Linda, oh nee! Dit is niet het bericht wat ik hoopte te lezen...ik blijf voor je hopen en duimen! Meis heel veel sterkte voor jou en je mannetje
Nee Linda, dit had ik absoluut niet verwacht bij jou! Ik had er zo'n positief gevoel bij........Zolang je nog geen bloeding hebt zijn er nog kansen hoor! Ik duim en hoop voor je door.... Liefs Floor
lieve, lieve Linda! ik heb dr geen woorden voor.ik sluit me aan bij alle lieve woorden die al gezegd zijn! en ik houd net als chantje moed, zolang jij geen bloed verliest! knuffellllll
Ik sluit me bij de rest aan! had zo'n goede hoop voor jouw! Maar wie weet! We blijven toch nog even hard duimen!
We gaan er echt maar vanuit dat het door de progesteron komt. Het wachten is dus nu op de ongi. We zijn er echt kapot zijn. Is het einde dan echt in zicht...? Natuurlijk denken we misschien testen we morgen positief, maar we moeten wel reeel blijven. Die kans is gewoon zeer zeer klein.I k ben gewoon nu echt overtijd en als je dan negatief test... Ik heb ook nu al hier en daar gelezen dat mensen op wachtdag 15/16 ongi worden, helaas zal ik dus bij die kleine groep horen. Goed wat je zei milla over je temp, doe ik dus ook niet meer. Ik bel maandag pas het zkh want nu zeggen ze toch dat ik eerst de officiele dag moet afwachten.
Ah Linda ik weet echt niet wat ik moet zeggen! Waarom is de vraag! Waarom lukt het toch niet bij jouw! Had echt zo'n goede hoop! En wat je zegt je kan beter maar reeel blijven! Maar tocc stop ik niet met duimen dat er als nog iets positiefs uitkomt!
Heel veel sterkte Linda. Ik weet dat er nu geen woorden zijn die je kunnen troosten of je hoop kunnen geven. Het is nu nog het wachten tot de officiele testdatum en dan zal er de zekerheid zijn. Ik blijf met het laatste sprankje hoop toch gewoon doorduimen want dat heb ik bij mezelf ook gedaan tot de officiele datum. Gr en een dikke knuffel van flam
ahhhhhhh wat klote zeg...ik had ook zo`n goede hoop voor je... ik zou wel in mijn achterhoofd houden dat het gewoon niet gelukt is........ ik weet wat je nu doormaakt en ik heb toen ook heel internet afgestruind om te lezen dat vrouwen met ivf later posi testte, maar geen 1 gevonden ook... hoe ellendig het ook is.... mij werd toen gezegt dat als je 14 dagen na de punctie negatief test dat het dan al zo goed al over was...en op de oficiele testdag negatief dan is de kans bijna nihil dat hij nog positief word... ik wil je niet naar beneden praten, maar ik weet hoe het is en als iedereen dan goed bedoelt je goede moed in wil praten krijg je de dreun straks nog een keer.. en eerlijk is eerlijk..ook ik bleef stiekem een sprankje hoop houden tot ik bloed zag...ook al was het tegen beter weten in... heel veel liefs......peggy
Peggy dank je, ja we voelen nu ook echt dat de poging mislukt is. en dan denk je verdorie toch af en toe een korte seconde nog... ([-o<)... dit is echt ontzettend vind ik. hopelijk komt de ongi dan nu ook maar snel, wanneer werd jij toen ongi? ik las wel een aantal keer op internet 15 of 16 dgn na tp dus dat kan dan nog morgen en maandag zijn. soms schieten nu ook enge scenarios als bbz door m'n hoofd. We gaan zo even cappucino in de stad drinken, eerst even wachten tot onze rode ogen een beetje bijgetrokken zijn
probeer je zelf niet gek te maken meis...ik werd een dag na test dag ongesteld.. s`avonds ervoor met de tampon test zag ik al wat verkleuring dus toen wist ik genoeg.. volgen mij heb je bij een bbm juist meer hcg aanmaak...maar dat kan ik fout hebben hoor... ga lekker je bakkie pleur drinken met je manneke en geef jezelf een mooie bos bloemen als troost.. bloemen geven een fijne energie af in je huis en word je wat rustiger weer... en natuurlijk gewoon flink huilen is ook goed...het is toch weer een verwerking... sterkte meid..je kunt het wel.....bedenk je dat het ooit een keer goed komt... dikke knuffff
pfffffffffffffffffffffffffffffffffff dit had ik echt niet verwacht toen ik de computer opstartte................................... . Ik ben er helemaal verdrietig van! Ik weet niet hoe het verder met testen gaat en HCG aanmaken, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen. Heb er geen woorden voor.......... Sterkte meis!
jeetje meid......maar zolang die duiveltjes er niet zijn..... zet even lekker alles op een rijtje.....
@linda, didke knuffel. Ik hoorde het van Milla vanochtend! Ik heb nog een beetje hoop voor je, maar wie weet houd die utrogestan de bloeding op. Ik duim dus nog effe hoor! Maar wat die progesteron betreft, die houd je temp zo ie zo hoog! Dus tempen heeft naar mijn idee niet veel nut! Sorry ...
NEEEEEE, dit mag niet, dit kan niet. Ongelooflijk, na alle positieve berichten van de afgelopen week had ik dit niet verwacht hoor. Wat ontzettend kl.ten zeg. Meid, ik leef echt met je mee. Zoals hier al een paar keer is gezegd, geen rood bloed, dus het kan nog. Maar ik kan me voorstellen dat je nu geen hoop meer hebt. Ik wens je heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij!
Lieve lieve lieve linda, ik weet niet zo goed wat te zeggen... woorden schieten me tekort. Heel veel kracht toegewenst voor jou en je mannetje. Ik blijf net als de rest toch doorduimen....
Linda dit had ik niet verwacht te lezen vandaag. De woorden schieten me tekort kan nu alleen maar zeggen heel veel sterkte!