Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    een beetje dubbel:

ontzettend blij met de bruiloft in het vooruitzicht, we vinden het beide hardsikke leuk om het allemaal te regelen en te organiseren...

daarnaast bij mij allemaal dubbele gevoelens rondom het 'kinderwensgebeuren': de zwangeren, de netgeboren babys, nu de mk van mijn vriendin, de vraag of ik nog wel hoop heb voor de volgende ivf...etc. ik heb echt het gevoel dat mijn hoofd bomvol zit.

verder gaat het mijn mijn vriend niet zo goed, we hebben nog steeds geen lekkere relatie met zijn ouders (mede door het onderwerp mmm), op zijn werk is het belachelijk druk en eigenlijk zit hij zo vol met zijn werk dat ie bijna overspannen is (ik kan hem ook niet goed helpen omdat zijn werk dermate ingewikkeld is dat ik bijna alleen een luisternd oor kan bieden) daarnaast heeft hij op dit moment een ontzettende hekel aan alles wat met kinderen te maken. kortom a.s. vrijdag gaat hij naar een soort 'coach' waar hij vorig jaar ook een aantal keer is gaan praten. hopelijk geeft deze hem weer een duwtje in de goed richting.

voor ons samen is dit dus ook niet makkelijk, samen zijn we sterk maar makkelijk is het niet. a.s. weekend staat een weekendje gepland met zijn ouders, is al heel lang geleden vastgelegd maar ik heb er nu echt totaal geen zin in. het zal gewoon weer zoveel energie kosten en eigenlijk zou je alleen maar de dingen moeten doen die je energie geven.

gelukkig zag ik dat het weer wat opknapt, dat kunnen we beide goed gebruiken, gisteren nml. wel lekker geshopt, nieuwe kleren beide, soms helpt dat ook gewoon!

2. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    heh bah meid, wat vervelend dat het niet zo lekker gaat op het moment.
    kan je vriend het niet wat rustiger aan gaan doen op z'n werk?
    er ligt nu ook vast zo'n hoge druk op de 3e ivf, lijkt mij tenminste. en begrijpelijk hoor dat het moeilijk is om hoop te houden, al die vragen en de grote vraag natuurlijk van zal het ons ooit lukken.
    wel fijn dat het zonnetje nu schijnt want die doet mij bijzonder goed, en ik denk iedereen wel.
    meid ik hoop dat jullie er uit komen samen, ik denk aan je.

liefs lisa.

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda wil je heel veel sterkte wensen en ook je man, hoop dat hij zijn verhaal kwijt kan bij de 'coach' het gaat je ook niet in de koude kleren zitten alle tegenslagen. Ook in een relatie zou dat niet makkelijk zijn denk ik. Hoop dat het weekendje toch goed komt. Ik denk aan jullie veel sterkte en hoop dat je de kracht vind voor de volgende ivf!

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lieve Linda, gelukkig schijnt de zon, een lichtpuntje. Ik snap wat je bedoelt met dat sommige mensen energie eten, en wil je dan ook alvast veel succes en sterkte wensen met het weekend met je schoonouders. Ik hoop dat het hartstikke leuk wordt en anders inderdaad tanden op elkaar en er doorheen. Wat rot dat het noet zo goed met je mannetje gaat, ik hoop echt dat hij wat heeft aan die gesprekken met die coach, het kan soms wel enorm opluchten. Sterkte samen!

Liefs Zora

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx lieve meiden, jullie woorden had ik even nodig!

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey meis,

Wat erg voor je vriendin en wat knap dat je haar zo goed steunt! Heb ik echt heel veel bewondering voor! Je kunt inderdaad niet voor een ander denken maar je kunt er wel voor die persoon zijn en iedereen gaat anders met verdriet om! Kortom kan me voorstellen dat jij gewoon een super vriendin voor haar bent! :D

Wat vervelend dat het met je vriend niet goed gaat. Soms is het gewoon allemaal te veel he? Altijd maar doorgaan met alle dagelijkse dingen en dan ook nog bezig zijn met het plannen van de bruiloft en de 3e IVF in het vooruitzicht. Wat erg dat zijn ouders jullie niet steunen dit is ook erg moeilijk om mee om te gaan lijkt me. Misschien is het inderdaad verstandig dat hij hulp gaat zoeken bij die "coach".

En die onzekerheid wat betreft IVF maakt je ook kapot hoor dat hebben wij ook! Onzekerheid vreet aan je al probeer je er niet te veel mee bezit te zijn!

Kop op meis! Ik denk aan jullie!

Knuffffffff Sabrien

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx lieverd, hoe gaat het met de testen? Nog twee weken he, dan weten we beide weer meer!

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meis,
    Hoe gaat het met jou?
    Vreselijk van je vriendin zeg! Misschien moet de klap bij haar nog komen. Wel goed van je dat je haar zo steunt!
    Balen dat je verloofde zich zo rot voelt. Ik hoop dat die coach hem kan helpen.

Liefs Nikkie

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Gisteren smstje mijn vriendin, ze had mijn kaartje ontvangen, daarna moest ze erg huilen. Was al bang dat ik het iets te emo had gemaakt maar misschien is huilen wel goed.

Hihi Nikkie, hij is idd mijn verloofde! Het gaat redelijk, we letten erg op ons zelf, vanavond gaan we even in de stad iets eten hebben we afgesproken, hopelijk kunnen we zelfs op het terras zitten! Roseetje erbij nu het nog kan ;) Vrijdag heeft hij het gesprek, hij kent die coach al van vorig jaar. Toen heeft hij ook wat tips meegekregen:... meer sporten... meer met mensen omgaan waar je energie van krijgt ipv andersom etc.

Vandaag 1 april, voelt een beetje als een nieuw begin, nog twee maanden 'niks' doen en dan poging drie. Na het gesprek met de Gyn ga ik ook weer beginnen met de multivitaminen, foliumzuur, acupunctuur etc. Ben trouwens sinds een paar weken weer aan het sporten en hoop dat lang vol te houden.

Nou dit was weer een update van mijn kant!

10. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    heb je gister nog lekker op een terrasje gezeten linda?

het is wel heerlijk weer op het moment heh.
    ik voel me er erg goed bij.

dikke knuf voor jou ;)

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    still thinking about you!knuf, taliaa

ps hopelijk heb je nog lekker kunnen terassen

12. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ik ben nu ook vitamines aan het slikken en bezig met acupunctuur
    en ik moet je zeggen: ik voel me een stuk beter en positiever. De zon
    doet ook heel wat! Ik ga vandaag ook weer heerlijk in de zon liggen.
    Ga je maar goed oploden voor de volgende periode en lekker genieten
    samen met je hubbie ;) Ik hoop dat hij zich ook snel wat beter in
    zijn vel gaat voelen. Een fjn weekend gewenst! :D

Gr Flam ;) ;)

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx lieve meiden, net terug van de kapper, lekkere zomerkleren aan, we gaan genieten!

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Linda,

Ik wil je even zeggen dat ook ik nog steeds aan je denk!

Dikke knuffel!

15. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Wilde even laten weten dat ik nog steeds met je meelees en met je meeleef. Geniet van het lekkere weer en het zonnetje is nu voor jou. Het moet toch een keer goed komen!
    Dikke knuffel van mij!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    we houden vol... profiel maar weer aangemaakt ;)

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hahaha inderdaad, och het houdt ons bezig toch!

Fijn paasweekend! :D en geniet van het mooie weer!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    de acupunctuur heeft net gebeld en we hebben het schema weer afgesproken voor IVF 3!

19. Niet meer actief

Linda, fijn dat alles weer gepland staat!
    Nu eerst op naar jullie mooiste dag en dan op naar jullie 3 IVF! :thumup:

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier weinig te melden, straks ff langs de fam. geloof alleen dat ik vandaag niet zo tegen kinderen en zwangeren kan :( (mijn schoonzusje is zwanger van de 2e......) Verder met de bruikoft bezig, maar ik merk dat ik ook langzaam (in mijn hoofd) weer naar een poging toeleef. ZKH, spuiten etc daar heb ik niet zo'n zin in nog maar krijg wel weer behoefte aan een poging, hoewel de angst voor...... blijft sterk aanwezig en dat maakt het inmiddels wel anders, ook al gaan we er nu vanuit dat het niet perse de laatste poging is, het einde voelt eng.

Deel Deze Pagina