Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Linda, wat fijn dat je nu een beetje je gedachten kunt verzetten. Met dit heerlijke weer van vandaag komen de voorjaarskriebels ook bij mij weer tevoorschijn. Neem de tijd en denk goed om jezelf. Dikke knuffel van mij!

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lekker voorjaarsschoonmaak! Als je verder wilt poetsen is bij mij nog genoeg te doen hoor ;) ! Ben heel veel aan het werk op dit moment en het poetsen schiet er helaas soms bij in maar ik kan heel moeilijk dingen laten liggen dus ben vaak nog tot 's avonds laat nog van alles aan het doen. Dus als je je verveeld hahahaha.

Lekker toch dat je je gedachten even kunt uitschakelen!

Spannend in mei weer met accupunctuur beginnen! Het gaat nu toch snel allemaal he!

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hier ook nog een adressje in de aanbieding linda :)

het is hier nog altijd een moeten van het huishouden, moet me er nu ook echt toe aan gaan zetten, want anders is de dag alweer voorbij.
    en nu is het zonnetje er ook niet :(

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nou nou nou meiden hihi zo enthiosiast was ik nou ook weer niet ;)

vanavond gaan we trouwens definitief onze locatie boeken en de kaarten bestellen, alles staat strak in de planning, nu nog ff werken, bleh, oja en nu is m'n auto ook nog stuk :(

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey!

Balen dat je auto kapot is! Altijd net als je het niet kan gebruiken he?!?!?!?

Is nu definitief jullie trouwlocatie geboekt en hebben jullie al kaarten uitgezocht? Hebben jullie het al in de omgeving vertelt of nog niet?
    Zo leuk allemaal he! (zit hier met een smile achter de compu als ik aan ons huwelijk denk).

Fijn weekend meis!

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi Sabrien,

De locatie is bijna geboekt, even de laatste afspraken maar dat komt denk ik wel goed, kaartjes gisteren besteld. Morgen gaan we naar Duitsland waar mijn ouders wonen (voor het werk van mijn vader) om het hun eindelijk te vertellen.

De auto wordt wel een financiele tegenvaller... :(

En jaja ik heb eindelijk het ziekenhuis gebeld! 15 april gesprek, echo en opstart ivf 3! Waarschijnlijk start ik 3 juni met de decapeptyl. Is nog ver weg maar dan staat het tenminste vast.

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dan heb je wel lekker een datum om naar toe te leven Linda.

Balen van je auto zeg, vind ik altijd zo zonde van het geld, maar ja moet toch gebeuren he.

Leuk dat je zo druk aan het regelen bent voor de bruiloft. Veel plezier morgen bij je ouders!

Fijn weekend! Knuffel, Zora

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wat fijn heb je tenminste een datum om naar toe te leven!

En ja die auto's kosten handen vol geld! Wij moeten toevallig over 2 weken voor een keuring. Houd dan ook altijd mijn hart vast!
    Echt balen!

Ik heb dinsdag a.s. een controle-echo omdat ik nu op CD 41 zit, heb wel een week of 2 geleden menstruatiekrampen gehad maar nu niets meer. Heb zelfs een ZW-test moeten doen, negatief natuurlijk! De komende 3 weken moeten we gaan voor zaadinvriezing en dan krijgen we 16 april de uitslag! Dan hoop ik ook een datum te krijgen, mits het zaad natuurlijk goed is [-o< ! Hoop dat we dan weer samen oplopen!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi Sabrien,

goh wat vervelend van je cyclus en wat een spannende weken weer zeg. Kan je vriend er goed mee omgaan? Makkelijk zal het zeker niet zijn! Ik duim echt ontzettend voor jullie!

Denk je niet dat jij misschien iets eerder start?

Nou veel knuffels voor jou en je mannetje!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
  11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Op zich kan hij er wel goed mee omgaan maar hij is echt een binnenvetter en dat is voor mij ook moeilijk soms. Maar uit bepaalde opmerkingen die hij maakt merk ik wel dat hij er erg mee bezig is. Ik ben zo trots op hem hij doet er echt alles voor!

Ik weet niet of we misschien eerder starten dit hangt echt geheel af van de kwaliteit van het zaad als het niet goed is moeten we misschien nog 1 of 2 maanden wachten!?!?!?!? En hoe het loopt met de planning in het z'huis natuurlijk! maar op zich als ik in april de uitslag krijg dat het goed is (hopelijk) kan ik misschien in april of mei met de pil starten en zal ik inderdaad toch wel eerder als jou met de Decapeptyl kunnen starten.

Hoe dan ook we steunen elkaar toch! Als we maar samen zwanger zijn ;) ! hihihi

We wachten af!
    Is inderdaad een spannende tijd weer, we gaan ervoor!

Thanks!

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    inderdaad als we maar samen zwanger zijn :)

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Jullie ook allemaal succes weer deze week!

Hier is mijn autootje een beetje overleden dus we gaan nu kijken of we tóch gaan repareren óf een goed 2ehandsje. Wel balen want we willen natuurlijk nu liever geld aan andere dingen uitgeven.

Echt heel stom maar soms merk ik dat ik dit soort dingen er nog niet bij kan hebben. Misschien heeft iedereen dat wel maar je merkt toch dat je weinig kan hebben omdat je hoofd al zo vol zit.

Maar goed, net terug van mijn ouders en ze zijn natuurlijk helemaal gelukkig met ons nieuws. We hebben het ook nog even over de mmm gehad dus wat dat betreft voelen we ons weer helemaal happy.

Nou meiden ik ga me opmaken voor een weekje met de trein naar mijn werk :(

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda de voorbereidingen voor de bruiloft in volle gang. Hoe gaat het verder met je?
    Succes met de treinreizen deze week!

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi linda,
    wat balen meid dat je auto kapot is, dat soort dingen komen altijd net op het moment dat je het niet kunt gebruiken.

wat leuk dat je het nu ook je ouders hebt verteld zeg, ze waren zeker helemaal in de wolken.

en ook eindelijk een datum om naar toe te leven wat betreft de ivf, je zult zien dat de tijd ernaar toe voor bij vliegt, omdat je lekker met de voorbereidingen van de bruiloft bezig bent.

en kan me heel goed voorstellen dat je niet veel kunt hebben op het gebied van dingen die misgaan hoor.

liefs lisa.

16. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Hoi Linda,

wat een gedoe met je auto, maar wat leuk dat jullie zo goed beizg zijn met alle voorbereidingen en dat jullie de oudjes hebben kunnen blij maken met goed nieuws.

15 april is een hele mooie datum om weer door te gaan met de ivf:
    dan zijn mijn mannetje en ik 5 jaar samen! Succes!

Liefs eef

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey meis,

Wat balen dat je auto echt officieel overleden is! Echt mega balen!
    Natuurlijk is het logisch dat je er niet veel bij kan hebben dat heb ik ook hoor! Je bent met iets heel erg belangrijks bezig en je leven en al die "flauwekul" kun je er eigenlijk helemaal niet bij hebben!
    Natuurlijk komt het ook totaal niet uit met jullie bruiloft in het vooruitzicht!

Wat leuk dat je ouders het nu ook weten! Zullen wel super trots zijn en zich verheugen op deze mooie dag!

knufffffffffffffffff

18. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey meid,

Ja auto's zijn o zooo fijn als ze het goed doen,maar als ze kapot zijn bah,dat is zoo niet leuk!

Toch heel begrijpelijk dat je dit er niet bij kan hebben,je hoofd zit vol met andere " dingen" die veel belangrijker voor jullie zijn.

Fijn dat je weet wanneer je weer kan beginnen,het lijkt nog wel ver weg,maar je hebt ook eerst je bruiloft nog :whistle:
    Je ging toch de 27e voor de jurk ? (of zit ik er nu naast :oops: )
    Kan je een beetje van de voorpret genieten ?
    Dikke knuffel
    Lfs LiAnn

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Goed onthouden Liann!

Nou en het treinen ging goed hoor. Ik heb wel gezegd tegen mezelf, kom op: 'als dit je probelemen zijn...'

Ik geniet er gelukkig erg van. Soms voel ik me stiekum een beetje 'als vroeger'.

Vind het ook wel eng, direct na de bruiloft gaan we voor poging 3. Ben wel blij dat het dan zomer is, hopelijk geeft de zon kracht. Echt stom maar je gaat gewoon uit van straks weer slecht nieuws. In ieder geval heb ik er nog helemaal geen zin in, echt gek voelt dat hoor. 2,5 jaar lang wilde ik altijd zo snel mogelijk afspraken maken, pogingen inplannen, opnieuw starten etc en nu...

Meiden knuf en lief dat jullie altijd zo'n interesse hebben! x

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Sabrien hebben jullie al een testdatum? Half april de uitslag toch?

Eef ik duim!

Deel Deze Pagina