Oooh Linda, wat fijn! Zijn jullie lekker druk bezig met de voorbereidingen! Het zal jullie goed doen om ook eens volop met andere dingen bezig te zijn en wie weet?! Gefeliciteerd, ik kijk mee uit naar jullie trouwpartij!
Thx lieve meiden! Ik had ook nog even wat anders te melden: De eerste ivf had ik 6 emmys waarvan 5 ondergemiddeld en 1 gemiddeld (kwaliteit). Wij hadden zelf het idee dat het misschien kwam omdat ik niet heel lang had doorgespoten. Mijn grootste follikel was nml. 19 bij de laatste fm. In het verleden heb ik namelijk ook gespoten ivm mijn pco en we weten van toen dat ik pas een natuurlijke eisprong had van follikels ruim boven de 20 mm. De arts was het daarmee eens en we probeerden de 2e ivf iets langer door te spuiten. Van ons had het nog wel langer gemogen maar de arts durfde het niet vanwege de bloedwaarden. Dit vonden wij wel meevallen en de arts die de punctie deed achteraf ook! Maar goed we wilden dit keer de kwaliteit niet weten omdat we bang waren dat we dan negatief zouden worden. Nu het dus mislukt is heb ik vandaag naar de kwaliteit gevraagd. Het blijken een topper en een hele goed gemiddelde geweest te zijn. De twee grootste follikels waren nu 21 en 19 mm. Nu gaan we dus nog maar een keer een gesprek aan want de volgende keer wil echt echt lang doorspuiten want mijn gevoel zegt echt dat de kwaliteit van de emmys daardoor komt. Het geeft trouwens wel weer goed moed voor de volgende keer dat ik dus een goede emmy had. Ik denk natuurlijk ook WAAROM! Ik weet niet of jullie mijn verhaal nog weten van de vage posi test maar ik begin nu ik de kwaliteit van de emmys weet toch een beetje te denken dat het misschien even heeft gezeten. Niet dat ik daar veel mee opschiet hoor. Nou dan zijn jullie weer van alles op de hoogte!
Linda, het geeft in ieder geval weer hoop, weer een beetje goed nieuws. Want wat super dat de emmy een topper was. Goed dat je weer in gesprek gaat om nog iets langer te spuiten. Het gaat ten slotte om jullie. Liefs Zora
Linda, je gaat ook trouwen. Wat fantastisch. Gefeliciteerd! Hoewel je verdriet er niet minder van wordt, is het wel even een heel gelukkig gevoel he? Tenminste, zo heb ik het wel ervaren. Liep de hele dag te janken, zo emotioneel was ik ervan, maar misschien komt dat ook wel door alles wat eraan voorafgegaan is. Vind het echt hartstikke leuk voor jullie en het is wel fijn dat je je dan ook op iets leuks kan richten. Nogmaals van harte!
Linda je verdriet word er niet minder om denk ik maar dat de emmy's gemiddeld en een topper waren is toch wel fijn om te horen.En als jouw gevoel dat zegt van langer doorspuiten gewoon weer aankaarten bij de gyn. Wanneer heb je een gesprek? of duurt dat nog even?
Oh meiden, alles lijkt wel een rollercoaster (schrijf je dat zo)? Loop ik net naar de brievenbus, zit er een brief in van mijn zwager... drie keer raden, ze krijgen een 2e. Net als mijn vriendin begin okt. uitgerekend. IK HAD DAN UITGEREKEND MOETEN ZIJN! Het ergste vind ik nog dat ik het straks aan mijn vriend moet zeggen, hij zit er heel erg mee, we waren er op aan het 'wachten'... zucht moest ik even kwijt.
Hey Linda, ik dacht al even jou gezien te hebben in die zelfde rollercoaster waar ik ook in zat / zit, kan dat? Altijd rot nieuws he? en dat via een briefje? Ik kan ze niet meer aanhoren die berichten...... Ik lees dat je gaat trouwen? Wat leuk. En zeker is het niet makkelijk als je verwachtingen anders zijn dan je had gehoopt, maar het wordt ene prachtige dag, je zal hoe dan ook een stralende bruid zijn. Op mijn trouwdag miste ik mijn vader enorm, die was een paar maanden eerder overleden. Ook mijn verwachting was anders, maar uiteindelijk is het een geweldige dag geworden. Liefs Hope
Hoi Linda, wat leuk om te lezen dat jullie hebben besloten om te gaan trouwen! Gefeliciteerd! Lijkt me een leuke tijd, met voorbereiden en plannen maken enzo. Over 3mnd al, wauw lekker snel! Van harte, geniet! Eef
hey meissie, die berichten blijven gevoelig he'. zeker als je denkt dat jij daar ook bij had kunnen zitten. dikke knuffel meid het blijft hoe dan ook oneerlijk. ik vind het zo leuk voor je dat je iets hebt om naar uit te kijken, naar toe te leven. en over 3 maandjes al. ik las dat je de uitslag van de vorige emmy's hebt gekregen en dat daar een toppertje bij zat. wat goed he', het heeft nu dus niet aan de kwaliteit gelegen meid. en zeker aan kaarten de volgende keer bij de gyn dat jij een beter gevoel hebt bij langer doorspuiten. liefs lisa.
Hee Linda, Gefeliciteerd met jullie trouwplannen! Helemaal goed dat je voor jullie liefde kiest! Heel veel plezier bij het plannen van de grote dag! Liefs, snoopy
Hey Linda, Ook hier even een diepe zucht, deze week lijkt ook wel alles en iedereen zwanger rond me. De een bevalt, de ander is zwanger van de 2e, een collega heeft er moeite mee dat ze pas na 5 maanden "proberen"zwanger was . Heb er soms ook genoeg van, is eigenlijk pas de eerste keer dat ik dat echt heb (na 2,5 jaar kinderwens). Ik gun het iedereen zo, stuur iedereen hoera zwanger kaartjes en geboortekaartjes en vindt het heel leuk voor ze maar ergens maakt me het ook wel verdrietig en vooral erg onzeker! Zou het voor ons ook zijn weggelegd? Mogen wij ook een klein wondertje in ons leven hebben? Volgens mij moet ik ongesteld worden en ben ik daarom een beetje down hahahaha die stomme MOK ook ! Heb je het al aan je verloofde vertelt van je zwager? Hoe heeft hij het opgepakt? Het is ook allemaal rottig he? Het is niet eerlijk jullie waren nu aan de beurt! Oh ja en ik ga mee in de rollercoaster, ik sluit netjes achteraan! Knufff Sabrien
hey sabrien, ja jouw kwam ik ook tegen mijn vriend had een zwaar vermoeden dus het kwam gelukkig niet geheel onverwachts maarja het doet wel pijn... ik heb zoiets geks, kan me nu al irriteren aan al die nieuwe moeders straks die het dan zo goed hebben gedaan met de bevalling bla die bla echt chagi wordt ik daarvan... vertel ik trouwens net het nieuws aan mijn schoonmoeder dat we dus wel een topper hadden de laatste keer en dat het moed geeft voor de volgende, zegt ze, ja ik begrijp wel dat je naar iets positiefs zoekt soms denk ik, ik vertel niemand meer wat dan krijg je ook geen stomme opmerkingen meer terug, zucht, nou mijn ongi is net weg maar ik doe vrolijk mee sabrien. wanneer moeten jullie trouwens voor de onderzoeken? ik duim hoor!
oja mijn vriend en ik hebben gisteren besloten dan pas rond de trouwdag te starten met de 1e spuiten omdat we geen tegenslagen willen vlak ervoor. dus juni/juli wordt poging 3! ik wil wel even checken of mijn arts dan niet net op vakantie is net als de acupunctuur want het moet wel net als de vorige keer allemaal rustig en goed voelen!
Hoi Linda, Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, wat een leuk nieuws! Welke datum trouwen jullie precies? Ik ben zelf 12 juni 6 jaar getrouwd, Juni is een hele mooie maand om te trouwen! Heel veel plezier met de voorbereidingen, en heel logisch dat je pas daarna wilt starten! Liefs Milla
Zeker doet dat nieuws pijn al bereid je je erop voor het komt toch hard aan! Ja die domme opmerkingen daar kan ik soms ook echt niet meer tegen! Ik zeg ook liever niets meer en als mensen vragen hoe het gaat dan zeg ik gewoon goed, dan ben ik er vanaf en hoef ik die opmerkingen niet meer aan te horen. Je schoonmoeder bedoelt het goed al komt het er een beetje raar uit ! Mensen hebben altijd het beste met je voor maar kunnen dan soms zo raar uit de hoek komen dat ze eigenlijk beter niks kunnen zeggen. Leuke datum 6 juni! Dat is precies 1 jaar en 1 week na ons! Kan ik jullie trouwdatum in ieder geval niet vergeten . De zaadonderzoeken zijn in week 12, 13 en 14 en dan krijgen we 16 april de uitslag. Ben echt ontzettend benieuwd naar de uitslag! Mijn man doet er echt alles aan om de zaadkwaliteit goed te krijgen zover je daar invloed op kunt hebben dan. Niet roken, geen drank, veel verse groente en fruit, genoeg rust, sporten. Meer kunnen we er helaas niet aan doen! Ik vind dat jullie een goed besluit hebben genomen over het beginnen met spuiten rond jullie trouwdatum. Stel je bent niet lekker of je voelt je de hele dag niet prettig dan is je hele dag eigenlijk verpest! En wat maakt een maand dan ook nog uit he? Ik moet zeggen wij hebben ook geen haast als ik in mei of juni kan beginnen dan vind ik dat prima! Fijn weekend alvast! Tot ziens in de rollercoaster! Gr. Sabrien