk ook belangrijk!

Floor: ik lees dat je vandaag de terugplaatsing hebt gehad: Succes meid, met het wachten!

Grote wens: wat goed dat jullie cryo's hebben!

Alle anderen: wat zijn jullie lief zeg!

4. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Hoi Merel, (sorry Linda, ik gebruik even jouw topic :oops: ), bedankt voor je bericht, jij ook succes met de laatste loodjes, ik ga voor je duimen!

Liefs Floor

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Merel ik duim ook keihard voor jou!

Grotewens ik zat ook al aan spierpijn te denken van het rusten haha nu dus maar in beweging! Stelt me wel gerust dat jij het ook hebt.

Tja en van het zkh het komt ook een beetje omdat dit gesprek met mijn eigen zkh was en niet met Nijmegen waar alleen de punctie en tp uitgevoerd zijn. Mijn zkh had de papier van Nijmegen ook nog niet binnen. Als ik binnenkort weer contact heb met het zkh (hopelijk met goed nieuws vanuit mijn kant ;)) zal ik het dan zowieso nog even navragen, meer voor het formele, je wil het toch zeker weten en ik ga er toch niet vanuit.

6. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Natuuuuuurlijk ga jij goed nieuws brengen! "Dikke duim" ;)
    Sterkte met dat vervelende wachten!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Waaaaaaaahhhhhhhhhhh Didlina, wat goed! Ik ga duimen voor hele mooie eitjes vrijdag! Spannend telefoontje een dag later en dan maandag een hele mooie dag! Kom je hier weer gezellig posten? Ben heel erg benieuwd! Zoals je in je pb schreeg 'afgesproken' ik verken alvast even de roze weg en maak deze dan voor je vrij [-o< [-o< Fijn dat je een roesje krijgt, daarna lekker je bedje in.

8. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Hey Linda, alles goed daar bij je? Ben je nog braaf op je emmys aan het passen?

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    @ linda, hoe gaat het meis, en met je emmy's? ik denk aan je!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden, sinds gisteravond beetje kramperig gevoel in baarmoeder :( en ook een beetje in m'n onderrug, het erge is dat had ik de vorige keer ook rond deze tijd dus het zegt natuurlijk weer niks :( volgens mij wil ik wat voelen dus ben behoorlijk streng voor mezelf dus dat is wel goed, dat houd me met beide benen op de grond, straks lekker naar de kapper!

11. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Goed zo naar de kapper jij! Even aan de juiste kant van de weg fietsen met je koppie naar het zonnetje en even streng voor jezelf zijn en geen gekke dingen in je koppie halen.

Klink ik streng? Was wel een beetje de bedoeling :) :) :)

12. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Hou vol daar, het zit vast wel goed. Het is gewoon de stress van die vervelende wachtweken!
    Heb je op 8 feb een bloedtest of thuistest?

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hey Merel en Linda,
    Ik kwam nog eens even kijken hoe het met jullie gaat. Jullie zitten weer in die spannende wachtweken. Ik hoop op een positief resultaat voor jullie!
    Succes!

groetjes, Timonneke

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meissie, maak jezelf niet gek he'.
    probeer leuke dingen te doen.
    en idd naar de kapper is leuk, lekker jezelf laten verwennen.
    het is al zo moeilijk die wachtweken, alles wat je voelt vergelijk je met de vorige keer.
    het is nog vroeg nu na de tp, het kan een innestelling zijn.

denk aan je,
    liefs lisa.

15. Milla

Milla Niet meer actief

Allereerst dank voor je lieve pb-tje. Op het topic staat een vervolg.
    Even over jou kramp.. ik had dit op dag 5 en 6 na de eisprong, ik had het nooit, nu waren het net ongikrampen en als ik mijn benen uitrekte voelde ik het heel erg trekken. Later bleek dit de innesteling! Ik wil je niet blij maken met een dooie mus maar het kan dus ook heel goed een goed teken zijn.

Didlina: Succes!

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Linda en didlina we hebben al plekjes warm voor jullie!

Dikke knuffel!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx meiden, zo zie je maar milla, laten we voor nu idd maar van het positieve uitgaan! didlina, volgende week is een thuis en nicoletta, goed dat je streng bent, dat heb ik soms echt even nodig!

18. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Hihi, net daarom hebben we elkaar hier op dit forum, toch?! ;)

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Zo net onwijze ongipijn gehad ineens en enorme lage rugpijn, duurde een uurtje, nu wat meer op de achtergrond... niet nadenken, we houden het hoofd koel.

Mijn lover en ik zijn stiekum beide een beetje chagi, schoonouders en zwager&schoonzusje gaan morgen voor een dikke week op skivakantie met de kleine (bijna 1,5 jr). Ze zijn allemaal nog nooit op skivakantie geweest en wij zijn gewoon stiekum geirriteerd dat ze nu de happy family uithangen. Mag je natuurlijk niet denken maar zo voelt het nu even. (oja en voor de vorm werd een paar weken geleden nog even gezegd, jullie mogen natuurlijk ook mee... ja duh). Vind het gewoon sneu voor m'n vriend, ze vragen alleen hoe het nu met mij gaat en als hij details verteld zeggen ze: goh wat ingewikkeld allemaal maar jullie snappen het allemaal gelukkig goed, JA FIJN HE!).

Sorry moest ik ff kwijt hihi. Ga zo lekker naar bed en morgen vroeg naar de acu.

20. Niet meer actief

Linda, ik kan me voorstellen dat je erg schrikt van ongipijn, maar je weet dit kan twee dingen betekenen...ik hoop in jullie geval dat jullie emmy's lekker aan het nestellen zijn!

En oh meis, ik kan me heel goed voorstellen dat dat heel erg steekt als de familie happy family uithangt en dat ze over jullie gevoelens heel walsen...dikke knuf!

Ik hoop dat je vandaag weer lekker kan opladen bij de acupucturist, ff alles van je afzetten...

Deel Deze Pagina