Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    welke kruidvat test?
    die met het plusje?

in het topic overvage testen toevallig iemand die een positieve predictor heeft en een negatieve kruidvat met het plusje....
    volgens mij zijn die plus testen gewoon klote dingen

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    shit wordt nu wel bang wat je zei milla over indrooglijntje, heb nu dus twee vage foto's van de vage test in mijn album gezet...

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    inderdaad de plustest die met de roze verpakking

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zeg lin....die kruitvat testen zijn vogens mij niet optimaal hoor. Daar heb ik al zoveel rare dingen over gelezen.
    Ik heb meer vertrouwen in clearblue etc!

ik zie ook een lijntje hoor!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, jeeeee wat spannend dit! En ik hoor wel vaker slechte verhalen over de kruidvat test, dus dat ie nega is zegt niets.... clearblue is veel beter! En en lichte streep, dat belooft heeeeeeel veel goeds! Oooo meid, zou het dan toch! Krijg er kippevel van..... duimerdeduim!

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey Linda, die "vage" testen van jou zijn voor mij echt wel duidelijk!

7. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik vind het toch een hele duidelijke test hoor..
    ik heb ze wel eens vager gezien...

owwwwww hier word je helemaal horendol van...
    ik snap dan ook niet dat ze geen bloedprikken maar weer een urine test doen grrrrr

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik vind ze ook best duidelijk, alleen het streepje is dunner. ik hoop dat je morgen echt duidelijkheid hebt en positief natuurlijk!

9. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
  10. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    dat is je test in negatief.......er staat duidelijk een mooi lijntje vind je niet

11. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    op negatief zie je dus de streep wel wat breder....

ik ga echt bidden voor je morgen...

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, zo vaag vind ik je testen echt niet! En die in het negatief is nog duidelijker! Ik heb ontzettende goede hoop voor je meid.... ooooo het is jullie zo gegunt, laat het PLEASE ZO ZIJN!

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Nou het is echt vreselijk, natuurlijk hebben we stilletjes goede hoop, ben tenslotte ook niet ongi en geen voortekenen. Morgen mag het ziekenhuis het zeggen... Bah ik zei idd altijd tegen iedereen een streep is een streep en ik heb nog nooit een vage streep gehad. Nu is het bij mij zo en wordt ik onzeker, eigenlijk met name door die rare kruidvat test en omdat het vanochtend wel even turen was voordat het lijntje zichtbaar was. Het was zeg maar eerst heel licht en iets breder, nu is het opgedroogd naar een dun lijntje... Zucht ff doorduimen dus. Ben wel wat onzeker omdat ik dus nu pas 'iets' zie sommigen mogen na ivf veel eerder testen. Maar goed maar niet al te veel piekeren en hopen dat het zkh morgen uitsluitsel geeft.

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    vind je hihi het gaat om de verticale streep he? nou het is echt bizar

15. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hahahahhaah tuurlijk weet ik dat het om het verticale streepje gaat....
    geloof me ik heb onderhand wel test ervaring hahahahah

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda vind jouw vage streep toch wel duidelijk! ik had vager! Je moet even hier op eht zwangerschapsforum Deborah22 zoeken (was mijn oude naam) en dan naar de foto kijken.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, het kan zijn dat je wat later heel duidelijk positief test omdat de innesteling bv wat later was. Deze is tussen de 5 en 10 dagen, dus logisch dat de ene eerder posi test dan de ander! nogmaals, ik heb goede hoop, het zelf ook nooit een licht positieve test gehad, waren gewoon echt duidelijk negatief (behalve de laatste natuurlijk ;) ) Snap je onzekerheid, nu overkomt je ineens zelf zoiets! En natuurlijk wil je een streep die eraf knalt, maar hoeveel meiden testen niet eerst zo en daarna steeds duidelijker?

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    jeetje meid, jou houd het echt spannend.
    ik zie ook een 2e streepje hoor, en nog geen ongie, pfffff, wat zal jij in de zenuwen zitten.
    ik ga gewoon nog eventjes door met duimen want volgens mij helpt het echt.
    x lisa.

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    debjes ik ga even kijken!

pekske hihi ja natuurlijk weet je dat! van de zenuwen word ik helemaal krampachtig haha ik duim dat je straks met jou eskimootjes een dikke vette streep hebt hoor!

makkie, dat klopt ik heb gelezen dat na ivf de innesteling wel pas op dag 7 na de tp is dus dat is vorige weer zaterdag, dan zou ik nu ook pas 1 dag overtijd zijn volgens mij

maar goed nu de dag en nacht maar eens doorkomen.

20. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Sterkte Linda, kan me heel goed voorstellen dat je helemaal hieperdepieper bent!

( je kent me verder niet maar ik volg het ivf/icsi topic al weer een tijdje in stilte)

Deel Deze Pagina