Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona2202

Mona2202 Lid

22 okt 2008
    13
    0
    0
    ownee wij 15 juli al maar we gingen nog op vakantie in sept. dus wilde niet het risico lopen dat we weer niet konden gaan.

Vorig jaar 5 uur voor vertrek vakantie belde CL dat ze het niet verstandig vond als we gingen (bbz met chemo)

2. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoi Linda, wat goed dat je een nieuwe datum hebt, heb je echt iets om naar uit te kijken! Weet jij iets van merel? Heeft zij al een nieuwe datum? Zou leuk zijn als jullie weer samen in behandeling waren!
    Veel succes!

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Linda,

ai, altijd pijnlijk die negatieve test, ook al weet je dat het zo zal zijn.
    Zo blijf ik altijd de uitgetelde data van de miskramen pijnlijk vinden.
    En ieder jaar zeg ik: volgend jaar zijn we ook zwanger, dan doet het misschien niet zo`n pijn.
    Maar vervolgens gaat er weer een jaar voorbij dat ik niet zwanger ben :cry: .

Wel fijn dat je al een nieuwe datum hebt.
    Daar kan ik altijd heel erg naar toe leven en houdt je overeind in dit proces.
    Anders hang je er zo ergens tussen in.

Probeer van leuke dingen te geniten in de tussentijd en ik volg je weer als het zover is dat je start. ( nu ook hoor ;) )

Liefs Hope

4. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Heel veel sterkte en succes Linda,

Fijn weekend.

Gr Dava

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Even UP!

Hier niet veel bijzonders, ups en downs, we zijn aan het kijken om na de kerst een weekje ergens naar de bergen in Duitsland te gaan, hopelijk ligt er sneeuw en kunnen de decaspuiten dan mee! Helaas kijk ik erg op tegen de lange maand november en voelen de feestdagen niet echt aan als feestdagen.

Mijn directe omgeving reageert heel positief zo van: goed van jullie, ga er lekker tussenuit... zelf denk ik jaja natuurlijk is het leuk maar na al die vakanties, lange weekenden merk ik soms dat ik niet echt veel vertrouwen heb in het feit dat het de volgende keer misschien wel gaat lukken. Misschien is het daarvoor te vroeg en komt het nog maar ik ben bang dat ik door deze negatieve uitslag het allemaal niet meer zo vol vertrouwen tegemoet zie...

(heb een informatiepakket aangevraagd voor adoptie, is alleen nog steeds niet binnen, na een week, dus weet niet of het goed is gegaan)

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meis, wat rot dat je je zo voelt en je vertrouwen kwijtraakt. Kop op, je hoop en vertrouwen moet je proberen vast te houden. Ik zal voor je duimen dat november extra snel omgaat....en dan in december weer beginnen.

Goed idee om er dan even tussen uit te gaan.

Liefs Zora

7. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Lieve Linda,
    wat een zware tijden zo he? I know...
    ik wilde je even laten weten dat je niet alleen staat met je verdriet en onzekerheid en dat de meiden hier allemaal weten hoe het is, helaas....

Ik heb trouwens ook ruim 1 week geleden dat pakket van adoptie.nl aangevraagd, maar ook nog niets binnen...lekker geregeld daar. Maar ja als je leest dat dat hele proces wel 3-5jaar kan duren, dan kan dat pakket ook nog wel met de hand geschreven moeten worden en dan per postduif opgestuurd worden ofzo, hihih :) ..... :(

Liefs Eef

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ok wilde het al nog een keer aanvragen maar dan wacht ik nog even.

9. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoi Linda, hoe gaat het nu met je? Zie je de volgende poging wat zitten? Probeer er met volle moed aan te beginnen, en probeer je wat te ontspannen!

10. Milla

Milla Niet meer actief

Linda hoe gaat het met je?

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi Hoi,

Nou eerlijk gezegd nog niet heel goed. Had echt een rotweek vorige week. Sliep erg slecht, veel naar gedroomd. Bijv. ik bleef maar ongesteld, ik had een kindje en dat bleek ineens van een ander te zijn, etc. Vandaag op m'n werk aangegeven dat ik een dag minder wil gaan werken 4 ipv 5. Ik trek het allemaal niet echt meer en heb echt ook tijd voor mezelf nodig.

Dit kan alleen gedurende drie maanden nog wel met vrije dagen. Alleen is het nu de discussie welke dag... aantal mensen met kinderen die natuurlijk al hun vast dagen hebben maar ik wil natuurlijk niet op een rotdag vrij. Ben benieuwd heb een gesprek aangevraagd met mijn bazin.

Verder wel een weekje zwarte woud met z'n tweeen geboekt voor de week van oud&nieuw! Lekker in de bergen met hopelijk wat sneeuw! Verder ben ik nog bezig om me te orienteren voor acupunctuur en yoga. Langzaam zoek ik dus mijn weg maar merk wel dat ik een klap heb gehad. Maar we zetten door!

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    He meid, fijn iets van je te lezen.
    En eerlijk is eerlijk, ik vind het ook helemaal niet raar dat je je nog alles behalve goed voelt.
    Als ik het dan maar weer even vergelijk met onze miskramen, dan kan ik uit ervaring zeggen dat zoiets langzaam aan een plaatsje moet krijgen.
    En lekker dat je een weekje weg gaat. Mensen zullen wel zeggen, ga eens lekker met zijn tweetjes er tussen uit, maar jij zult ook wel zoiets hebben van, dat is lekker maar daar is mijn kinderwens niet mee vervult.

Denk aan jezelf, huil zo veel je wil want dat is het beste.
    En ehh... op je strepen gaat staan daar op dat werk van jou!
    Jij hebt óók recht op een dag minder werken!

Ik denk aan je meissie!

X

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Thanx, lief berichtje.

Inderdaad en we hebben op dit moment ook te kampen met schoonouders die ons niet willen of kunnen begrijpen.

Afgelopen weekend ging het dus wat minder, zeiden ze gelijk, ja jullie hebben ook niks gepland, alsof je elk weekend naar de sauna, hotel, weet ik veel wat kan gaan, je kan er ook niet helemaal voor weg rennen.

Gisteren werd ons gezegd: tja jullie zijn er ook wel erg mee bezig, dan moest het hoge woord er maar uit... of we niet eens aan adoptie moesten gaan denken. Mijn vriend was laaiend, alsof ons dat nog nooit door het hoofd is geschoten, zo stilletjes orienteren wij ons ook (gaat niemand wat aan) maar ondertussen gaan we verder met onze pogingen daar gaan we nog voor! We hebben al langer het idee dat zij zoiets hebben van dat gaat toch nooit lukken.

Eigenlijk zijn we gewoon heel lastig want wij hebben geen zin in sinterklaas en kerst en nu kunnen zij niet leuk happy familiy spelen met hun kleinkind want wij werpen er een schaduw overheen. Ze zeggen het wel niet zo maar daar komt het op neer.

Gelukkig hebben we veel steun aan mijn ouders, mijn vriend en mijn vader kunnen gelukkig heel goed samen, maar voor mijn vriend vind ik het wel heel erg, en ik word er heel boos om omdat ik me dan ergens ook aangevallen voel.

14. Milla

Milla Niet meer actief

Bah Linda wat een vervelende situatie, alsof je dat er ook nog eens bij kunt gebruiken. Het had allemaal wel wat tactischer gemogen!

Helaas kun je een het standpunt of mening van iemand anders niet veranderen, maar je kunt er gelukkig wel je eigen grenzen in aangeven.
    Meisje schreef daar vanmiddag op een ander topic iets moois over; iets in de trant van dat ze tegen anderen had gezegd: wij zeggen het wel wanneer we iets kwijt willen en voor de rest willen we niet dat er iets van gezegd wordt of naar gevraagd wordt. Vond dat een heel goed punt.
    Het zal voor je vriend ook niet makkelijk zijn inderdaad.. gelukkig zijn er wel andere mensen waar jullie wel bij terecht kunnen! Hou je daaraan vast! Sterkte hoor!

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi linda,
    wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit.
    en dan ook nog mensen die dingen zeggen die zoveel pijn doen. hebben ze er geen vertouwen meer in ofzo, jullie hebben net een poging gedaan, er is toch nog hoop. adoptie is meer iets voor als je uitbehandeld bent lijkt mij.
    wel lekker dat jullie er lekker een weekje tussen uit gaan. en het is heel begrijpelijk dat je geen zin hebt in de feestdagen, moet er zelf namelijk ook nog niet aan denken hoor.
    iig een dikke knuffel voor jou meid,
    fijn dat jou ouders wel een luisterd oor voor jullie zijn. xxx

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden hier nog niet heel veel veranderd helaas maar we ploeteren door.

De acupuncturist had ik gemaild maar die mailt niet terug, ok het is pas een dag geleden maar als je dan zelf eenmaal een stap zet dan vind je natuurlijk dat het dan moet gaan lopen hihi.

Verder nog steeds wel gedoe met mijn schoonouders, erg vervelend, juist omdat het mijn vriend gelukkig nu lukt om wat postiever te zijn dan de vorige tegenslagen. Krijgt ie dit aan z'n fiets hangen!

Dit weekend zijn we weer veel onder de pannen en waarschijnlijk ga ik woensdag wel even naar de huisarts (ben dan nml die dag vrij) want ik slaap echt heel slecht, blijf maar eng dromen en word echt zeiknat van het zweet steeds wakker. Lijkt me toch niet echt normaal. Maar goed ben niet zo'n prater dus ben benieuwd of ik het ook echt ga doen...... in ieder geval woensdag naar de kapper :D

17. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey Linda,

Ik snap absoluut wat je bedoelt.
    Op een gegeven moment heb je wel genoeg van de weekendjes weg en de vakanties om er maar even tussenuit te zijn.

Je wilt gewoon actie en resultaten!

18. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Even een knufff voor jou......

Jakkes ....jammer dat je schoonouders zo doen.
    Hopelijk voel je je snel weer wat beter.
    Acupunctuur helpt ook voor je rust en om je wat relaxter te voelen.

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=119361

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thanx, dat wat je zegt over acupunctuur vind ik goed om te horen, ben echt mezelf niet meer en zou echt tot rust, lees niet gestresst, moeten worden.

Deel Deze Pagina