Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Ik zie ook echt iets hoor, ik duim voor je dat je morgen meer zekerheid hebt en met een big smile het ziekenhuis verlaat! Wow dit is echt te spannend!

2. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Heeeey Linda wat een hoop bij te lezen als je een weekend wegggeweest bent. ;) . Maar wat een afschuwelijke onzekerheid heb je nu. Ik snap wel wat je wilt; een hele dikke vette streep. Op die testen zie je wel een vaag streepje. Het kan dus echt nog alle kanten op.

Ik blijf voor je duimen!

3. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Jemig Linda! Je maakt er ook wel wat van hoor!
    Maar zou het ook niet kunnen zijn dat de kruidvat test negatief is omdat het niet je 1e urine was en je miss wel heel vaak hebt geplast vanmorgen?
    Ik vind de test in je album gewoon duidelijk positief!

Ik hoop het zo voor je!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nee het was dezelfde urine, alleen als ik lees over indrooglijntjes wordt ik een beetje bang, morgen weten we hopelijk meer

5. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Stop met lezen Linda ;)

Denk; er staat een lijntje, niet dik en vet zoals je wilt maar hij staat er wel, geen bloed, geen andere voortekenen dus alles beter dan ongi!

Hou vol meis!

6. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Hey Linda,

Ik zie ook een streepje hoor, volgens mij is ie positief!
    Om deze reden test ik ook altijd met de Clearblue digitale, dan heb je die onzekerheid niet, dan geeft ie zwanger/ niet zwanger aan.
    Morgen zal het ziekenhuis je hopelijk positief bericht geven. Hoe laat moet je? Heel veel succes, ik hoop dat je snel uit je onzekerheid verlost wordt!

Liefs Floor

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    pffft Linda, ik heb helemaal kippenvel en traantjes in mn ogen... he bah wat spannend. maar... ik zie echt een brede lijn hoor! Indrooglijntjes zijn dunne pennenstrepen! Heb je nog een clearblue? wij hadden trouwens eerst ook vage testen(geen cb maar toch..) en hebben toen meteen de cb digitaal gedaan, en die riep meteen 'zwanger'. Dus mis. kun je die nog? (is vast wel ergens koopzondag..;))
    Maar goed, mis. wil je wel gewoon wachten tot morgen.. ik houd je in de gaten. kun je morgen komen posten hier?
    en lieve vrienden hebben jullie hoor!
    Liefss, taliaa

8. Milla

Milla Niet meer actief

Ik hoop ook zo dat de clear blue test klopt!
    Ik durf alleen niet te positief te zijn, ben toch bang dat je misschien opnieuw teleurgesteld wordt.. Ik weet van Meisje dat ze echt een indrooglijntje had vandaar.
    Kun je niet nog een clear blue test kopen (weekend/nacht apotheek) dan hoef je niet tot morgen te wachten?
    Het lijkt me niet dat 2 testen allebei vals zijn, dan weet je het zeker.

9. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ben eigenlijk ook raar!
    Eerst raad ik je die CB aan en dan koop jij hem, is ie positief ga ik lopen emmeren.. :oops: Sorry :oops: ! Ik wil het liefst heel hard juichen, maar ben gewoon bang dat als die toch vals mocht zijn dat je dan nog een klap te verwerken krijgt en dat zou ik verschrikkelijk voor je vinden.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    @ milla, we willen het allemaal zooooo graag voor dr... maar stiekum willen we Linda allemaal zo erg beschermen tegen nog meer verdriet, lastig he?

Maar over valse streepjes, ik vind deze streep toch wel breed hoor! ik heb ook wel eens eens een streepje gehad op de cb test, maar die was maar heel dun.. (en negatief dus he!)
    Pfft, ik zou een koopzondag opzoeken en een cb digitaal kopen..

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lieve Lieve Linda

Ik zie ook een 2e streepje hoor!
    (Iedereen hier in huis hihi!)

Ik duim vrolijk verder!

Liefs!

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda jeetje dit word wel heel spannend. Ben net zoals Milla dan ook bang dat je morgen weer teleurgesteld word maar hoop zo van niet. En ook hier word een dun streepje gezien! [-o<
    Al een digitale op de kop weten te tikken!? Als je twijfelt morgen, dan gewoon een bloedtest eisen hoor snap dat je zekerheid wil....

13. Niet meer actief

Lieve Linda, oh meis wat spannend zeg...ik zie ook lijntjes...deze testen zien er hetzelfde uit als mijn cb testen na onze 3e IVF en ik was toen toch echt zwanger, dus ik hoop dat dit voor jou ook geld!

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    [-o<

Ik duim voor jullie meid.
    Maar ik vind het wel ERG hoopvol nu!
    Geen bloed, en een licht positieve test?!

Morgen wordt jullie dag!

X

15. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Linda m'n duimen draaien ook voor morgen dubbel en dik hoor... Zie toch ook echt een streepje hoor

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    linda, sterkte morgen en vannacht met alle spanningen! ik denk aan je!

17. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Ohhh....

Tja, dan rest me ook niet veel meer te zeggen dan:

Heel veel sterkte voor morgen, ik hoop dat je een beetje beter kunt slapen vannacht en morgen gewoon een lekkere positieve test in je handen hebt!

18. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Heel veel succes morgen.
    Ga nog even door met duimen.

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Succes morgen denk aan je!

20. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    OOoh Linda, ik hoop het zo voor je! Wanneer moet je morgen? Ik denk aan je en wens je nog veel sterkte met de spanningen voor morgen...
    Ik heb een drukke week gepland om het te overleven...
    Dikke knuf *

Deel Deze Pagina