OOooooh Linda, zo zenuwslopend meid! Ik zou echt nog niet in paniek schieten hoor, je komt ons volgende week ergens vast wel goed nieuws melden! Daar brand ik elke avond kaarsjes voor! Hou vol daar, ik denk aan je! Knuf * P.S.: Ik had 10 bevruchte eitjes, de anderen waren waarsch. nog niet rijp, morgen de tp...
didlina, van harte gefeliciteerd! dat is super nieuws! hier nog steeds lichte ongikrampjes en steekjes ook in mijn vagina. ergens voelt het een beetje als endometriosepijn maar ook weer niet, darmen doen ook een beetje gek, nouja in ieder geval is het anders als de vorige keer dus dat geeft moed. boobies doen nog zeer dus hoewel ik nu begrijp dat het niet veel zegt. ik ga idd zondag pas testen want dan ben ik ook echt 'overtijd' in ons zkh 15 dgn testen na tp en in sommige zkh 15 dgn na punctie. morgen weer voor het eerst werken, ben benieuwd hoe het gaat. voor alle meiden: ik wil jullie nu alvast bedanken voor jullie lieve medeleven want zonder jullie zouden die hell-ww toch een stuk minder goed door te komen zijn, voor jullie allemaal: dikke knuf!
Lieve Linda, Bedankt voor het duimen en hopen! Heb 2 testen gedaan vanmorgen en beide positief! Vind het nog wel eng hoor! En ik voelde helemaal niks anders dan wanneer ik ongesteld moet worden! Hou je haaks, Door die laatste wachtweek slepen we je natuurlijk wel heen! Dikke Kus
Merel gefeliciteerd! Didlina, wat goed! Heel veel succes met de tp! Linda, nog een klein weekje... Ik duim zo hard.. Hoop zo op goed nieuws van jou volgend weekend!
Linda, nog een kleine week tot 8-2. Ga zo hard duimen dat de tijd omvliegt en dat de tijd goed nieuws brengt. Knuffel meid, Liefs Zora
linda: wil je even laten weten dat ik ook nog meeduim voor jullie ik hoop echt dat je volgende week positief test die krampen enzo kunnen ook van een innsteling zijn
hihi hier gaat het goed (kon het niet laten om op m'n werk nog even hier langs te komen . net even wat rondgelopen maar kreeg wel een soort steekjes in mijn buik. verder erg slechte nacht gehad, wederom na het warme eten erge last van darmen. verder doen boobies nog zeer (als ik eraan zit) YES! en ik voel me wel echt anders als de vorige keer, nml. geen rugpijn alleen steeds lichte krampjes in mijn buik en ik ben steeds om half vijf al wakker. nicoletta, wilde je nog steeds even vragen wat bij jullie nu de stand van zaken is?
Linda ik hoop zo dat alles wat je schrijft iets heel heel goeds betekent blijf duimen en vind het zelfs lang duren de w-weken, hou je in de gaten
KLinkt goed Linda! Dank je wel dat je het vraagt. Hier gaat ook alles goed; donderdag afspraak Gyn en volgende week dinsdag intake bij Kinderwens in Leiderdorp. Heel spannend allemaal... Wat dan precies de behandeling gaat worden weten we nog niet. Even afwachten helaas.
Dat klinkt heel erg.... (wil het nog niet zeggen) maar echt goed in ieder geval. Die steekjes zijn erg herkenbaar! Wat spannend!
Hey meis, ik dacht kom ook nog even voorbij op je topic! Klinkt wel heeeeeel positief allemaal he, dat andere dezelfde symptomen hadden en zwanger zijn geraakt! Ik ga deze week nog ontzettend hard voor je duimen! Knufff Sabrien (ff online in de pauze op het werk hihihihihi)