Hoi meiden, Nou ik ben helemaal opgelucht teruggekomen. Ik heb er wel een uur gezeten! - ik heb m'n hart kunnen luchten over wat de laatste keer allemaal niet lekker liep. De arts gaf me helemaal gelijk en verzekerde me dat zij er alles aan zou doen om de volgende poging voor ons met een 'beter gevoel' te kunnen doorlopen. - verder hebben we het nog over zaken gehad zoals assisted hatching en kinderapserines die een eventuele innesteling kunnen bevorderen. In ieder geval is het mij nu allemaal duidelijk waarom wel en niet en de arts gaf toe dat we in NL wel erg conservatief zijn. - al met al was de conclusie dat de twee pogingen tot nu toe goed zijn gegaan, het spuiten kan misschien nog wat nauwkeuriger maar gezien de bevruchtingen en de kwaliteit van de laatste embryos, is er alle reden om door te gaan en maar weer te hopen [-o< [-o< Wel blijft het natuurlijk jammer dat we steeds geen cryos hebben en dat ik relatief weinig eitjes heb in verhouding met de grote aantallen follikels (komt door pco). In ieder geval heb ik de lange receptenlijst weer mee, weet ik wanneer ik weer ga starten en staat de uitgangsecho gepland. We gaan ervoor en we proberen de komende weken weer een beetje moed te verzalen. Vergeet ik het nog bijna te zeggen want ik zat ook te stressen over mijn cyste. Deze bleek redelijk stabiel. Inmiddels 28/29 mm. Hij groet wel iets na een IVF poging maar de behandeling kan gewoon doorgaan. Het belangrijke is ook dat er geen cystes bijkomen en dat dus de endometriose stabiel lijkt.
Linda je klinkt aardig positief, fijn dat je antwoorden op je vragen hebt gehad en na een beetje moed te verzamelen de komende periode weer vol goede moed eraan gaat beginnen, duim met jullie mee en hoop dat deze poging(getrouwd en wel gaat slagen.
Linda, wat fijn dat jullie een prettig gesprek hebben gehad en dat de cyste ook niet echt groeit!! Wanneer mag je weer beginnen met prikken??? Eef
fijn linda dat het gesprek goed ging. is toch wel lekkerder he' als je met een goed gevoel het ziekenhuis uit komt. nu op naar jullie mooiste dag, en vervolgens jullie 3e ivf. ik ga weer voor je duimen meid. x lisa.
thnx lieve meiden! Eef ik start 7 juni met decapeptyl, de stimulatie start 17 juni, ik verwacht dan rond 1 juli de punctie.
linda, goed dat je een goed gesprek heb gehad en dat je klaar bent voor de volgende behandeling. Ik zal duimen voor jullie dat het allemaal meezit en goed gaat. Liefs Noesje
Linda, Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! Fijn dat je al weer een schema hebt kun je daar ook weer naar toeleven! Maar natuurlijk eerst genieten van de bruiloft! Fijn dat je een goed gevoel hebt overgehouden en alles hebt kunnen zeggen! Ben blij voor je en ga ontzettend hard duimen! knufffffffff
Hey meis, Ja lief van je heb ik net pas gelezen, zag het te laat sorry!!! Bedankt!!!!!!!! We maken inderdaad vaak hetzelfde mee dus hoop ook op een positief bericht. Ik word gebeld door de arts, die uitslagen geven ze altijd telefonisch is hun protocol, best vervelend eigenlijk! Wordt pas gebeld aan het eind van de middag zei ze! Spannend............................. Laat het zo snel mogelijk weten!! Bedankt dat je er altijd voor me bent!
o dus jullie gaan helemaal niet naar het zkh toe! aaarrrccchhh nou dan ga ik maar door met poetsen (vandaag dagje vrij) want ik kom steeds kijken of je al nieuws hebt! ik duim hoor!
Ik krijg vandaag inderdaad telefonisch de uitslag dus weet vandaag wel meer laat het je meteen weten. Kun je nu inderdaad nog even lekker poetsen hihihihi ! zit de minuten van de klok af te kijken pffffffffffffffffffffffffffffffffff, wat is wachten toch erg................. en dan ook nog tot het eind vd middag
Ik hoor 'TING' nieuwe mail, ren gelijk naar de pc hihi, JA een berichtje van Sabrien! Shit nog geen nieuws, doorduimen dus [-o<
'Hahahaha sorry, kan me niet concentreren op het werk zit maar effe te forummen, lijkt wel of we aan het chatten zijn hahahahahahahah! Ben blij dat je me steunt, wordt helemaal gek hier!!!!!!!!!!!!!!
Hihi, we zijn weer een uurtje verder. Wordt je dan straks op je werk gebeld? Echt killing. Ik denk dan, ze weten die uitslag dan toch ook in de ochtend? pppfff...... denk je dat je straks ook gelijk meer hoort of hoe nu verder of is het enkel uitslag en dan daarna een afspraak maken voor een gesprek?
Joepie weer een uurtje verder! pfff dat wachten is echt killing zeg! Ja zit op mijn werk en wordt op mijn mobiele gebeld, kan ik tenminste even weglopen en rustig telefoneren. Ik krijg de uitslagen te horen van het zaad en/of de invriezing is gelukt en ik denk dan ook al verder beleid, tenminste ze heeft het toen zo uitgelegd. Snap ook niet waarom ik niet mocht langskomen voor een gesprek, dit is echt niet te doen..........pfffffffff. Is hun protocol en zijn daar ook heel strikt in! Gezellig dat je me zo gezelschap houdt !
In welk zkh zit jij eigenlijk? Ik loop in Ede bij de fertliteitsarts, voor de punctie en tp ga ik naar Nijmegen. Krijg trouwens net een brief binnen van de st. adoptievoorziening, na de zomer kunnen we naar een informatiedag. Ga ons dus opgeven.
JAAAA, GOED NIEUWS!!! Er zijn 20 rietjes zaad ingevroren en ze hebben er 2 per poging nodig dus we hebben voldoende! JOEHOOEE! Morgen mag ik bellen voor planning te maken, krijg het recept toegestuurd! We zitten trouwens in het AZM te Maastricht! Spannend infodag adoptie!!!!! BEDANKT VOOR JE STEUN!! Ben zoooo blij