Pfff.... die scheit-schoonouders ook altijd . Echt irritant hoor, dat je jullie emoties niet kunt begrijpen ligt voor de hand (immers, zij hebben kinderen gekregen). Maar doe dan in ieder geval je bést om genuanceerd over te komen, of vráág wat jullie als prettig ervaren. Ik kan er slecht tegen hoor, van dat soort mensen. Ik vind het vaak zelfs een beetje egoistisch. Stiekem maken zij van jullie probleem ook hún probleem. En daar zit je natuurlijk niet op te wachten, een beetje steun zou wel op zijn plaats zijn. Gelukkig dat je wel bij je eigen ouders terecht kunt Linda... X
Linda, hoe gaat het nu met je? Heeft de accupuncturist al contact met je opgenomen? Hoe was het woensdag bij de kapper? Had je even wat afleiding of viel het toch tegen? Sterkte meis, het valt allemaal niet mee. Dikke knuf Liefs Nikkie
Nou de acupuncturist had eindelijk contact opgenomen maar heeft me doorverwezen naar een collega. Die heb ik nu dus maar gemaild. Deze zit alleen in Utrecht. Nu werk ik daar dus dat zou wel te combineren zijn maar rond de punctie en terugplaatsing is het toch wel onhandig lijkt me. Maar goed aan haar werd ik doorverwezen vanwege veel ervaring... tja dan komt weer het kopje 'je hebt er veel voor over' om de hoek kijken... nouja wacht eerst wel weer haar reactie af. Verder heb ik donderdag een afspraak bij bedrijfsmaatschappelijk werk. Vind het wel eng maar het moet maar, zo gaat het ook niet langer (ontzettend slecht slapen en piekeren). Maar ik maak me al steeds druk over wat ik nu precies moet zeggen... Ik wilde eerst naar de huisarts maar woensdag zit er net een ander die mij niet kent, allemaal gedoe, dus ik dacht misschien is deze weg wel beter want ik kamp tenslotte met de combinatie mmm én werk. Verder redelijk ok weekend, wel zondag naar vrienden met een kleintje van 3,5 en een tweeling van 1,5. Ontzettend leuke lieve kinderen die op een gegeven ogenblik helemaal dol waren zo leuk vonden ze de visite... tja dan rij je naar huis en dan denk je aan hoe leuk je vriend was met die kleintjes en dan moet je toch weer even een traantje wegpinken. Nou ik hou jullie op de hoogte. Woensdag lekker naar de kapper (je was iets te vroeg nikkie hihi).
Heey Linda, Ik ben benieuwd naar je bezoek aan de acupuncturist. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment er alles voor over hebt. Dat heb ik ook. Dan ga je toch overstag als je wordt doorverwezen naar iemand met meer ervaring. Mogelijk brengt dat jullie meer goeds. Dat hoop ik in elk geval voor jullie. Ik kan me voorstellen dat je tegen het gesprek op ziet met de bedrijfs maatschappelijk werker. Is toch altijd erg spannend. Ik vind het wel goed dat je op je werk aankaart dat je de combinatie van het werk en de spanning rondom het hele relaas van de MMM moeilijk vind. Dat is ook erg zwaar. En ik geloof er ook in dat die spanningen effect hebben op je hele traject. IK heb er dus ook bewondering voor dat je het aankaart. Heel goed meis! Je moet echt aan jezelf denken! Succes met je gesprek en geniet woensdag (oeps iets te vroeg)van je bezoekje aan de kapper! Liefs Nikkie
hihi ja als de acupunctuurvrouwtje morgen niet mailt dan bel ik woensdag wel even, ben niet zo'n beller... jij ook veel sterkte he, hoe gaat het nu?
Ha Ja mailen is toch net even wat handiger, vind ik ook! Heb een flinke domper gehad toen bleek dat onze tweede IVF weer mislukt was. Nu gaat het wel weer en zijn de bezig met de volgende kans. We proberen nu IUI te bewerkstelligen. Alleen door mijn PCO is dat erg lastig om maar een paar follikels te laten groeien. Vanavond was er niks te zien, allemaal kleiner dan 1 cm helaas. Volgende week maandag moet ik weer terugkomen voor een FM. Ik hoop dat er dan activiteit te zien zal zijn... Liefs Nikkie
Ben benieuwd hoe het zal zijn bij de accupuncturist! @ nikkie hopelijk voor jou een mooi resultaat maandag!
Heel jammer Nikkie, ook al was je er zelf al een beetje bang voor. Hoop dat er volgende week wel een mooie follikel te zien is. Balen dat je dan gewoon weer een week moet wachten.. Het is gewoon al weer november. Eigenlijk gaat de tijd zo snel, als je dan denk hoe vaak je het afgelopen jaar in het ziekenhuis bent geweest en hoe vaak je in spanning hebt gezeten, niet normaal! Hihi ja zo aan het einde van het jaar word ik altijd een beetje emotioneel
Erika, ja dat heb ik ook altijd. Vooral met oud en nieuw, Dat je dan weer tot het besef komt dat het ook dit jaar weer niet is gelukt. Daar wordt ik erg verdrietig van. Maar kop op, wij gaan gewoon met zijn allen zwanger het jaar uit!
Hey Linda, hoe gaat het nu met je? Heb jij de draad inmddels weer wat opgepakt? Hier valt dat iig erg tegen. Ik doe wel mijn best maar pfff. Liefs Hope
Kan me erg voorstellen hope dat het erg moeilijk is om nog een lichtpuntje te zien. Hier gaat het op en af, morgen naar de maatschappelijk werkster van mijn werk en ik ben op dit moment bezig met het zoeken naar iemand voor acupunctuur maar het valt nog niet mee, verder zit ik aan yoga te denken maar al dat regelen kost al veel moeite merk ik...
Ik ga ook naar Yoga, toevallig net nog geweest. Het doet mij wel goed. Alleen vorige week toen ik er echt even doorheen zat heb ik afgezegd, dan heeft het gewoon zin, want dan helpt geen enkele vorm van ontspanning. Ik heb zelf nog nooit acupunctuur gedaan, maar ga sinds deze week wel naar een osteopaat en vrijdag naar een natuur genezer, En dat alles onder het mom van: baat het niet dan schaad het niet. Maar als je al aangeeft dat al het regelen al veel energie kost, dan moet je het misschien nog even laten rusten en het oppakken als jij er klaar voor bent. Als ik je ooit eens met iets kan helpen, mag je me altijd PBen. Liefs Hope
Hope denk dat je wel gelijk hebt dat ik het stap voor stap moet doen. Ik heb op zich nog even de tijd voor de volgende poging. Hopelijk word ik weer wat positiever want zoals ik me nu voel lijkt er enkel hoop over te zijn en verder geen 'geloven meer in'. Vandaag voor het eerst naar de maatschappelijk werkster op mijn werk, nou dat was wel heayvy. Eerst hield ik me nog heel stoer heel groot maar na een half uur kwamen de waterlanders dus echt. Voelde allemaal erg verwarrend, ben op zich behalve naar mijn vriend erg gesloten ingesteld wat gevoel betreft. Volgens mij had ze wel het idee dat ik behoorlijk tegen een overspannenheid oid aan zit. Ze heeft me wat dingen meegegeven om over na te denken en volgende week vrijdag ga ik weer. Ik loop nu echt rond van 'waarom heb ik dit !!!' Maar goed het is een van de stappen om het allemaal zo goed mogelijk aan te pakken
linda wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. hopelijk helpt het praten met de maatschappelijk werkster, en kun je straks vol goed moed aan volgende poging beginnen. dikke knuffel,
Hoi Linda, hoe herkenbaar, hoe jij je voelt. Misschien heb je mijn tekst op mijn topic ook gelezen, over hoe houd je het vol? Het is allemaal zo verwarrend, zo oneerlijk, zoo zwaar... Wij zijn sinds enkele weken ook met maatschappelijkw erk bezig ,aar dan van de ivf afdeling (wij zitten in het umcu). Dat is ook erg heftig, maar wel heel nuttig. Ik wens je/jullie veel moed en sterkte toe, Liefs Eef
Ik kan natuurlijk niet uit ervaring spreken, en weet dan ook niet hoe dat het precies voelt, maar kan me wel een beetje voorstellen dat je er zo af en toe doorheen zit, hopelijk kun je het vertrouwen een beetje terug krijgen, fijn in ieder geval dat je er hulp bij krijgt. Dikke knuf!
@Eef ja ik las het idd gisteren, gek idee eigenlijk he dat je je zelf zo leeg kan voelen en dan lees je op het forum de woorden die ook voor jou gelden. Idd de hulp is erg heftig maar nuttig. Je omschrijft het goed, ik was er behoorlijk van slag van, het liefst zou ik ook niet weer gaan maar ik weet dat het beter is omdat je anders zelf zo blijft tollen, ze had me ook nog het andres van de FIOM gegeven, moet je maar eens op de site kijken.
Zo vlak voor het weekend nog even een laatste stap gezet, de 1e afspraak voor acupunctuur staat! op de 26e! we gaan eerst wat stressopruimwerk doen en daarna voor de IVF behandeling!
Wat fijn dat je toch alvast actief wat kunt doen! Heel veel succes alvast voor de 26ste, hoop dat het resultaat gaat geven!