Lieve Linda, net als de andere meiden zie ik ook het tweede streepje hoor. Ik hoop het zo voor je! Veel succes morgen en ik hoop echt dat je met een positiev bericht weer buiten staat. Knuff*
Pff je zou om 8.00 de test hebben, waarschijnlijk weet jij dus op dit moment al of je wel/niet zwanger bent.. Ik vind het zo spannend, hopelijk kom je ons zo dadelijk heel goed nieuws brengen! duim duim duim!
Ik ben het hele weekend niet online geweest, maar kom nu als eerste in jouw topic kijken meid! Wat heb jij een onzeker en spannend weekend gehad. Ik duim dat je nu al goed nieuws hebt gehad in het ziekenhuis meis. Liefs Zora
nog geen bericht......... moet zo werken dus baluh..weet ik nog niks hahahahah hopen dat je een goede uitslag hebt gekregen...
Wat een spanning! Hopelijk moet ze hert goede nieuws even verwerken en laat ze ons lekker in spanning zitten!
pffft, ik kon nu pas online komen. is mn lappie ook nog eens supersloom, dus mn bloeddruk steeg.. En wat zie ik.. nog geen nieuws.. Nee Linda die zit een mooi feestje te bouwen! ik hoop het zoooooo voor jullie!