Meid, ik denk ook veel aan je! Vanmorgen direct toen ik wakker werd! Ik blijf nog even online, hopelijk heb je heeeel goed nieuws te vertellen!
Oh wat laat je ons in spanning zeg haha Ik heb nu pauze van mijn werk en ben thuis, ik moet zo weer weg maar kon het niet laten om toch even te kijken.... Op mijn werk zelf kan ik namelijk niet kijken.... Ik kom straks na het werk zeker kijken! Liefs Houda
Ze moest op 8.00 in het ziekenhuis zijn voor een urineonderzoek. Misschien is ze gezellig met familie/met een lunch goed nieuws aan het vieren.. Ik hoop het!
Ik kwam ook even snel kijken zo tussendoor. Ik heb al veel aan je gedacht Linda... Ben benieuwd, ik gun het je zo!
als ze komt om te antwoorden ziet ze eerst die vele pagina's van meiden die in spanning zaten .....kost ook weer even om bij te lezen, dus misschien moeten we nog langer wachten op nieuws hoop dat ze het fijn aan het vieren is
Ja hoor... Nog steeds geen nieuws? Ik hoop dat jullie gelijk hebben en ze idd de goede uitslag aan het vieren is!
Ik moet er helaas vandoor, Linda ik hoop zo dat je goed nieuws hebt. Misschien kom ik vanvnd nog even spieken.
nog geen nieuws? waaaaaaaahhhhhhhh linda waar ben je...denk er al de hele dag aan hahahahhahaha ik hoop van harte dat je het aan het vieren bent..
Erg he hahaha, ik kijk ook om het uur.. we zijn allemaal zo benieuwd! Ik heb zelfs al op haar hyves gekeken en dat van haar naaste familieleden (zusje) Maar helaas zowel berichtjes als tikken als buddypoke veraden niets.. Linda ik hoop dat je je snel met goed nieuws komt melden hoor!