Hey meis, Vanaf gisteren weet ook ik hoe je je voelt. Mijn schoonzus is ook zwanger weliswaar niet van de eerste maar van de tweede. Het is nog erg pril (heeft gisteren pas positief getest) maar heeft het toch al tegen iedereen vertelt. Ze belde me gisteren op omdat ze het niet vandaag wilde vertellen tijdens het paasbezoek bij mijn oma. Moest even slikken maar ben nu een beetje aan het idee gewend! Ik word zelfs peettante!!! Ik vind alleen dat ze beter hadden kunnen wachten tot ze de echo hadden gehad maar dat konden ze niet! We wachten nu maar af tot de echo dan stuur ik ze een mooie kaart en koop ik het eerste cadeautje! Pffff vindt het toch wel allemaal heel dubbel, zal jij ook wel vinden he? Het is ook moeilijk om maar altijd blij te moeten zijn voor een ander! Vind het ook zo raar hun zijn net 2 jaar samen terwijl wij al 2,5 jaar vechten voor ons wondertje! Ik weet nu dus ook wat je voelt en gelukkig hebben we elkaar! Knufff Sabrien
Linda, heb je woensdag je eerste fm staan bij de gyn? Spannend weer! Ik kan me voorstellen dat je na jullie rustpauze toe bent aan een nieuwe poging met nieuwe kansen! Succes woensdag! Liefs Nikkie
Hoi meiden, Nikkie: nee geen fm ben ook niet aan het spuiten, start weer in juni maar ik krijg een echo vanwege de endometriose (cystes e.d.). Als het er woe allemaal goed uitziet, is de kans groot dat ik straks ook echt mag starten. Sabrien: jeetje, lekker zeg nou knap dat je alleen maar hoefde te slikken! Ik heb toen ik het hoorde tranen met tuiten gehuild. Mijn schoonzusje is trouwens ook zwanger van de 2e en wij waren idd ook al bezig toen zij zwanger was van de 1e. Tja dat vertellen, lastig is dat. Nu mijn vriendin laatst met 12 wkn een MS heeft gehad is mij weer heel duidelijk geworden dat die 1e 3 mnd gewoon echt heel spannend en cruciaal zijn. Nou ik hoop dat je toch een beetje een leuke pasen hebt. Bij ons was het gister best gezellig. Gespeeld met ons kleine nichtje alleen in de auto terug dan ga je denken he...... :-k En dát kost veel energie. Vandaag relaxe dag hier, ik ga nog even op papier zetten wat ik woe allemaal wil vragen. Kuzzz
Bedankt voor je reactie had ik effe nodig, sorry dat ik jouw topic ermee vervuil maar wist niet bij wie ik anders even mijn verhaal kwijt kon. Zag trouwens dat ik het ook nog verkeerd getypt had, het is wel hun eerste kindje, sorry was gisteren sowieso de draad kwijt geloof ik! Begin het nu geloof ik pas echt te beseffen...... Vindt het gewoon erg dubbel, heb er toch wel even om moeten huilen. Hoop niet dat dat egoistisch is! Ik zal als peettante het kindje natuurlijk goed verwennen maar het is natuurlijk anders als zelf mama worden! En denken ja kost inderdaad energie! Verstandig al je vragen op papier zetten! bedankt voor je steun! xxx
je mag altijd je verhaal bij mij kwijt al pen je het hele topic vol! kan het me gewoon erg goed voorstellen, het is niet egoistisch, je hebt ook niet voor deze situatie gekozen, het heeft ook niet direct iets met hun te maken daarom voelt he zo dubbel. het is ook gewoon oneerlijk. onbewust ben je natuurlijk ook met de uitslag van donderdag bezig, dat is nogal niet wat ik heel erg voor jullie duimen deze week! Knuf
breekt ff in om jullie allemaal een knuffel te geven. zwangerschappen in je omgeving is gewoon niet leuk, zeker als het de ander voor je gevoel komt aanwaaien. wilde jullie ff moed inspreken en hoop. tsjakkaah!!!
Hey meiden, Ook ik breek eventjes in.. ik had vorige week een afspraak gemaakt bij een thuiskapster,ik vond het wel makkelijk voor een keertje, dit was de eerste keer,dus er komt een kapster hier en wat denk je hoogzwanger...dat viel niet mee,en ik kon haar nog niet eens..en toch vond ik het wel een beetje moeilijk. Ik snap hoe jullie je voelen. Ik wil jullie een dikke knuffel geven. Lfs LiAnn
Thnx lieve meiden, Dat is het ook een beetje, soms weet je dat je in dergelijke situaties komt, verjaardagen, families etc. maar als je ermee geconfronteerd wordt op momenten waarop je er zelf even niet mee bezig bent (zoals kapper, tijdens je werk) dan komt het steeds als een klap, zo van ója ik heb een probleem, ik heb verdriet. Hoezeer je ook probeert het niet alles te laten beheersen, dat lukt gewoon niet omdat je er dagelijks mee geconfronteerd wordt, let alleen eens op de reclames op tv... Nou we gaan er weer voor deze week! Jullie ook allemaal succes!
precies linda, dagelijks wordt je ermee geconfronteerd, overal, op straat in de winkel op de tv. laatst was ik de helft van m'n boodschappen vergeten omdat er in een gangpad een gezellig theekransje was met kinderen baby en zwangerschaps verhalen. en juist net op het moment dat je er eventjes niet mee bezig wilt zijn, gewoon de dagelijkse dingen van het leven wilt doen, en toch wordt je ermee geconfronteerd. hoe langer je in de mmm zit, hoe moeilijker je dikke buiken kan verdragen vind ik. ik begrijp je dus volkomen meid. dikke knuffel lisa.
Hey meissie, Wil je even alvast succes wensen voor het gesprek en de echo morgen! Heb je al je vragen al opgeschreven? Is wel een hele goede tip. Ik kom morgen hier weer even spieken hoe het gegaan is! Succes! Gr. Sabrien
Gelukkig hebben we elkaar! Morgen moet ik pas om 16 uur maar heb alles opgeschreven. Ciao ga snel weer werken!
hoi Linda, heel veel succes morgen. Hoop dat het allemaal goed gaat en dat je met een goed gevoel weer thuis komt. Liefs Miepje!
Hey Linda, Ik wilde even vragen hoe het met je is,en je succes wensen voor morgen Dikke knuffel Lfs LiAnn
Heey Linda, Veel succes vandaag, ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt meis. Hoop dat je met een goed gevoel thuiskomt na de gyn. Liefs noesje